V další generaci už Tourer opravdu nebude? Fakt je, že současná generace kombiků na silnicích není skoro vůbec k vidění. Má to sice trochu agresivní design, ale pořád v normě, řekl bych. Ten kombik 6. generace je i dnes moc pěkný auťák.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Jezevcik píše: Mému konzervativnímu založení nejvíce vyhovuje nuda jménem Corolla.
A nad týmto combíkom si nerozmýšlal ? Ešte celkom kvalitka
Robili ju tuším do 2007 r.
Ten poslední ročník v benzínu a s rozumnými kilometry neseženeš a i tak je to už dost staré.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Pri predstaveni 10gen. Civicu som zachytil info ze s verziou combi (tourer) sa nepocita a kto chce kombik bude si musiet zaobstarat/objednat 9gen. ktora sa bude este nejaku dobu vyrabat.
Ano 6gen. combi (Aerodeck) je stale pekna a ak sa jedna o zachovaly kus tak dokonca krasna ale v tych zachovalých je menej a menej a dalsia vec ak by si porovnal tento Aerodeck a tou Corollou combi nazivo bude tam citit pekny skok vpred. 6gen bola skoro ako kazda Honda slabsie odhlucnena a pri vyssich rýchlostiach to pekne lezie na nervy ked tak o.k. pre nejakého rockera ktory pocuva svoju hudbu nahlas
Jezevcik píše:Pak tu máme vůz Kia Cee'd kombi, což se jeví jako velmi rozumná volba, kde je za slušné peníze relativně hodně muziky, takže by bylo po problémech, ale když si na sauto.cz čtu ty recenze, tak jsem zmaten. Někdo to vynáší do nebe a někdo posílá k čertu. Je to dost rozporuplné, a to mi na klidu nepřidává.
Kamarat ju mal. Ako 3 auto po Toyote Corrole 9en. + Opel Astra H Caravan a dost rychlo ju predal s odovodnenim, ze na vacsom kybli sa este neviezol Ono je to tazko. Kto prejde z lepsieho na takyto model povie fuj, kto z Felicie povie super. Pre nenarocneho je
p.s. dalsie jeho auto bola napokon novsia Astra Caravan
Já bych řekl,že první myšlenka bývá stejně nejlepší. Než bych lezl do Kia Ceed,tak to radši Toyota Verso,o které jsi uvažoval. Kolega Ceeda měl v hatcbacku a nestěžoval si,ale také ji po cca 4 letech prodal a koupil novou v provedení kombi,kterou opět plánuje po nějaké době vyměnit.Já tedy předpokládám,že jsi se ve Versu svezl a pokud tě zaujalo,tak řeči o tom,že je to tupé a nudné auto můžeš klidně pominout.
lengy60 píše:... Kolega Ceeda měl v hatcbacku a nestěžoval si,ale také ji po cca 4 letech prodal a koupil novou v provedení kombi,kterou opět plánuje po nějaké době vyměnit.
Lze to chápat i tak, že pokud ty Cee'dy často měníš, tak jsi vcelku spokojen. Vzhledově bych tomu autu nevytkl asi vůbec nic, líbí se mi, ale názory se velmi různí.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Já to rovněž vnímám jako argument pro, nikoli proti. Ostatně mám známého, který to dělá úplně stejně, mj. proto, že za něj při výkupu protiúčtem dostává slušný peníz.
Tohle je přesně ono, co zmiňuji. Někdo nadává, jiný chválí. Spíše to ale vnímám tak, že se i ti spokojení majitelé smířili s různými vrtochy.
Technická úroveň diskutujících je ovšem otřesná. Čeština rovněž. http://www.kiaclub.cz/forum-tema/stav-v ... -dky-11333
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Pokud si vybavuji, dotyčný zmiňoval jediný závažnější problém - u posledního auta: že někdy nemůže nastartovat a v servisu si s tím nevědí rady. Když jsem byl u něj na návštěvě na chalupě, požádal jsem ho, ať mi to předvede. Sedl do auta, zastrčil klíč a ihned jím otočil do polohy startování. No a tím to bylo hned jasné...
Jinak u předchozího kusu měl problémy se zámky zadních dveří. Možná ale proto, že jezdí výhradně ve dvou a zadní dveře vlastně používá zcela minimálně.
Jerry3 píše:Pokud si vybavuji, dotyčný zmiňoval jediný závažnější problém - u posledního auta: že někdy nemůže nastartovat a v servisu si s tím nevědí rady. Když jsem byl u něj na návštěvě na chalupě, požádal jsem ho, ať mi to předvede. Sedl do auta, zastrčil klíč a ihned jím otočil do polohy startování. No a tím to bylo hned jasné...
A co je na tom špatně? Znám auta, která, pokud jsou v pořádku, takhle startují vždy na cvrnknutí. Dokonce naftová. BigBang a nejenom on, by mohl vyprávět.
Jerry3 píše:
Jinak u předchozího kusu měl problémy se zámky zadních dveří. Možná ale proto, že jezdí výhradně ve dvou a zadní dveře vlastně používá zcela minimálně.
Že by byla větší poruchovost nepoužíváním, než používáním je snad Korejská specialita.
Návštěvník22 píše:A co je na tom špatně? Znám auta, která, pokud jsou v pořádku, takhle startují vždy na cvrnknutí. Dokonce naftová. BigBang a nejenom on, by mohl vyprávět.
Nejspíše jsi ustrnul ve vývoji, stejně jako ten můj známý. Už hodně dlouho totiž platí, že musíš řídící elektronice poskytnout alespoň minimum času na přípravu startu. Ne každé auto totiž tlakuje palivový systém hned při otevření dveří řidiče...
Návštěvník22 píše:Že by byla větší poruchovost nepoužíváním, než používáním je snad Korejská specialita.
Co se pravidelně nepoužívá, to degeneruje. Neznáš? Jako třeba tvoje znalost češtiny:
Jerry3 píše:
Co se pravidelně nepoužívá, to degeneruje. Neznáš?
U slivovice bych si dovolil polemizovat.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Jezevcik píše:Lze to chápat i tak, že pokud ty Cee'dy často měníš, tak jsi vcelku spokojen. Vzhledově bych tomu autu nevytkl asi vůbec nic, líbí se mi, ale názory se velmi různí.
Přesně tak,měl najeto nějakých 35tkm,takže co by se mu tak asi mohlo rozbít,že? A to měl rovnou od nova plynovku,má to ovšem jeden háček,na ty výměny po 3-5 letech musíš mít dostatek love,jinak jsi v loji.