Jaké auto?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27507
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pitris »

Návštěvník píše: Schvalne si vsimnete, s jak malym chladicem si hondacke motory vystaci...
svara píše:Jak často zapíná větrák? Schválně narážím na oleje se sníženou viskozitou. Nejsem jejich zastáncem,
nicméně dnešní emisní normy s nimi počítají.
Na Accordu za 2 a půl roku tak možná dvakrát a Civic 1.5 za těch 8 let taky tak asi jednou za rok - spíš aby se "připomněl" že tam je, a funguje :P A řekl bych že honďácké motory pracují i s nižší teplotou a přetlakem chladicí kapaliny (ale to změřené nemám). Jinak na Civicu 1.5 byla origo baterka 40Ah, na Accordu 2.0 mám aku 45Ah, ta 45Ah byla i na 1.6 HR-V a třeba City 1.gen. mělo baterku "jen" 27Ah....
Takže na té minimalizaci vnitřních ztrát asi něco bude....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Návštěvník

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Návštěvník »

Některým Návštěvníkům by měli sebrat techničák na hlavu! A to natrvalo! Ten tvůj nápad je stejně blbý jako jsi ty. Ti majitelé za to nemůžou, koupili si auto v dobré víře. Jen blbec má snahu je za to potrestat.
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jezevcik »

U dieselových Toyot mně ventilátor sepnul pouze jednou a u benzínových párkrát. Kdy to bylo naposledy, už ale nevím.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Návštěvník

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Návštěvník »

Návštěvník píše:Některým Návštěvníkům by měli sebrat techničák na hlavu! A to natrvalo! Ten tvůj nápad je stejně blbý jako jsi ty. Ti majitelé za to nemůžou, koupili si auto v dobré víře. Jen blbec má snahu je za to potrestat.
Jen blbec spoléhá na to, za mu nezabaví kradenou ojetinu, kterou si pořídil v dobré víře. Vnímáš tu analogii?
Návštěvník

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Návštěvník »

Doufám, že jsi natolik inteligentní, že ti snad dojde jak daleko vedle jsi šlápl. Když kupuji ojetinu, tak samozřejmě udělám vše, aby si auto prověřil. Udělal bys to kdybys kupoval nové auto? Navíc 99.99 procenta lidí co si kupují auto, jakékoli, jakéhokoli výrobce, nezajímají nějaké emise, nebo homologace, ale jestli to auto vyhovuje jejich požadavkům a potřebě. Nic jiného pro ně není důležité. Ani neví, a ani není zapotřebí to vědět, že existují nějaké homologace.

Dostal jsi se do dalšího levelu. Tvoje nenávist k VAGu se přenesla na majitele aut. Jdi do kelu.
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1871
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké auto?

Příspěvek od BigBang »

tohle mě baví :D

ještě něco ke čtení :wink:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/die ... et-nemeni/

http://www.fcd.eu/module/pub/article/15/1667-8761.pdf

kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Návštěvník

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Návštěvník »

Koncernaci se, kromě jiného (skupinové myšlení, technická plonkovost, environmentální nihilismus, lidský egoismus...), vyznačují vysokým stupněm právního nevědomí. Kdyby tomu totiž tak nebylo, Návštěvník by již dávno pochopil, o čem celá dieselgate je. Jenže co čekat od toho, kdo dokáže vyplodit příspěvek shora :?:
Návštěvník

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Návštěvník »

Návštěvník píše:........Jenže co čekat od toho, kdo dokáže vyplodit příspěvek shora :?:
Myslíš tohle?

Kód: Vybrat vše

Jen blbec spoléhá na to, za mu nezabaví kradenou ojetinu, kterou si pořídil v dobré víře. Vnímáš tu analogii?
To je fakt myšlenka roku hodná kandidáta na léčbu. :wink:

Jinak Návštěvník dávno chápe o čem celá aféra je. Je jen o hovně, které rozmazáváš kudy chodíš, protože se od své zaslepenosti nedokážeš odpoutat. A když jsi v rohu, vyplodíš prázdný příspěvek o několika větách abys dokázal jaký jsi brouk Pytlík.
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Brembo »

u Insignie sa mi teda vetrák spína dost často pri státí,či je to preventívne alebo chce schladit nasávaný vzduch neviem,ale zopne i pri teplote 87 C na najnižšie otáčky. Vectra spínala v meste pri letných teplotách,na mieste musela stát minimálne 5 minut,aby vetrák zopol.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Brembo »

A čo sa dieselgate týka,všetci majitelia by mali byt povinne predvolaný do servisu na upravu. Kto by si povinnost nesplnil,bol by mu odobratý technický preukaz-za nesposobilost vozidla.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Jaké auto?

Příspěvek od rousini »

A není to náhodou tak, že jsem koupil auto za řádně vydělaný peníze a instituce, která je garantem certifikace nesplnila svoji roli?
Já jsem ho koupil, od teď je to můj majetek a kdo mě bude nutit s ním nakládat způsobem mimo zákonný rámec je pro mě komunista nebo naivní sluníčko.

Myslím, že normální by bylo seznámit dotčené majitele se situací a za vstřícnost je odměnit. Podvádění výrobce mě nezajímá, jako zákazník nejsem od toho, abych řešil jeho problémy.

EDIT: Ještě k těm baterkám... Pokud v autě máte více el. spotřebičů než svíčky a podsvícenou přístrojovku, tak se větší kapacita může hodit. Docela si dovedu představit debatu, jak u koncernu by to byl fail, zatímco japonci to mají jako bonus :mrgreen:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Návštěvník

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Návštěvník »

Brembo píše:A čo sa dieselgate týka,všetci majitelia by mali byt povinne predvolaný do servisu na upravu. Kto by si povinnost nesplnil,bol by mu odobratý technický preukaz-za nesposobilost vozidla.
Jenže tohle žádný koncerňák neuzná - viz příspěvky koncernového zadubence výše.
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1765
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Jaké auto?

Příspěvek od kornel »

S tým, že následne by mal byť VW hromadne žalovaný majiteľmi dotknutých harabúrd z jeho dielne..
Návštěvník

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Návštěvník »

rousini píše:A není to náhodou tak, že jsem koupil auto za řádně vydělaný peníze a instituce, která je garantem certifikace nesplnila svoji roli?
Ano, ale jen částečně. Správně by to mělo být tak, že všichni postižení by se svými auty nesměli jezdit, poněvadž jejich vozy nesplnily a neplní podmínky typové homologace. No a do vyřešení problému, pokud ho vůbec lze řešit (technicky, ekonomicky, právně...), by se ten, kdo nese za předmětný stav vinu, měl postarat o ty, kdož utrpěli újmu, neboť přišli o techničák a nemohou jezdit, např. tím, že jim zajistí náhradní vozidla.

A jenom poznámka na okraj: zde se nejedná o žádnou "certifikaci" - ta je o něčem jiném.
rousini píše:Já jsem ho koupil, od teď je to můj majetek a kdo mě bude nutit s ním nakládat způsobem mimo zákonný rámec je pro mě komunista nebo naivní sluníčko.
Naivní jsi tak akorát ty! Jednak jsi to napsal blbě (nikdo tě samozřejmě nebude nutit nakládat s ním "způsobem mimo zákonný rámec", tedy přinejmenším pokud uznáme, že získání typové homologace podvodem je nezákonný postup), jednak se svým autem můžeš volně nakládat pouze na vlastním pozemku, a to ještě jen v rámci vymezeném např. zákony na ochranu životního prostředí.
rousini píše:Myslím, že normální by bylo seznámit dotčené majitele se situací...
To se samozřejmě děje, bohužel silně pokřiveně - viz média a "oficiální povídačka" pro postižené ze strany sítě značkových servisů.
rousini píše:... a za vstřícnost je odměnit.
Jakou vstřícnost máš na mysli?
rousini píše:Podvádění výrobce mě nezajímá, jako zákazník nejsem od toho, abych řešil jeho problémy.
Viz první bod shora.
rousini píše:EDIT: Ještě k těm baterkám... Pokud v autě máte více el. spotřebičů než svíčky a podsvícenou přístrojovku, tak se větší kapacita může hodit. Docela si dovedu představit debatu, jak u koncernu by to byl fail, zatímco japonci to mají jako bonus :mrgreen:
Tohle je ovšem velmi zjednodušující pohled na věc. Už jste někdy někdo slyšel, že by majitel jakékoli hondy měl potíže s nedostatečnou kapacitou akumulátoru?
Návštěvník

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Návštěvník »

kornel píše:S tým, že následne by mal byť VW hromadne žalovaný majiteľmi dotknutých harabúrd z jeho dielne..
Jenže tohle v podmínkách typové homologace dost dobře nejde.

Správný postup by byl zřejmě takovýto:
1. Stát by měl ověřit, zda jím pověřená homologační zkušebna odvedla v rámci možností kvalitní práci a že se třeba nenechala uplatit (poněkud problematické, např. škodovky byly homologovány ve Velké Británii).
2. Pokud by dle bodu 1 vše proběhlo, jak mělo, tj. vinu nelze svalit na zkušebnu, nastupuje odpovědnost výrobce za to, že uvádí na trh výrobek nesplňující podmínky homologace. Jenže tu žalobu by musel podat stát, nikoli postižení majitelé.
3. Teprve v konečné fázi by došlo na odškodnění postižených majitelů, a to nejspíše prostřednictvím státu, který by měl být schopen na původci znečištění (a v daném případě jde přesně o to, čemu se říká - "znečišťovatel platí") vymoci finanční náhradu, poněvadž v opačném případě jsou těmi znečišťovali vlastně majitelé, resp. provozovatelé postižených vozidel, kteří by měli za znečištění zaplatit.
Odpovědět