Jaké pneu?
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 100
- Registrován: pát led 15, 2010 0:44
Ved to...bjukemen píše:..väčšina testov na nete je zmanipulovaných,neda sa to brať uplne važne,treba referencie od ludí ale ani to nie,čiže metoda pokus omyl...
Kedze ide o druhe auto v rodine s predpokladanym nizsim najazdom a pokojnejsim stylom jazdy, uvazujem skor o nepremiovych znackach. Napriklad taky Kleber Krisalp HP2, ma s nim niekto skusenosti?
Ford S-Max II, 1.5 Ecoboost, 2019
Toyota Avensis T25 Wagon, 2.0 D-4D, 2008
Toyota Avensis T25 Wagon, 2.0 D-4D, 2008
-
- Příspěvky: 100
- Registrován: pát led 15, 2010 0:44
Maximalnu rychlost mam 210 km/h, co zodpoveda indexu H. Zimne pneu je povolene pouzit v o triedu nizsom indexe, cize T. Nepredpokladam potrebu jazdit cez 180 km/h. Ma vyznam uvazovat o rychlostnom indexe T? Jedinymi dovodmi su cenova uspora a skutocnost, ze vo vybranom e-shope nemaju uvazovane pneu v indexe H na sklade...
Uvazovane su Kleber Krisalp HP2 a Fulda Kristall Montero 3.
Alebo sa na*eriem a pojdem do niecoho z trojice Dunlop SP Winter Sport 3D, Continental WinterContact TS830, Michelin Alpin A4...
Uvazovane su Kleber Krisalp HP2 a Fulda Kristall Montero 3.
Alebo sa na*eriem a pojdem do niecoho z trojice Dunlop SP Winter Sport 3D, Continental WinterContact TS830, Michelin Alpin A4...
Naposledy upravil(a) modus ponens dne úte lis 01, 2011 16:52, celkem upraveno 1 x.
Ford S-Max II, 1.5 Ecoboost, 2019
Toyota Avensis T25 Wagon, 2.0 D-4D, 2008
Toyota Avensis T25 Wagon, 2.0 D-4D, 2008
to modus ponens: zjednodušeně napsáno - čím vyšší rychlostní index, tím kvalitnější kostra pneu. Což není zanedbatelné i při nižších, než maximálních rychlostech. Jinak já bych volil (z těch Tebou uvedených, a pro event. častý zimní provoz) asi tu Dunlop SP Winter Sport 3D. Patří pod ně i ta Fulda (pod koncern Good-Year/Dunlop) - Klébery zase "spadají" pod Michelin....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Není to dovezené auto? Já bych řekl, že si to nějaká paka na homologacích nebo dopravním při zápisu do techničáku zjednodušili. Nač tam opisovat přesně rychlostní kategorie pneu, když tam jde dát jen jeden a pro sichr ten největší. Taky jsem to zažil (spotřeba místo kombi ze sedanu, pohotovostní hmotnost atd.).hanzs píše:Shi: tak na tohle neumím odpovědět - to je záležitost konstruktérů pneu a aut a to já nejsem.
bylo
je
je
Dovezené auto to sice je, ale toto je fakt předpis výrobce. Mě napadl jediný důvod - aby zákazník nemusel myslet na to, že pro jízdu vysokou rychlostí má přifukovat. U gumy s indexem Y totiž nemusím zvyšovat huštění pro rychlosti nad 160 km/h, zatímco u gumy s indexem H, V a možná i W bych musel (nebo spíš měl, oni na to lidi často kašlou).
O rychlostním indexu T můžeš uvažovat,pokud jsi si zcela jistý, že nehodláš nějak výrazně překračovat 160 km/h. Já měl gumy s indexem H a když jsem v zimě uháněl z hor do 700 km vzdálené nemocnice, tak jsem byl sakra rád, že jsem si za index H připlatil. V plánu jsem taky neměl jezdit v zimě rychle, ale život přináší neplánovaná a nepříjemná překvapení. A nebo taky můj příbuzný, handrkoval se, že pro něj index T stačí, protože nejezdí rychleji než 150 km/h. A pak z něj o půl roku později vypadlo, že si jednou takhle jede, a najednou kouká, že už jede přes 180 km/h a ani si toho nevšiml.modus ponens píše:Maximalnu rychlost mam 210 km/h, co zodpoveda indexu H. Zimne pneu je povolene pouzit v o triedu nizsom indexe, cize T. Nepredpokladam potrebu jazdit cez 180 km/h. Ma vyznam uvazovat o rychlostnom indexe T? Jedinymi dovodmi su cenova uspora a skutocnost, ze vo vybranom e-shope nemaju uvazovane pneu v indexe H na sklade...
Uvazovane su Kleber Krisalp HP2 a Fulda Kristall Montero 3.
Alebo sa na*eriem a pojdem do niecoho z trojice Dunlop SP Winter Sport 3D, Continental WinterContact TS830, Michelin Alpin A4...
Pokud autem jezdíš jen ty sám, nikomu honepůjčuješ, nejezdíš po dálnici D1 v levém pruhu, nechystáš se nikam daleko, tak si klidně kup Tčka. Já bych si je na auto s maximálnou 210 nedal už proto, že svoje auto půjčuji dalším lidem a nechci, aby se mi s ním někde rozflákali.
Re: Jaké pneu?
Hory asi Alpy, ale nemocnice česká kvůli Kč.Anonymous píše:Co to bylo za hory že nemocnice byla 700 km ? Altaj ?
bylo
je
je
Hory to byly italské a nemocnice česká. Po telefonické konzultaci bylo rozhodnuto, že adekvátní péči by v zahraniční nemocnici stejně pacoš dostal až ráno, zatímco když ho dovezu domů, tak kapačku s infuzí dostane ještě v noci.
Důvod je prostý - lékaři pacientům nevěří, takže by pacienta zkoumali a zkoumali, až by přinejlepším po několika hodinách nakonec dospěli k tomu, co by jim pacient hned při příjezdu tvrdil. Jenomže zpočátku by to zkoušeli léčit standardním konzervativním způsobem, který je sice standardní, ale u daného pacienta celkem nefunkční, takže by pacient zbytečně mnoho hodin trpěl jako kůň.
Zatímco při dovozu domů už na pacienta čekala připravená kapačka s infuzí. Takže pacient dostal kapačku už v cca v 1:30 v noci, zatímco vézt ho do špitálu by znamenalo, že by kapačku dostal nejdříve v 7 hodin ráno, možná později, až by se ukázalo, že standardní postupy nezabírají. O peníze fakt nešlo, pacient byl pojištěn, ale doma prostě dostal protekční péči díky tomu, že má v rodině zdravotnický personál.
Než do libovolné brněnské fakultní nemocnice, to radši na veterinární pohotovost v areálu VŠ veterinární - tohle je bohužel moje opakovaná zkušenost !
----
A taky pozor, největší chyba je přijít na pohotovost vlastními silami - klidně vás nechají mnoho hodin v čekárně, aniž by se na vás doktor (nebo kdokoliv jiný) podíval. Zatímco v MASHi zvládají třídění raněných na vstupu do špitálu, tak mnohé naše fakultní nemocnice toto nemají. Prioritu pacienta, který přišel po svých, určuje pořadí (a nebo tlustá líná sestra, co zadává údaje do počítače a zajímá ji jen jméno a kde je pacient pojištěn). Leda že byste na tu línou veš, co sedí na recepci začali řvát a vyhrožovat, to prý trochu funguje. Když se na pacienta, který spolkl ostrý předmět, po pár hodinách od přivezení na pohotovost poprvé podíval lékař, tak se pacoš dozvěděl, že je škoda, že mu hned po příjezdu neudělali rentgen, protože teď už je pozdě a nezbývá než čekat, jestli to střevo propíchne a bude se muset řezat, nebo jestli to vyjde samo.
Když vás přiveze sanitka, tak máte šanci, že doktora uvidíte o něco dříve dříve.
---
české zdravotnictví = jeden velký průšvih. Ale není to dáno nedostatkem peněz, jak je nám furt vnucováno, ale jen a pouze neskutečně mizernou organizací práce, kde zdravotní sestry řeší nesmysly (např. inventarizují hasicí přístroje), doktoři řeší nesmysly (které by měla řešit sestra nebo sekretářka) a na pacienta tím pádem nemá nikdo čas.
Důvod je prostý - lékaři pacientům nevěří, takže by pacienta zkoumali a zkoumali, až by přinejlepším po několika hodinách nakonec dospěli k tomu, co by jim pacient hned při příjezdu tvrdil. Jenomže zpočátku by to zkoušeli léčit standardním konzervativním způsobem, který je sice standardní, ale u daného pacienta celkem nefunkční, takže by pacient zbytečně mnoho hodin trpěl jako kůň.
Zatímco při dovozu domů už na pacienta čekala připravená kapačka s infuzí. Takže pacient dostal kapačku už v cca v 1:30 v noci, zatímco vézt ho do špitálu by znamenalo, že by kapačku dostal nejdříve v 7 hodin ráno, možná později, až by se ukázalo, že standardní postupy nezabírají. O peníze fakt nešlo, pacient byl pojištěn, ale doma prostě dostal protekční péči díky tomu, že má v rodině zdravotnický personál.
Než do libovolné brněnské fakultní nemocnice, to radši na veterinární pohotovost v areálu VŠ veterinární - tohle je bohužel moje opakovaná zkušenost !
----
A taky pozor, největší chyba je přijít na pohotovost vlastními silami - klidně vás nechají mnoho hodin v čekárně, aniž by se na vás doktor (nebo kdokoliv jiný) podíval. Zatímco v MASHi zvládají třídění raněných na vstupu do špitálu, tak mnohé naše fakultní nemocnice toto nemají. Prioritu pacienta, který přišel po svých, určuje pořadí (a nebo tlustá líná sestra, co zadává údaje do počítače a zajímá ji jen jméno a kde je pacient pojištěn). Leda že byste na tu línou veš, co sedí na recepci začali řvát a vyhrožovat, to prý trochu funguje. Když se na pacienta, který spolkl ostrý předmět, po pár hodinách od přivezení na pohotovost poprvé podíval lékař, tak se pacoš dozvěděl, že je škoda, že mu hned po příjezdu neudělali rentgen, protože teď už je pozdě a nezbývá než čekat, jestli to střevo propíchne a bude se muset řezat, nebo jestli to vyjde samo.
Když vás přiveze sanitka, tak máte šanci, že doktora uvidíte o něco dříve dříve.
---
české zdravotnictví = jeden velký průšvih. Ale není to dáno nedostatkem peněz, jak je nám furt vnucováno, ale jen a pouze neskutečně mizernou organizací práce, kde zdravotní sestry řeší nesmysly (např. inventarizují hasicí přístroje), doktoři řeší nesmysly (které by měla řešit sestra nebo sekretářka) a na pacienta tím pádem nemá nikdo čas.
-
- Příspěvky: 100
- Registrován: pát led 15, 2010 0:44
Jé, já jsem jednou spěchal do práce Z Nejdku na Boží Dar, 14 února nebo ledna 2004, bylo 15,30 hod, asi -10, mezi abertamama a jáchymovskou křižovatkou se jen pluží, 25 km 14 minut 20 s, nové pneu Nokian Hakapelita Hk 1 , vzorek 9,5 mm, na jiných bych se asi zabil.
V noci nasněžilo asi 12 cm a moc uklizeno nebylo, dost vyjeté koleje. Pusťte si to na google mapy.
V noci nasněžilo asi 12 cm a moc uklizeno nebylo, dost vyjeté koleje. Pusťte si to na google mapy.