Jinde sem četl že Varta a úplně jinde že jak Varta tak Banner a kolega co jde do důchodu o 11měsíců dřív to dělá proto, že jde jezdit s kamionem Tady si můžeš počíst http://ulozto.cz/xsmbdEKs/amigo-txtbjukemen píše:baterie Starline vyraba banner,
Jaký nový AKU?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaký nový AKU?
Re: Jaký nový AKU?
precitane, polovica veci sa mi aspon potvrdila,ale s5 k teme ta nasa Starline bola konkretne od banneru
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Jaký nový AKU?
Kdysi tu byla někde diskuze jestli je lepší baterie s větší nebo menší kapacitou. Rád bych na toto téma navázal. Budu jezdit do práce přes týden 4km tam a 4km zpět. V pátek a v neděli večer dálniční přesun 80km.
Pravděpodobně budu časem kupovat novou baterii, tak řeším, jaká kapacita bude vhodnější. Ale primárně bych vybíral podle startovacího proudu.
Pravděpodobně budu časem kupovat novou baterii, tak řeším, jaká kapacita bude vhodnější. Ale primárně bych vybíral podle startovacího proudu.
Naposledy upravil(a) skodovkar dne sob čer 21, 2014 12:46, celkem upraveno 1 x.
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaký nový AKU?
Lubo: Přestože, pokud se nepletu, výrobce do Fáčka doporučuje o něco "slabší", používal jsem u F136L dlouhodobě s úspěchem 50Ah akumulátor a myslím, že i s ohledem na tvůj celoroční provoz a režim a parkování někde venku to i v zimě bude tak akorát...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaký nový AKU?
V nejhorším budu prohazovat každé ráno s tím, který mám ve stovárně
Re: Jaký nový AKU?
Do Fáčka byla původně 40Ah, dnes se běžně sežene asi spíš 44Ah. Tyhle menší budou nejlevnější a myslím, že za silnější je zbytečné utrácet. Ve Fábii 1,0 byla Akuma 36Ah a vydržela kolem 10-ti let, fungovala výborně a vynechávala až před smrtí.
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaký nový AKU?
Už jsem tu psal, že mám v Omeze pět let Vartu 74Ah Silver Dynamic. Přestal mi dobíjet altík (přesněji psáno trvale se rozsvítila kontrolka dobíjení), tož zítra jedu do Práglu za kamošem-mekánikem a tedy bez dobíjení, jen na baterku... Mám to cca 60km, akumulátor jsem dnes plně dobil a jsem zvědav, kam až mě ta moje holka doveze, pro sichr budu mít v kufru ještě jednu plně nabitou Vartu 72Ah Blue Dynamic (ano, přesně tu z předchozí stránky... )
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaký nový AKU?
Já po Brně jezdil asi 3 dny s nedobíjecím altíkem, pak jsem jel 4. den do ivančic a zpátky - Varta Silver dynamic 63Ah /610A
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaký nový AKU?
Pojedu bez svícení a myslím, že "to dám(e)"...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaký nový AKU?
Bacha na podpětí v síti, může způsobit zablokování některých řídících jednotek, které je pak problém znovu rozchodit!
Re: Jaký nový AKU?
pripominam inu vecKdysi tu byla někde diskuze jestli je lepší baterie s větší nebo menší kapacitou.
zivotnost a pocet cyklov nabijania
cim hlbsie vybitia tak tym rychlejsie oloveny akumulator degraduje
preto cim vacsia kapacita, tym vacsia pravdepodobnost dlhej zivotnosti
(ak je oloveny akumulator len ako filtracny v sietovom zdroji tak kludne vydrzi aj 20 rokov - platilo este za sociku, teraz mozno aj dlhsie)
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaký nový AKU?
Cestu do Práglu jsme zvládli velmi dobře (75km), žádný náznak problému s (ubývající) el. energií, altík repasovaný (ložiska, komutátor, diodový můstek s uhlíky) a kompletně vyčištěný, dobíjíme 14,35V na volnoběh...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90