je KIA naozaj taka dobra ? ja som zatial k nej ako doveru k znacne neziskal ... hoci na slovensku ich jazdi dost (kedze sa tu aj vyrabaju)Kia Rio skončila o pouhé dva body (522) za vítězným VW Polo (524).
Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
Zase špatný závěr, neboť špatná východiska: Rio nemá se Slovenskem vůbec nic společného.
Re: Jaké auto?
A myslim, ze nema ani vpredu, plastove kryty podbehu. Rio je sunka, vlastne junior.
Re: Jaké auto?
neviem v riu som obcas jazdil a nebolo to az take zle, lepsie ako jazdit vo favorite
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Jaké auto?
No tak to je pekný prúser... ešte sa to ani nezačalo, a už sme v slepej uličke dostačujúceho materiálneho, či tiež morálne čistého surovinového zásobovania.
Ale elektrické vozidlá stále môžu byť v kurze - údajne sa uvažuje s trolejovými aj na nemeckých dialniciach (kamiony,...).
Kia má so Slovenskom spoločné - továreň, pochybné štátom dotované a vyvlastňované výkupy slovenských pozemkov (na štýl ako prebehli aj v ČR Hjundé), prahovú reklamu SlovaKIA... takže stále sa chytia nejaké zákaznícke rybičky, že kde tie autá schádzajú hotové z pásov, tam narastie značke domáci odbyt.
Ale elektrické vozidlá stále môžu byť v kurze - údajne sa uvažuje s trolejovými aj na nemeckých dialniciach (kamiony,...).
Kia má so Slovenskom spoločné - továreň, pochybné štátom dotované a vyvlastňované výkupy slovenských pozemkov (na štýl ako prebehli aj v ČR Hjundé), prahovú reklamu SlovaKIA... takže stále sa chytia nejaké zákaznícke rybičky, že kde tie autá schádzajú hotové z pásov, tam narastie značke domáci odbyt.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Jaké auto?
Ten server je tiež zvagovaný. Najpredávanejšie auto sveta diesel od Vagu,Vag je na svete najdoležitejší odberatel akumulátorov a všetcci chcu,aby bol spokojný,ostatné automobolky nedostanu nič.Jerry3 píše:Jaké auto? Rozhodně ne elektrické!
https://www.novinky.cz/auto/444282-prvn ... undai.html
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Jaké auto?
To jsem rád, že nejsem jediný, kdo si toho všiml.
Re: Jaké auto?
Veď podla všetkého tento poršácky koncern asi aj má najväčšiu moc ovplyvňovať dianie a smery automobilizmu v Európe, počnúc lobistickou tvorbou ušitej legislatívy platnej pre celú EU a končiac trebárs včasne fikaným vyhradeným kontrahovaním potrebných dodávok...
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Jaké auto?
Tak o tom není pochyb!
Re: Jaké auto?
Kdyby už to tady bylo,tak se omlouvám..downsizing
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/sp ... -predejit/
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/sp ... -predejit/
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Hlavně že "rádce řazení" radí udržovat malý turbomotor právě v onom kritickém režimu.
Re: Jaké auto?
Ono zadnemu motoru nedela dobre podtaceni,turbomotorum obvzlast..i dieslum.
Kdyz to shrnu obecne,tak proste pod 2000 otacek nejezdit a fertig.
Kdyz to shrnu obecne,tak proste pod 2000 otacek nejezdit a fertig.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
No jo,prijde mi to jako vyrobcem planovana destrukce motoru.Jerry3 píše:Hlavně že "rádce řazení" radí udržovat malý turbomotor právě v onom kritickém režimu.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Připusťme že tu zátěž dlouhodobě vydrží i malé nadopované tří a čtyřhrnečky. Ale v otáčkách, bo motoru podstatně víc vadí a škodí podtáčení než když je ručička otáčkoměru nad 3, 4, 5-kou.... Tedy pokud je motor dobře chlazen a mazánJerry3 píše:Hlavně že "rádce řazení" radí udržovat malý turbomotor právě v onom kritickém režimu.
O tom ale při použití "řidin" A1/B1/A5/B5/C1/C2 přesvědčen nejsem. A při dodržení předepsaných (ale dlouhých) intervalů výměn má pak před vypuštěním po 20-ti nebo i 30-ti tkm ta černá uhlovodíková směs řádně "vylepšená" palivem, vodou, kyselinou, (někdy i glykolem) a tvrdými částečkami nečistot ke kvalitnímu mazání a k ochraně motoru taky daleko jak z Chebu do Košic
A řekl bych, že to co ty motory potřebují a vyžadují dostanou tak od dvou lidí z deseti....
Přitom to není nikterak složité - stačí olej s A3/B3/B4/C3/C4, měnit po 10-ti tkm, občas to prohnat k maximu, po jízdě dochladit turbo a nejezdit (jak už bylo zmíněno) pod 2t./ot....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF