Jaký olej do 1.4 tsi 132kw?

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..to millers dík zaujímave aspon nejaky argument...

..no pokial je mi zname tak Liqy Moly ma PAO a rozhodne by som ho za blud nepovažoval,ale tak či tak ten millers ma zaujíma najviac,su ambiciozny a nehraju sa na nič,žiadna hlupa reklama..

..ale porsche je porsche a 1.4 tsi je o inom ale tak či tak je to dosť zatažovany motor a 60 ku by som do neho nedval,dokonca som niekde čital na zahraničnomfore že je nevhodna,neviem prečo ani som to dalej neskumal..ale i tak sa vyroba tohoto motora končí koli nakladom a podla mna aj koli životnosti..hmm škoda chcel by som sa v nom zviesť...
alfi166silver
Příspěvky: 674
Registrován: ned úno 01, 2009 8:57

Příspěvek od alfi166silver »

Mick píše:Někde v práci to mám,dnes na to mrknu a napíšu jaký ELF olej používali ve WTCC.Máte pravdu že právě ten ELF byl dám příklad pouze na 20 kol na měřený trenink,tudíž čistě specialitka.
Používají se oleje ELF řady HTX. Cena za litr by s některými přispěvovateli asi švihla :mrgreen: :mrgreen: Ale opravdu nejsou vhodné pro běžný provoz.
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..ceny niesu až take zlé napr Elf 909 HTX sae 50 Liter okolo 27$
Uživatelský avatar
Millers Oils
Příspěvky: 74
Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Millers Oils »

bjukemen píše:..ceny niesu až take zlé napr Elf 909 HTX sae 50 Liter okolo 27$
HTX 909 je pro závodní 2-takty.
Jedná se zde o tři oleje řady ELF 38.. tedy konkrétně 3818 (5W-30), 3821 (0W-30), 3825 (0W-20).
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..aha okej zmylil som sa,ten 3818 je drahší a o dosť 33€ v celku palka..ale to sme OFF TOPIC
Mick

Příspěvek od Mick »

Přesně tak oleje Elf třídy 38..HTX
Jinak Porsche nepřeplňovaný motor(může být s restriktory) objem 4,0 litr, plochý 6.válec boxer,výkon 470-530 HP při cca 8800ot,omezovač 9200ot. 4 olejová čerpadla,mazání se suchou skříní, olej náplň cca 6-8 litrů.Vždy se můžou některé hodnoty lišit,protože těch variant motorů je mnoho a liší se specifikacemi pro různé podniky. :wink: A má nenapodobitelně nádherný zvuk :lol:
modelář

Příspěvek od modelář »

bjukemen píše:...ale i tak sa vyroba tohoto motora končí koli nakladom...
Cože?! :shock:
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

modelář píše:
bjukemen píše:...ale i tak sa vyroba tohoto motora končí koli nakladom...
Cože?! :shock:


http://automix.atlas.sk/modely/724121/v ... wincharger

..je to ajinde a že vraj sa už rozhodli na isto koniec
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27488
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Millers Oils píše:Velmi správně, SLX Profesional Longtec 0w40 byl např. doporučen do motoru Fordu Fiesta S2000. U Prokopových Fiest jsme jej nahradili produktem Motorsport CFS 5w40.
Jen pro zajímavost:
Castrol SLX 0w40 Lontec:
KV@40°C - 79,3
KV@100°C - 13,5
VI - 169
(dle mě dostupného TL z roku 2008)
Millers Oils Motorsport CFS 5w40
KV@40°C - 75
KV@100°C - 14
VI - 190
Pitrisi, považujete-li za spam, příspěvěk smažte.
Proč mazat - je to užitečná informace, a normálně dostupná na internetu.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Modeláři, ty to forum snad nečteš :D
http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php ... n%FD#44082
modelář

Příspěvek od modelář »

Nestíhám! :lol:
modelář

Příspěvek od modelář »

Moje interpretace stavu věcí: Máme s těmi motory problémy (tedy vícenáklady) co do spolehlivosti v rámci záruční doby, proto je raději přestaneme vyrábět, než abychom si na sebe šili bič. Žádný výrobce totiž nepřijde na to, že je něco jaksi výrobně dražší, až během vlastní sériové výroby! :idea:
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Taky si myslím, že se to začalo sypat, protože podle recenzí by jim lidi ruce utrhali.
modelář

Příspěvek od modelář »

Ještě jsem si vzpomněl, že VW již v polovině 90. let učinil neblahou zkušenost se spirálním dmychadlem, konkrétně v modelech Golf a Polo (G60 a G40). Většina z nich stačila vychcípat ještě uvnitř intervalu, jehož délka odpovídá současnému nastavení záruční doby...
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

modelář píše:Ještě jsem si vzpomněl, že VW již v polovině 90. let učinil neblahou zkušenost se spirálním dmychadlem, konkrétně v modelech Golf a Polo (G60 a G40). Většina z nich stačila vychcípat ještě uvnitř intervalu, jehož délka odpovídá současnému nastavení záruční doby...

..tu zase ja nesúhlasím lebo mam osobnu skusenosť s coradom G60 malo to najazdene 160 000km a kompresor fachal, podotýkam povodny...auto išlo dobre..ale nakoniec sa hryzlo na kluke s dodnes neznamej pričiny motor sa aj otvaral a asi to bolo skor olejm ako konštrukciou motora...
Odpovědět