Vzhledem k tomu, jak daleko jsem s tím vozíkem dojel, tak zase až tak hrozně špatně naložený nebyl, souprava se s normálním povrchem vozovky chovala naprosto rozumně jak v klesání, tak v zatáčkách. Fatální byl až hopsavý povrch dálnice D1.tonny píše:To se teda nedivím, jak to vypadá na našich silnicích, když někteří neumí naložit ani vozík. Jak pak uvažují v jiných situacích.
Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Re: Jaké auto?
Tak som sa dozvedel, že SUV lépe sedí na silnici (v tomto prípade v meste, kde tie jazdné vlastnosti a výkony v 40-50 km/h sú ešte len k nezaplateniu)... ďalej spomínaný lepší výhlad samozrejme, stará pesnička - kým nebudeme na ceste obklopení rovnakými výškovo nadpriemernými autami /bežný trend.
Na porovnanie si vyberavý motorista vybral samé vhodné extrémy (Superb, Smart fortwo...).
S tým autom k ťahaniu som si spomenul na kolegu, ktorý si asi pred 12 rokmi doviezol z Nemecka celkom pekný a lacný Ford Mondeo Kombi -niečo takéto v bielom- (práve na rôzne prevážané náklady, bol všestranný majster), tuším mal aj tú ťažnú gulu, a keď sme sa ho pýtali na motor, tak vravel že má okolo 65 koní . Bol to taký pohoďák, že ani na ceste sa nikam neponáhla a aj pri dovoze z DE ho všetci popredbiehali. Nakoniec si asi zamenil k za kW, ale to ho zjavne zaujímalo až na poslednom mieste.
Na porovnanie si vyberavý motorista vybral samé vhodné extrémy (Superb, Smart fortwo...).
S tým autom k ťahaniu som si spomenul na kolegu, ktorý si asi pred 12 rokmi doviezol z Nemecka celkom pekný a lacný Ford Mondeo Kombi -niečo takéto v bielom- (práve na rôzne prevážané náklady, bol všestranný majster), tuším mal aj tú ťažnú gulu, a keď sme sa ho pýtali na motor, tak vravel že má okolo 65 koní . Bol to taký pohoďák, že ani na ceste sa nikam neponáhla a aj pri dovoze z DE ho všetci popredbiehali. Nakoniec si asi zamenil k za kW, ale to ho zjavne zaujímalo až na poslednom mieste.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Jaké auto?
S tou dálnicí, mohu potvrdit, že u nás jízda po D2 i s dobře vyváženým nákladem na nebržděném vozíku 750kg se mi rozhoupá (poskakuje nahoru a dolů) při rychlosti kolem u mne na vozíku předepsané rychlosti 80km/h. Musím jet tedy min 90km/h aby se sklidnil.Shi píše:Vzhledem k tomu, jak daleko jsem s tím vozíkem dojel, tak zase až tak hrozně špatně naložený nebyl, souprava se s normálním povrchem vozovky chovala naprosto rozumně jak v klesání, tak v zatáčkách. Fatální byl až hopsavý povrch dálnice D1.tonny píše:To se teda nedivím, jak to vypadá na našich silnicích, když někteří neumí naložit ani vozík. Jak pak uvažují v jiných situacích.
Naopak jsem jel na dálnici za přeloženým vozíkem (v uctivé vzdálenosti souprava nešla předjet), ten se rozhoupal do stran, řidič na to nereagoval přičemž mu to nadhazovalo zadek a vozík naštěstí vylítl jen vpravo přes svodidla. Také si myslel, že to dojede. Jízda s vozíkem se hodně podceňuje. Za tereňákem nebo dodávkou není vidět, šofér zapomene a průser je na světě.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Kdysi ještě před lety jsem potřeboval odvézt z Prahy na šumavskou chalupu ledničku. Spíš menší ale do kufru se nevešla, tož jsem si v půjčovně půjčil přívěsný vozík, klasický s 13" koly a delší (asi 240cm) verzi, kratší byly rozebrány. Připřáhl jsem za tehdy áčkovou Omču 2.6i dualram 110kW, doma naložil a upevnil náklad (pěkně dopředu k oji) a vyrazil. Tažení vozíku jsem však nebyl přivyklý a tedy, jak píše Tony, zapomínal jsem. Místy kolem 130-140km/h, kouknu dozadu a kristapána, vozejk! Nic se naštěstí nestalo, lednička držela jak přibitá a vozík na silnici taky, dojeli jsme v pořádku...tonny píše:...Jízda s vozíkem se hodně podceňuje. Za tereňákem nebo dodávkou není vidět, šofér zapomene a průser je na světě.
P.S. A nikdy bych býval neřekl, jaký problém je nechat i na prázdném na vozíku zadní čelo - odpor vzduchu jak sviň, po demontáži už zas jízda jak bez zápřahu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
a co takto Fiat ? Multiplu ci Dobloo ?
ake mate skusenosti ?
-----------------------------------------------------
pre Partner ci Feliciu
odporucaju mi 47(event 51kW) motor lebo je to hladky diesel a nebudu problemy s udrzbou
TDI a dvojhmotovy zotrvacnik znamena utrpenia a problemy
ake mate skusenosti ?
-----------------------------------------------------
pre Partner ci Feliciu
odporucaju mi 47(event 51kW) motor lebo je to hladky diesel a nebudu problemy s udrzbou
TDI a dvojhmotovy zotrvacnik znamena utrpenia a problemy
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
To, co si vybrat, není až tak důležité. Důležitější je skutečně rozpočet. Kolik si myslíš, že taková Felicia bude mít najeto a jak moc bude prorezlá?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké auto?
ono je to vcelku jedno, Misojogi si už stejně vybral filetu a teď čeká až mu řekneme, že to je nejlepší volba
Zrovna rotačky toho moc nepotřebujou a 66kW verze téměř 100% nemají dvouhmotu, kolem který panujou různý skazky. Její popravě se ovšem dá lehce předcházet...Misojogi píše:...
TDI a dvojhmotovy zotrvacnik znamena utrpenia a problemy
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Jaké auto?
V posledních dnech jsem toho při shánění různých drobností dost nachodil pěšky (neb není kde zaparkovat) po dvou dříve okresních městech ve středních Čechách a při sledování provozu kolem jsem nabyl dojmu, že popravit dvouhmotu se snaží snad každý druhý řidič, s řidičkami v čele.
Re: Jaké auto?
Že by Obrácení Ferdyše Pištory http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sef ... -internetu
A ten začátek "Konec zmenšování objemu motorů a počtu válců je nejen žádoucí, podle šéfa VW je dokonce nevyhnutelný. Už dosáhl svého cíle...." Ano. Dosáhl - hodně toho poku*vili (Ale v tomto případě nejen VW). Tak snad že by se vrátila doba normálních poctivých motorů?
Jenom je až legrační jak když se někdo vytasil s dopovaným 1.0, tak měli všichni plnou hubu jak je to eko a super
Je to totéž, jako u nových aut opěvují "longlife" servis a oleje ale při koupi pěti a víceletých aut první rada zní zkrátit výměnný interval....
A ten začátek "Konec zmenšování objemu motorů a počtu válců je nejen žádoucí, podle šéfa VW je dokonce nevyhnutelný. Už dosáhl svého cíle...." Ano. Dosáhl - hodně toho poku*vili (Ale v tomto případě nejen VW). Tak snad že by se vrátila doba normálních poctivých motorů?
Jenom je až legrační jak když se někdo vytasil s dopovaným 1.0, tak měli všichni plnou hubu jak je to eko a super
Je to totéž, jako u nových aut opěvují "longlife" servis a oleje ale při koupi pěti a víceletých aut první rada zní zkrátit výměnný interval....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Když po mě chce někdo nějakou radu kolem aut, tak dnes už všem rovnou říkám, ať si otočí to, co kde o tom slyšeli nebo četli, a "jsou na svém".
Re: Jaké auto?
S tím nemůžeš mít moc velký úspěch. Žít v klamu je daleko jednodušší.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Aspoň mám klid. A na následné nářky reaguji slovy: "Vždyť jsem vám to říkal."
Re: Jaké auto?
Kde iní končia, my začíname... len netušmo, kto v Honde zavelil teraz do Európy takýmto čoskoro prekonaným (VW) smerom, žeby Briti? Pomerne oplácané auto 1.0, 3 valce 95kW za 25 tisíc EUR (najlacnejší od 17 )...
Pritom stačilo už len chvílu vydržať.
Pritom stačilo už len chvílu vydržať.
Pitris píše:Že by Obrácení Ferdyše Pištory http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sef ... -internetu
A ten začátek "Konec zmenšování objemu motorů a počtu válců je nejen žádoucí, podle šéfa VW je dokonce nevyhnutelný. Už dosáhl svého cíle...." Ano. Dosáhl - hodně toho poku*vili (Ale v tomto případě nejen VW). Tak snad že by se vrátila doba normálních poctivých motorů? :
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Jaké auto?
Ano. I Honda byla donucena Evropou si vyrobit turbodiesel, oturbený 1.0 3V a nedodávat sem další generaci Accorda
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Ne že by jim nebylo dovoleno dodávat sem Accorda. Bohužel si spočítali, že se jim vývoj Accorda pro evropský trh nevyplatí a americký accord nesplní evropské regulativy. Podobně Toyota už hrozila, že zařízne Avensis. Bohužel Evropa už není bohatým a tedy atraktivním trhem a navíc evropští regulátoři si vymýšlí velmi nákladné nesmysly, které dost dobře nelze splnit a které mají fatální dopad na spolehlivost.
Asi si umíme představit, jak by orgány EU s nadšením zakroutily krkem neevropským automobilkám, kdyby vylezly na povrch podvody, jaké vyplavaly na VW/Renault/Fiat ...
Jestli nedomyšlené emisní předpisy jsou tím jediným důvodem, proč sem mnohé zajímavé modely "nesmí", nebo jestli je těch zásadních problémů víc já nevím. Jerry nejspíš vědět bude. (Jiné světlomety a jinak dimenzované brzdy pro evropský trh považuji za drobnost, která by neměla bránit levné modifikaci produktu pro evropský trh).
Nový Civic (10G) je globální model a skoro stejný pro celý svět, nicméně tříválec s turbem se v USA nenabízí (na "sportovním" autě osazeném celou polovinou šestiválce by si tamní konkurence v reklamách s chutí zgustla ). Jedinou motorizací pro Civic 10G je v USA přímovstřikový čtyřválec 1.5 s turbem.
Asi si umíme představit, jak by orgány EU s nadšením zakroutily krkem neevropským automobilkám, kdyby vylezly na povrch podvody, jaké vyplavaly na VW/Renault/Fiat ...
Jestli nedomyšlené emisní předpisy jsou tím jediným důvodem, proč sem mnohé zajímavé modely "nesmí", nebo jestli je těch zásadních problémů víc já nevím. Jerry nejspíš vědět bude. (Jiné světlomety a jinak dimenzované brzdy pro evropský trh považuji za drobnost, která by neměla bránit levné modifikaci produktu pro evropský trh).
Nový Civic (10G) je globální model a skoro stejný pro celý svět, nicméně tříválec s turbem se v USA nenabízí (na "sportovním" autě osazeném celou polovinou šestiválce by si tamní konkurence v reklamách s chutí zgustla ). Jedinou motorizací pro Civic 10G je v USA přímovstřikový čtyřválec 1.5 s turbem.