Jaký olej do 1.4 tsi 132kw?
Moderátor: Colommbo
..to millers dík zaujímave aspon nejaky argument...
..no pokial je mi zname tak Liqy Moly ma PAO a rozhodne by som ho za blud nepovažoval,ale tak či tak ten millers ma zaujíma najviac,su ambiciozny a nehraju sa na nič,žiadna hlupa reklama..
..ale porsche je porsche a 1.4 tsi je o inom ale tak či tak je to dosť zatažovany motor a 60 ku by som do neho nedval,dokonca som niekde čital na zahraničnomfore že je nevhodna,neviem prečo ani som to dalej neskumal..ale i tak sa vyroba tohoto motora končí koli nakladom a podla mna aj koli životnosti..hmm škoda chcel by som sa v nom zviesť...
..no pokial je mi zname tak Liqy Moly ma PAO a rozhodne by som ho za blud nepovažoval,ale tak či tak ten millers ma zaujíma najviac,su ambiciozny a nehraju sa na nič,žiadna hlupa reklama..
..ale porsche je porsche a 1.4 tsi je o inom ale tak či tak je to dosť zatažovany motor a 60 ku by som do neho nedval,dokonca som niekde čital na zahraničnomfore že je nevhodna,neviem prečo ani som to dalej neskumal..ale i tak sa vyroba tohoto motora končí koli nakladom a podla mna aj koli životnosti..hmm škoda chcel by som sa v nom zviesť...
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Používají se oleje ELF řady HTX. Cena za litr by s některými přispěvovateli asi švihla Ale opravdu nejsou vhodné pro běžný provoz.Mick píše:Někde v práci to mám,dnes na to mrknu a napíšu jaký ELF olej používali ve WTCC.Máte pravdu že právě ten ELF byl dám příklad pouze na 20 kol na měřený trenink,tudíž čistě specialitka.
- Millers Oils
- Příspěvky: 74
- Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak oleje Elf třídy 38..HTX
Jinak Porsche nepřeplňovaný motor(může být s restriktory) objem 4,0 litr, plochý 6.válec boxer,výkon 470-530 HP při cca 8800ot,omezovač 9200ot. 4 olejová čerpadla,mazání se suchou skříní, olej náplň cca 6-8 litrů.Vždy se můžou některé hodnoty lišit,protože těch variant motorů je mnoho a liší se specifikacemi pro různé podniky. A má nenapodobitelně nádherný zvuk
Jinak Porsche nepřeplňovaný motor(může být s restriktory) objem 4,0 litr, plochý 6.válec boxer,výkon 470-530 HP při cca 8800ot,omezovač 9200ot. 4 olejová čerpadla,mazání se suchou skříní, olej náplň cca 6-8 litrů.Vždy se můžou některé hodnoty lišit,protože těch variant motorů je mnoho a liší se specifikacemi pro různé podniky. A má nenapodobitelně nádherný zvuk
modelář píše:Cože?!bjukemen píše:...ale i tak sa vyroba tohoto motora končí koli nakladom...
http://automix.atlas.sk/modely/724121/v ... wincharger
..je to ajinde a že vraj sa už rozhodli na isto koniec
Proč mazat - je to užitečná informace, a normálně dostupná na internetu.....Millers Oils píše:Velmi správně, SLX Profesional Longtec 0w40 byl např. doporučen do motoru Fordu Fiesta S2000. U Prokopových Fiest jsme jej nahradili produktem Motorsport CFS 5w40.
Jen pro zajímavost:
Castrol SLX 0w40 Lontec:
KV@40°C - 79,3
KV@100°C - 13,5
VI - 169
(dle mě dostupného TL z roku 2008)
Millers Oils Motorsport CFS 5w40
KV@40°C - 75
KV@100°C - 14
VI - 190
Pitrisi, považujete-li za spam, příspěvěk smažte.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Modeláři, ty to forum snad nečteš
http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php ... n%FD#44082
http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php ... n%FD#44082
modelář píše:Ještě jsem si vzpomněl, že VW již v polovině 90. let učinil neblahou zkušenost se spirálním dmychadlem, konkrétně v modelech Golf a Polo (G60 a G40). Většina z nich stačila vychcípat ještě uvnitř intervalu, jehož délka odpovídá současnému nastavení záruční doby...
..tu zase ja nesúhlasím lebo mam osobnu skusenosť s coradom G60 malo to najazdene 160 000km a kompresor fachal, podotýkam povodny...auto išlo dobre..ale nakoniec sa hryzlo na kluke s dodnes neznamej pričiny motor sa aj otvaral a asi to bolo skor olejm ako konštrukciou motora...