A tak snad jen namátkou (nějak to nemohu sloučit, tak to bude na více příspěvků):
Jinými slovy, tupý řidič jezdí s uvolněným závažím na poloose tak dlouho, dokud ji ty vibrace nezničí. A vůbec nic za jízdy necítí, nic mu nepřijde ani trochu divné... Jinak jsem servisoval hned tři starší Civic-y: jeden byl z Japonska, další z UK a třetí z USA, a ani jednoho tento problém nepostihl.jerome píše:Nie nie je to dosledok Made in UK. Ta vyvazovacia guma je zle prilepena vnika tam voda,poloos odhrdzavie a zlomi sa. Podobne problemy mali aj starsie Civici vyrobene v Japonsku.
Když ono to časově bylo spíše naopak: 1. pol. 90. let vše ještě OK, 2. pol. 90. let zhoršení a po r. 2000 často do té doby nevídané problémy s korozí.jerome píše:Nie som priaznivec koncernu ale velkym problemom japoncov je korozia. Snad vsetky starsie japan auta hrdzaveli a aj niektore novsie modely po 2000 roku.
Pokud tě vynucená výměna té součástky v zahraničí nevyjde na desetitisíce Kč. Vždyť např. jen náklady na odtah nepojízdného vozidla z německé dálnice začínají na 250 EUR.jerome píše:Je to dost zavazny problem. Myslim ze vaznejsi jak vymienat donemoty nejaku suciastku v koncernovom aute ktora je od vyroby bolava. Oprava hrdzavej casti auta je tiez draha zalezitost navyse ta kasna uz nebude to co bola.