Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1793
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Jaké auto?
Pánové nazdárek po dlouhé době, mám na Vás otázku:
Máte někdo zkušenosti S Fordem Mondeo (3.g) 2,5T ? Pokukuji po autu na příští rok a nějak nevím - Honda Civic 8g 1.8, Mitshubishi Lancer 1.8 MiVEC, Subaru Legacy 2.5, nebo již zmíněný Ford. Asi bych si rád vyzkoušel taky něco jiného než japonce a kdyby to byl krok vedle tak co mě brání to prodat . Toyotu/Lexus bych neopouštěl kdyby dělali aspoň jediný konkurenční auto těmto - bohužel není. Odpověď PiSeniora je mi naprosto jasná tak proto se ptám Vás
Pokud má někdo jakékoli zkušenosti, sem s nima
Máte někdo zkušenosti S Fordem Mondeo (3.g) 2,5T ? Pokukuji po autu na příští rok a nějak nevím - Honda Civic 8g 1.8, Mitshubishi Lancer 1.8 MiVEC, Subaru Legacy 2.5, nebo již zmíněný Ford. Asi bych si rád vyzkoušel taky něco jiného než japonce a kdyby to byl krok vedle tak co mě brání to prodat . Toyotu/Lexus bych neopouštěl kdyby dělali aspoň jediný konkurenční auto těmto - bohužel není. Odpověď PiSeniora je mi naprosto jasná tak proto se ptám Vás
Pokud má někdo jakékoli zkušenosti, sem s nima
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Foukaná dvaapůlka v Mondeu - to existuje...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
No jo,jeden nemůže vědít všechno.
http://www.autorevue.cz/test-ford-monde ... y-vrchol_3
http://www.autorevue.cz/test-ford-monde ... y-vrchol_3
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Sice nemám "interaktivní řízení dynamiky IVDC s aktivními tlumiči CCD" (Více na: http://www.autorevue.cz/test-ford-monde ... y-vrchol_3), ale jestli mne na předchozí generaci Mondea něco vyložene se.e, tak to jsou právě ony všemi motoristickými novináři do nebe vyzdvihované jízdní vlastnosti. Přičítám to tomu, že všichni jsou nejspíše zvyklí na jízdní vlastnosti koncernových vozů a nikdo z nich zřejmě nejel pořádným japonským vozem, tj. Mitsubishi.
Re: Jaké auto?
A u okýnka na přepis si na magistrátu zarezervuj flek. A nech si tam napsat přechodný bydlištěPitris JUNIOR píše:....a kdyby to byl krok vedle tak co mě brání to prodat ....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Tak, jako je interiér koncernových vozů údajným etalonem kvality. Ale že mají dveře hojně ošoupaná madla, manžety na řadicí páce jsou prodřené a na sedačkách patrné opotřebení, tak o tom už se moc nemluví. Takové problémy u Toyoty neexistují ani po dvaceti letech velmi nešetrného zacházení.Návštěvník píše: Přičítám to tomu, že všichni jsou nejspíše zvyklí na jízdní vlastnosti koncernových vozů a nikdo z nich zřejmě nejel pořádným japonským vozem, tj. Mitsubishi.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1793
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Jaké auto?
Trošku mě vadí že Toyota nic takového nedělá... Rád bych zůstal u značky kde na prvním místě je kvalita ale v Avensisu je mám pocit max 2,0 která neměla zrovna ohromující výkon... A Corolla je menší než bych chtěl. Civic taky není zrovna obr . Na tom Mondeu se mě hrozně líbí kufr ať už liftbacku tak kombíku.Jezevcik píše: Tak, jako je interiér koncernových vozů údajným etalonem kvality. Ale že mají dveře hojně ošoupaná madla, manžety na řadicí páce jsou prodřené a na sedačkách patrné opotřebení, tak o tom už se moc nemluví. Takové problémy u Toyoty neexistují ani po dvaceti letech velmi nešetrného zacházení.
Jinak Jiří, ona je sice foukaná, ale na 2,5l 5-ti vál má "jen" 164kW... To turbo tam asi moc dělat nebude
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Jaké auto?
Snad nežiješ v hlubokém omylu (pardon, přesvědčení), že Avensis kdy měl nějakou "kvalitu"?Pitris JUNIOR píše:Rád bych zůstal u značky kde na prvním místě je kvalita ale v Avensisu ...
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1793
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Jaké auto?
Myslel jsem Toyota ale nemyslím si že na Avensisu je něco tak moc špatně
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Jaké auto?
Jedničkové Avensisy byly přes SB ve VINu určitě dobré a obvzláště první komůrkové turbodiesely naprosto spolehlivé.
Vždyť v Anglii se vyráběly už i Cariny E, a to jsou auta s výbornou pověstí.
Četl jsem dost recenzí na dvojkové Avensisy s dvoulitrovým benzínem a ty se kromě bezproblémového provozu ještě vyznačují mimořádně příznivou spotřebou.
Vždyť v Anglii se vyráběly už i Cariny E, a to jsou auta s výbornou pověstí.
Četl jsem dost recenzí na dvojkové Avensisy s dvoulitrovým benzínem a ty se kromě bezproblémového provozu ještě vyznačují mimořádně příznivou spotřebou.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
S výbornou pověstí? Konec pověstné kvality Cariny IIJezevcik píše:Vždyť v Anglii se vyráběly už i Cariny E, a to jsou auta s výbornou pověstí.
Ano, dokud jedou. Akorát že štvané přes Německo dlouho jet nemusí. A to není z nějaké recenze, to je z praxe.Jezevcik píše:Četl jsem dost recenzí na dvojkové Avensisy s dvoulitrovým benzínem a ty se kromě bezproblémového provozu ještě vyznačují mimořádně příznivou spotřebou.
P.S.: Přitom jde o ekonomicky neřešitelné opravy, poněvadž jen náhrada toho zkrouceného bloku motoru vyjde (v přepočtu z CHF) na 130 tis. Kč.
Re: Jaké auto?
Mám pocit, že přes polský turbodiesel uplatňuješ princip kolektivní viny na celé generace Avensisů napříč veškerou motorizací, Jardo.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Já vím, že polský byl ten turbodiesel, nikoli benzín, jenom prostě nevím, co kdy bylo na Avensisu řidičsky a uživatelsky zajímavého. Tedy z mého, a dobrovolně přiznávám, že velmi náročného, pohledu.
Re: Jaké auto?
Dodatečně mi docvaklo, že tohle
jsi vzal za mé vyjádření k turbodieselu. Nikoli, toto vyjádření se vztahuje právě k onomu benzínovému dvoulitru, o němž je tu řeč.Návštěvník píše:P.S.: Přitom jde o ekonomicky neřešitelné opravy, poněvadž jen náhrada toho zkrouceného bloku motoru vyjde (v přepočtu z CHF) na 130 tis. Kč.