Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
uvadzane bmw 316 bolo svojho casu nizsia stredna trieda
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Jaké auto?
Koukám,že vám ten koncern nějak nedá pořád spát,braši. Poprvé jsem o fitru pevných částic pro benzínové motory slyšel na citroen fóru někdy před rokem. Přes tu rudou mlhu jste(jak se zdá)v tom článku přehlédli,že už několik let filtry pevných částic pro benzínové motory testuje i Mercedes. A co si tak vrabci u nás štěbetali,tak s příchodem EURO 7 bude ten filtr nezbytností u všech,takže to už si pak nemusím lámat hlavu a můžu si klidně koupit naftu a budu happy.
Holt koncern(náskok díky technice) s tím přišel první,a co?
Holt koncern(náskok díky technice) s tím přišel první,a co?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Možná je to odvislé od toho,jak se ta auta nafukují. Jedno z kritérií totiž je i délka vozu.bjukemen píše:uvadzane bmw 316 bolo svojho casu nizsia stredna trieda
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
ano a prave prispevok odkazujuci sa na davnejsiu dobu meni aj triedu vozidla..ale to je fuk pointa bola inde a to je cele..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Jaké auto?
BMW trojkové řady bylo vždy ve střední třídě. Jde o rozvor.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Ale to přece je tak se vším, s telefonem, autem, televizí, etc. To je zcela obecná věc. Takže světlo tvého výroku lehce hasne.Návštěvník píše:A teď si představ, že dotyčného vyšel na citelně víc, než auto stejné třídy v plné výbavě, s lepším motorem a se srovnatelnými jízdními vlastnostmi. No není to kus vola (ve světle tvého výroku)?Návštěvník píše:Co na tom, že jsem dosáhl pouze na 316 v úplně základní verzi, tj. bez klimatizace i čehokoli v elektrice, hlavně že mám BMW.
Já na tomto neshledávám naprosto nic idiotského. Jen omezené finanční možnosti. Bavorák je dobrý auto.
Re: Jaké auto?
Ano, psala se 90. léta a trojkovy bavorak patřil do NST.bjukemen píše:uvadzane bmw 316 bolo svojho casu nizsia stredna trieda
Pokud jde o současnost, v petkove řadě BMW se svezu přinejmenším jednou týdně a rozhodně mi nepřipadá, že by mezi ní a mondeem byl rozdíl třídy. Dtto eckovy Mercedes.
A když už jste tu zmínili to narustani velikosti, tak třeba vlajková loď Volva se od 90. let stále jen zmenšuje - uvnitř. Pravda, v nové 90-ce jsem ještě neseděl. Na druhou stranu musím uznat, že jak trojkovy bavorak, tak ceckovy mercedes jsou dnes už vozy použitelné i pro více než dva pasažéry vpředu.
Ale pokud je mi známo, tak v případě BMW 3 je klimatizace stále jen za příplatek. A dokonce i "použitelné" přední sedačky. A tak jestliže jsem neměl pochopení pro toho, kdo si v 90. letech pořídil holého trojkoveho bavoraka, nemám ho stále, byť od té doby se alespoň základ jeho ceny jakž takž srovnal s konkurencí, třebaže mnohem lépe vybavenou.
Re: Jaké auto?
Kromě poslední věty (viz dále) naprosto souhlasím: všichni tito "značkari" jsou rozumu mdleho, poněvadž jim uniká, že to, co platí jen za značku navíc, získají co do vlastností až od určité - ve smyslu dostatečně vysoké - třídy. Proto mě vždy dokázali dostat např. hrdí majitele trojkovych audin, které nikdo nikdy nepřesvědčí,že třeba u škodovky by za stejné peníze obdrželi více. Tedy pokud už chci být znackar z přesvědčení o kvalitě a výjimečných vlastnostech, měl bych na to také mít. No a pokud na to nemám či nechci věnovat, nejsem nic než kus vola.Návštěvník píše:Ale to přece je tak se vším, s telefonem, autem, televizí, etc. To je zcela obecná věc. Takže světlo tvého výroku lehce hasne.
Re: Jaké auto?
No otázka je, zda to v předposlední větě platí obecně, nevím. Akorát mě napadá, proč ti značkoví výrobci ty nižší řady vlastně vyrábějí. Výrobky pro spoustu volů? Zvláštní.
Re: Jaké auto?
bjukemen píše:uvadzane bmw 316 bolo svojho casu nizsia stredna trieda
A on se třeba od tehdejšího BMW 325 lišil rozvorem? Pokud se tedy nejednalo o výstřelek BMW 3 kompakt, který díru do světa neudělal.Návštěvník píše: Ano, psala se 90. léta a trojkovy bavorak patřil do NST.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Wikipedia říká, že je to střední třída. Pokud by se jednalo o nižší střední, pak by měli v nabídce díru, protože "pětka" je vyšší střední.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/BMW_řada_3_(E36)
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/BMW_řada_3_(E36)
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Ano, přesně tak: pro spoustu volu, na kterých vydělávají. Navíc řada z nich už sama ten "spodek" nabídky ani nedělá, ale nechává si ho vyrábět v Cine anebo prostě na výrobky "pro masy" hodí svou značku a oněm značkarum prodá ten shit za násobky obvyklé ceny. Ti spokojení značkari se totiž vyznačují mj. tím, že stejně ho.no poznají. Příklad? Třeba motorové pily Husqvarna. "Všichni přece vědí", že jsou nejlepší, ale jen těm, kdo s nimi pravidelně pracují, je jasné, že je třeba jít do profi třídy, aby to byla pravda.Návštěvník píše:No otázka je, zda to v předposlední větě platí obecně, nevím. Akorát mě napadá, proč ti značkoví výrobci ty nižší řady vlastně vyrábějí. Výrobky pro spoustu volů? Zvláštní.
Re: Jaké auto?
Přes mobil budu teď těžko hledat hodnoty rozvoru a délky, ovšem v době, o které píšu a kdy ještě neexistovala řada 1, patřila řada 3 (nebyl od ní ještě ani kompakt) do stejné třídy jako Mitsubishi Lancer. Jeho atmosféricka 1,6-ka pak měla v základu o přes 20 koní více než základní motor stejného objemu v BMW 3.Jezevcik píše:Wikipedia říká, že je to střední třída. Pokud by se jednalo o nižší střední, pak by měli v nabídce díru, protože "pětka" je vyšší střední.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/BMW_řada_3_(E36)
Re: Jaké auto?
V té době to vidím jinak:
Colt/Lancer, 0 = nižší střední
Galant, BMW 3 = střední
Sigma, BMW 5 = vyšší střední
0, BMW 7 = luxusní
V anketách jako COTY tomu i vždy tak bylo.
http://www.auto.cz/bmw-318i-trivalcova- ... 0-kc-88072
Colt/Lancer, 0 = nižší střední
Galant, BMW 3 = střední
Sigma, BMW 5 = vyšší střední
0, BMW 7 = luxusní
V anketách jako COTY tomu i vždy tak bylo.
http://www.auto.cz/bmw-318i-trivalcova- ... 0-kc-88072
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Otevírá se mi nějaký irelevantní nesmysl. Ale ať si lidé na Wikipedii kouzli s třídami, jak chtějí, tak zařazení tehdejší rady 3 BMW tamtéž, kam někdo řadí tehdejšího Galanta, to mi tedy už připadá řádně pritazene za vlasy. Vždyť stačilo si do těch aut sednout! A obdobně netuším, kde se může dnes vzít rozdíl třídy mezi BMW 5 a Mondeem - opět stačí si do nich sednout a porovnat prostor.
P.S.: Blahe paměti jsem měl možnost si výhodně pořídit nového ceckoveho mercedesa. A neudělal jsem to jenom proto, že se třemi dětmi bychom se nevešli.
P.S.: Blahe paměti jsem měl možnost si výhodně pořídit nového ceckoveho mercedesa. A neudělal jsem to jenom proto, že se třemi dětmi bychom se nevešli.