Jaký olej do 1.4 tsi 132kw?
Moderátor: Colommbo
Jaký olej do 1.4 tsi 132kw?
Zdravim, jaký mám používat olej do motoru 1.4 tsi 132kw?......za odpovědi předem děkuji.
..tam je kopec na vyber ale snad klasika 5w-40 by moha byť dobra..značku maš nejaku čo by si mal zaujem alebo chceš konkretny olej a ešte ma zaujíma ako sa auto bude používať
..zanmi ma golfa 5 gti a dava tam olej 5w-30 len je dosť vysoka spotreba oleja a ked tomu budeš nakladať nemuselo by to stačiť..
..čo tak http://millersoils.cz/115--xfs-5w40.html
..zanmi ma golfa 5 gti a dava tam olej 5w-30 len je dosť vysoka spotreba oleja a ked tomu budeš nakladať nemuselo by to stačiť..
..čo tak http://millersoils.cz/115--xfs-5w40.html
Neříkej! Máš eReSo?
Já si nemohu pomoct, já bych tam dal Mobil 5W-50. Sám za sebe bych do takového motoru dal asi 50. Ten výkon, co z toho objemu vytáhli je obrovský.
A pokud tomu někdy naložíš, tak by ta 50ka nebyla úplně od věci
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=838
Já si nemohu pomoct, já bych tam dal Mobil 5W-50. Sám za sebe bych do takového motoru dal asi 50. Ten výkon, co z toho objemu vytáhli je obrovský.
A pokud tomu někdy naložíš, tak by ta 50ka nebyla úplně od věci
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=838
To je zajímavé že všechny oleje musí plnit normy a doporučení výrobce ale je jenom jedna vyjímka...Mobil 1 5W50......VELKÝ HOVNO!!!!!!PŘEDRAŽENEJ OLEJ ZA HROZNÝ PENÍZE Z KTERÝHO JE TAK MAXIMÁLNĚ DOBREJ POCIT!!!5W40 umaže všechno včetně rallyových speciálů takže bych se opravdu bál že neumaže tuhle "rádoby ostrou mrdku" znám dost lidí co májí auta 300 ps nahoru a lejou tam normální 5W40 tak proč do toho chcípáčka dávat tohle???
..chcípaček to celkom nieje ...by som povedal a ono 300 koní nieje ten hlavny problém ale aj tych 180ps ked budeš nahanať pri pretekoch do vrchu tak olej dostane fest zabrat,samozrejme chladič oleja tam je no i tak ma olej 5w-50 a viac svoje opodstatnenie...a tvrdiť že Mobil 1 5w-50 je velke hovno je dosť odvažne
Re: Jaký olej do 1.4 tsi 132kw?
Použij 5w40 s normou VW502.00 (a doporučuji měnit dřív, než až po těch 15-ti tkm).DavidFRS píše:Zdravim, jaký mám používat olej do motoru 1.4 tsi 132kw?......za odpovědi předem děkuji.
(Agip, Elf, Eneos, Esso, Liqui Moly, Millers oils, Mobil, Mogul, Motorex, Motul, Q8, Repsol, Shell, Total, Valvoline.....)
P.S. Pokud Ti nejde o cenu, "dobrý" v 5w40 je třeba MOTUL 8100 X-CESS
P.S.2. Pokud budeš využívat výkon motoru, není od věci použít - jak zmínil skodovkar - olej SAE 5w50. I tady je olej VW502.00 - např. http://www.millersoils.cz/116--xfs-5w50.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
si na kvalitní olej (na rozdíl od některých jiných) nehraje - on jím opravdu jeAnonymous píše:...Mobil 1 5W50.....
Anonymous píše:znám dost lidí co májí auta 300 ps nahoru a lejou tam normální 5W40 tak proč do toho chcípáčka dávat tohle???
A z jakého obsahu mají těch 300kobyl?
A motor s litrovým výkonem 94kW Ti připadá jako "chcípáček"
Moc jiných výkonnějších není. Všiml sis vůbec, že je to jednačtverka se 180-ti koňmi
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
A s dvojitým přeplňováním: kompresor + turbo! Tedy i olej bude dostávat pěkný záhul, pokud se tomu bude šlapat na krk.Pitris píše:...Moc jiných výkonnějších není. Všiml sis vůbec, že je to jednačtverka se 180-ti koňmi
P.S.: Jedná se o jediný motor, kvůli kterému bych byl ochoten strpět Fabii. Akorát ta skříň DSG má tendenci ho trápit v nízkých otáčkách kvůli spotřebě - že by opět "metodika"? Jinak při projížďce po městě s několika málo prudšími akceleracemi, ale v rámci rychl. limitů, se průměrná spotřeba při obsazení pouze řidičem pohybovala dle PP mezi 14 - 15 litry, což je sice o něco více než u původního motoru 1,8T 110kW v Oct.01, ale také se jedná o výkonnější motor, takže to odpovídá. A bacha: nemá tu "moderní píč.vložku", ale poctivý plechový olejový filtr! Proč asi?
Daj tam niečo značkové s ACEA A3 a VW502.00, buď v SAE 5W-40, alebo v SAE 5W-50. A ak chceš kvalitný olej za rozumné peniaze, tak si skráť interval výmeny, pretože napr. trikrát menený olej s cenou napr. 40,-€/4l po 10000km bude kvalitnejší (na 30000km, ťa to vyjde bez filtra 120,-€) ako dvakrát menený drahý za 80,-€/4l menený po 15000km (to ťa po 30000km vyjde na 160,-€). Každý olej sa s nájazdom kilometrov stáva menej a menej kvalitným (a to vo všetkých parametroch), takže v tom druhom prípade by si jazdil dlhší časový a kilometrový úsek s horším olejom a za drahšie peniaze!!!
P. S.: VW502.00 nie je žiadne "ořezávatko"!!! ...(ako to tu kedysi niekto napísal).
P. S.: VW502.00 nie je žiadne "ořezávatko"!!! ...(ako to tu kedysi niekto napísal).