Jaké auto?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

NOVON píše:jerry3: Jenze "sveho casu",jak pises,jsi byl taky o 20 let mladsi,coz je z hlediska vykonnosti dost podstatny parametr.. :-)
V únoru t.r. jsem to + dalších 175 km jel Mondeem, takže aktuální srovnání mám. A v únoru byly podstatně horší povětrnostní podmínky...
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Jaké auto?

Příspěvek od bjukemen »

najazdilo to vela to je pravda, doslova kvantum..ale pointu som nepochopil..zrejme ostala ukryta..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
VAG
Příspěvky: 76
Registrován: pát pro 23, 2016 11:46

Re: Jaké auto?

Příspěvek od VAG »

Jezevcik píše:
VAG píše:...tak tohle je jasný příklad, že pravidelným servisem může jakékoliv auto zvládnout jakoukoliv porci km :wink:
Tak jednoduché to také není. On bude mezi značkami dost velký rozdíl v množství použitých dílů.
Souhlas :wink:
Pointu hledej ve videu
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pedro »

Co to jako ma byt? A ten komentar, zminka ze to je dvojkova fabie ap., a ze to byl trhac, ktery pobije skoro kde co? V tom pripade jsem jezdil s nejakou hodne uskrcenou. Je pravda ze tahla od volnobehu ale trhac? :D
A tak hlucny diesel, aby clovek pohledal. Ale at si jezdi kdo chce s cim. A chvali si to sam sobe. Horsi byl snad jen ten trivalec 1.4,
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Otázka na VAGa: A v čem že vlastně má být ta pointa? Shlédl jsem všechna tři videa a opravdu nechápu, na co konkrétně narážíš...
Uživatelský avatar
VAG
Příspěvky: 76
Registrován: pát pro 23, 2016 11:46

Re: Jaké auto?

Příspěvek od VAG »

Cituji pana Vaculika: " TDi-PDčko má naprosto výbušnou reakci, která majitelum těhle těch aut propůjčuje obrovské seběvedomí :)
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Naprosto neopodstatněné! :mrgreen:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Colommbo »

Jiní o PD zase tvrdí, že do dvou tisíc mrtvo, od dvou do tří a půl (mno, do čtyř tisíc) výbuch sopky (podpořen krátkými kvalty) a nad tuto hranici už zase nic, tož ti nevim, Maruš... A co se obrovského sebevědomí týče, řekl bych, že nechybí naprosté většině majitelů koncernových vozů... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Jaké auto?

Příspěvek od bjukemen »

uvedena verzia nieje vybusna ani nahodou, podporene je to chiptuningom..cimbu sa pohral s mapovanim plyn. pedala a hned to ide pocitovo ako ohen
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

No a to je přesně to, na co koncernaci slyší: porovnávají špičkové údaje výkonu a točáku, případně průměr brzdových kotoučů, a podle toho posuzují, jak to jede, resp. brzdí. A že ani jedno není důležité z hlediska praktické využitelnosti těchto hodnot při jízdě, přesněji jak to v praxi skutečně jezdí/brzdí, to jim zcela uniká.

Kromě toho platí, že veškeré pokusy o čipování TDI-PD vedou pouze k dalšímu znepříjemneni již tak dost nepříjemné charakteristiky těchto motorů.
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Jaké auto?

Příspěvek od bloke »

Čas od času mi napadne, prečo už Honda nerobí kompletne rovné podlahy pri zadných sedadlách. Kedysi išlo o šikovný zlepšovák... síce v ostatnom čase príliš „nekontrolujem“ nové vozy (či už autosalóny, predajne, alebo TV-relácie), no vyskytuje sa ešte niekde aj mimo H? A čo bolo na tomto riešení -asi nevhodné- k upusteniu od neho?
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Pod zadními sedadly je nejbezpečnější zóna pro umístění palivové nádrže. Kromě toho jde o vhodné místo i z hlediska rozložení hmotnosti, přesněji rovnoměrnějšího zatížení náprav. Navíc prolis pro palivovou nádrž, u předmětných hond chybějící, zvyšuje tuhost podlahové plošiny v kritickém místě zavěšení zadní nápravy, nehledě na to, že prostorově náročné víceprvkové zavěšení se tam pak vůbec nevejde.

Tedy v kostce: samé nevýhody (u honďáckého řešení) proti jediné výhodě.
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Jaké auto?

Příspěvek od bloke »

Vďaka, tušil som, že práve na tomto fóre sa nájde fundovaný vysvetlovač (kedysi som neúspešne hladal články či zmienky na predmetnú tému). :)
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Rádo se stalo!

P.S.: To asi jen koncerňáci neznají ono kouzelné slůvko...
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Jaké auto?

Příspěvek od bloke »

Pritom aj štrajkujúci v závode VW sú koncerňáci :)

Celé roky púšťa ich vedenie do našich médií okázalé podprahovky, ako nadpriemerne zarábajú; ostatný rok že 1800 EUR (bez zarátania managementu), ale akosi zabúdajú, že tí čo prišli štrajkovať aj za lepšie pracovné podmienky, si k tomuto platu zväčša ani po 10 rokoch driny nepričuchnú (v nonstop prevádzke na 4 smeny, k tomu asi tretina v pracovnom nasadení ani nie priamo u VW, ale len cez agentúry so 60% mzdami...ale o tých teraz v štrajkoch "nejde", lebo nie sú koncerňáci).

No zrádzajú ich susedné prepočty: Ich neobmedzeným štrajkom chcú dosiahnuť najmä zvýšenie platu o 16%, či lepší príspevok na dopravu a ubytovanie. V priemere by šlo o prilepšenie si o zhruba 170 eur. link

Pritom by stačilo dať do požiadaviek aj oddelené zverejnenie priemernej mzdy kancelárskych zamestnancov, a tých z inej kategórie - čo ich stále nevedia v dostatočnom množstve zohnať (nahnať) k pásom. Lebo niekto im tie priemery musí poriadne dvíhať (administratívno logistická menšina).
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Odpovědět