Návštěvník píše:...jenom prostě nevím, co kdy bylo na Avensisu řidičsky a uživatelsky zajímavého. Tedy z mého, a dobrovolně přiznávám, že velmi náročného, pohledu.
To víš, každý nejezdí jako Fitipaldi ☺
Moderátor: Colommbo
Návštěvník píše:...jenom prostě nevím, co kdy bylo na Avensisu řidičsky a uživatelsky zajímavého. Tedy z mého, a dobrovolně přiznávám, že velmi náročného, pohledu.
A ještě dovětek: skutečně nevím, proč bych musel být Fitipaldi, aby mne neiritovalo např. to, že PP Avensise odmítá zobrazit okamžitou spotřebu vyšší než 33,3.Jezevcik píše:To víš, každý nejezdí jako Fitipaldi ☺
Tak zničit auto a pak prohlásit že si nezaslouží název "auto" dokáže kterýkoli Jarda. Dokonce i malej Jarda.Colommbo píše:Které dvoustopé přibližovadlo nevydrží Jardovo zacházení, nemá právo pyšnit se označením "auto".
Spousta řečí a nic konkrétního. Srdcovka je pro mne tenhle Ford.Pitris JUNIOR píše:Pánové nazdárek po dlouhé době, mám na Vás otázku:
Máte někdo zkušenosti S Fordem Mondeo (3.g) 2,5T ?
Dobře, já ten můj oblíbený výrok raději odrecituji celý: "Auto, které nevydrží mé zacházení, si nezaslouží, abych ho řídil."Návštěvník píše:Tak zničit auto a pak prohlásit že si nezaslouží název "auto" dokáže kterýkoli Jarda. Dokonce i malej Jarda.Colommbo píše:Které dvoustopé přibližovadlo nevydrží Jardovo zacházení, nemá právo pyšnit se označením "auto".
Skutečně se domníváš, že auto, jehož role byla od prvopočátku vymezena zcela jinak, než jako "dálniční rychlík pro celou rodinu", musí najezdit půl milionu km? A kdo to dokáže, toho je mi upřímně líto.jerome píše:V pohode sa da jazdit dajme tomu pol miliona km aj v tolko zatracovanej 1.2 HTP len treba vediet kde je zapichnuty ten trn v pate. To vysoke % zhumplovania daneho auta ...