Z dikce článku zcela jasně vyplývá, že jde o emise NOx dieselových vozů, resp. jejich motorů poslední generace, tj. nejspíše majících plnit ty nejpřísnější soudobé normy (pravděpodobně nějaký asijský ekvivalent Euro 6).
Moje vyjádření se ale týkalo článku o "podvodech" Mitsubishi týkajících se ovšem spotřeby paliva, tj. emisí CO2, navíc se vztahem k několika málo modelům malých vozů prodávaným výhradně na japonském trhu, některých dokonce pod zn. Nissan, poněvadž si je Nissan nechával vyrábět u MMC (pozn.: není přitom vyloučeno, že celou tuto kauzu spustil právě Nissan aktuálně usilující o divoké převzetí MMC). Spotřeba paliva přitom není regulována normami (ano, v Evropě máme tzv. flotilové emisní/CO2 limity, ale tohle je Japonsko!), k tomu v podmínkách autocertifikace (opět Japonsko) nejde o ze strany státu postižitelný prohřešek, nýbrž o čistě dobrovolný závazek výrobce vůči spotřebiteli, tedy domáhat se soudního odškodnění může pouze spotřebitel. Kapišto?
Jinak ten odkazovaný článek je jen dalším z mnoha, jejichž jediným cílem je rozmělnit rozsah a dopady aféry VAGu. A že tato systematická mediální masáž dokonale funguje (na věci neznalé nedovzdělance), to názorně dokazuje opětovné založení dalšího zbytečného vlákna.
Ano, "Cněkdo" se tu zase snaží být zajímavý ale řekl bych že si to tu osvětlil a rozumný člověk to pochopí. A opravdu nemá smysl se tu zase na 50-ti stránkách hádat....