V únoru t.r. jsem to + dalších 175 km jel Mondeem, takže aktuální srovnání mám. A v únoru byly podstatně horší povětrnostní podmínky...NOVON píše:jerry3: Jenze "sveho casu",jak pises,jsi byl taky o 20 let mladsi,coz je z hlediska vykonnosti dost podstatny parametr..
Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Re: Jaké auto?
najazdilo to vela to je pravda, doslova kvantum..ale pointu som nepochopil..zrejme ostala ukryta..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Jaké auto?
SouhlasJezevcik píše:Tak jednoduché to také není. On bude mezi značkami dost velký rozdíl v množství použitých dílů.VAG píše:...tak tohle je jasný příklad, že pravidelným servisem může jakékoliv auto zvládnout jakoukoliv porci km
Pointu hledej ve videu
Re: Jaké auto?
Co to jako ma byt? A ten komentar, zminka ze to je dvojkova fabie ap., a ze to byl trhac, ktery pobije skoro kde co? V tom pripade jsem jezdil s nejakou hodne uskrcenou. Je pravda ze tahla od volnobehu ale trhac?
A tak hlucny diesel, aby clovek pohledal. Ale at si jezdi kdo chce s cim. A chvali si to sam sobe. Horsi byl snad jen ten trivalec 1.4,
A tak hlucny diesel, aby clovek pohledal. Ale at si jezdi kdo chce s cim. A chvali si to sam sobe. Horsi byl snad jen ten trivalec 1.4,
Re: Jaké auto?
Otázka na VAGa: A v čem že vlastně má být ta pointa? Shlédl jsem všechna tři videa a opravdu nechápu, na co konkrétně narážíš...
Re: Jaké auto?
Cituji pana Vaculika: " TDi-PDčko má naprosto výbušnou reakci, která majitelum těhle těch aut propůjčuje obrovské seběvedomí
Re: Jaké auto?
Naprosto neopodstatněné!
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Jiní o PD zase tvrdí, že do dvou tisíc mrtvo, od dvou do tří a půl (mno, do čtyř tisíc) výbuch sopky (podpořen krátkými kvalty) a nad tuto hranici už zase nic, tož ti nevim, Maruš... A co se obrovského sebevědomí týče, řekl bych, že nechybí naprosté většině majitelů koncernových vozů...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
uvedena verzia nieje vybusna ani nahodou, podporene je to chiptuningom..cimbu sa pohral s mapovanim plyn. pedala a hned to ide pocitovo ako ohen
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Jaké auto?
No a to je přesně to, na co koncernaci slyší: porovnávají špičkové údaje výkonu a točáku, případně průměr brzdových kotoučů, a podle toho posuzují, jak to jede, resp. brzdí. A že ani jedno není důležité z hlediska praktické využitelnosti těchto hodnot při jízdě, přesněji jak to v praxi skutečně jezdí/brzdí, to jim zcela uniká.
Kromě toho platí, že veškeré pokusy o čipování TDI-PD vedou pouze k dalšímu znepříjemneni již tak dost nepříjemné charakteristiky těchto motorů.
Kromě toho platí, že veškeré pokusy o čipování TDI-PD vedou pouze k dalšímu znepříjemneni již tak dost nepříjemné charakteristiky těchto motorů.
Re: Jaké auto?
Čas od času mi napadne, prečo už Honda nerobí kompletne rovné podlahy pri zadných sedadlách. Kedysi išlo o šikovný zlepšovák... síce v ostatnom čase príliš „nekontrolujem“ nové vozy (či už autosalóny, predajne, alebo TV-relácie), no vyskytuje sa ešte niekde aj mimo H? A čo bolo na tomto riešení -asi nevhodné- k upusteniu od neho?
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Jaké auto?
Pod zadními sedadly je nejbezpečnější zóna pro umístění palivové nádrže. Kromě toho jde o vhodné místo i z hlediska rozložení hmotnosti, přesněji rovnoměrnějšího zatížení náprav. Navíc prolis pro palivovou nádrž, u předmětných hond chybějící, zvyšuje tuhost podlahové plošiny v kritickém místě zavěšení zadní nápravy, nehledě na to, že prostorově náročné víceprvkové zavěšení se tam pak vůbec nevejde.
Tedy v kostce: samé nevýhody (u honďáckého řešení) proti jediné výhodě.
Tedy v kostce: samé nevýhody (u honďáckého řešení) proti jediné výhodě.
Re: Jaké auto?
Vďaka, tušil som, že práve na tomto fóre sa nájde fundovaný vysvetlovač (kedysi som neúspešne hladal články či zmienky na predmetnú tému).
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Jaké auto?
Rádo se stalo!
P.S.: To asi jen koncerňáci neznají ono kouzelné slůvko...
P.S.: To asi jen koncerňáci neznají ono kouzelné slůvko...
Re: Jaké auto?
Pritom aj štrajkujúci v závode VW sú koncerňáci
Celé roky púšťa ich vedenie do našich médií okázalé podprahovky, ako nadpriemerne zarábajú; ostatný rok že 1800 EUR (bez zarátania managementu), ale akosi zabúdajú, že tí čo prišli štrajkovať aj za lepšie pracovné podmienky, si k tomuto platu zväčša ani po 10 rokoch driny nepričuchnú (v nonstop prevádzke na 4 smeny, k tomu asi tretina v pracovnom nasadení ani nie priamo u VW, ale len cez agentúry so 60% mzdami...ale o tých teraz v štrajkoch "nejde", lebo nie sú koncerňáci).
No zrádzajú ich susedné prepočty: Ich neobmedzeným štrajkom chcú dosiahnuť najmä zvýšenie platu o 16%, či lepší príspevok na dopravu a ubytovanie. V priemere by šlo o prilepšenie si o zhruba 170 eur. link
Pritom by stačilo dať do požiadaviek aj oddelené zverejnenie priemernej mzdy kancelárskych zamestnancov, a tých z inej kategórie - čo ich stále nevedia v dostatočnom množstve zohnať (nahnať) k pásom. Lebo niekto im tie priemery musí poriadne dvíhať (administratívno logistická menšina).
Celé roky púšťa ich vedenie do našich médií okázalé podprahovky, ako nadpriemerne zarábajú; ostatný rok že 1800 EUR (bez zarátania managementu), ale akosi zabúdajú, že tí čo prišli štrajkovať aj za lepšie pracovné podmienky, si k tomuto platu zväčša ani po 10 rokoch driny nepričuchnú (v nonstop prevádzke na 4 smeny, k tomu asi tretina v pracovnom nasadení ani nie priamo u VW, ale len cez agentúry so 60% mzdami...ale o tých teraz v štrajkoch "nejde", lebo nie sú koncerňáci).
No zrádzajú ich susedné prepočty: Ich neobmedzeným štrajkom chcú dosiahnuť najmä zvýšenie platu o 16%, či lepší príspevok na dopravu a ubytovanie. V priemere by šlo o prilepšenie si o zhruba 170 eur. link
Pritom by stačilo dať do požiadaviek aj oddelené zverejnenie priemernej mzdy kancelárskych zamestnancov, a tých z inej kategórie - čo ich stále nevedia v dostatočnom množstve zohnať (nahnať) k pásom. Lebo niekto im tie priemery musí poriadne dvíhať (administratívno logistická menšina).
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »