Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké auto?
Na druhou stranu,takový starý fiesty v ropě,405-ky atd to vůbec nebylo špatný a ty motory jezdí do dnes což se o nových motorech říct nedá ...resp určo takový kilometry a zacházení nevydrží ... A neznal sem jedinýho kamioňáka,co by měl doma auto na benzín a někdy řešil otázku,jaký olej do něho nalít
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Máš naprostou pravdu, Jene, jenže to byla doba, kdy tak 2/3 až 3/4 vozového parku jezdily na benzín, zatímco dnes...? A navíc zaplaťpánbu za "kovařinu", jakou v autech máme...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Ale to jsi jaksi nezmínil,že to je čtyřkolka nebo jsem něco přehlédl? A těch 1700 mi u nafty málo nepřijde .Sedni si někdy do moderního diesela,tam ti v těchto otáčkách PP napoví,že máš přeřadit a jsi na 1200 ot/min. A u moderních přeplňovaných benzínů je to podobné.Pitris píše:No, tak má brácha "atyp". A nepřemlouvej mě jel jsem v ní. O2 1.9TDI-PD 77kW 4x4 6° manuál
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Také se v té době dost roubovaly do Volhy motory s multikáry. Kamioňáci jsou jasní,podobně jako strojvedoucí nezávislé trakce.Pamatuji dobu,kdy pekaři a pošťáci přezbrojovali z Roburů na Avie,to bylo pláče.Dost ceněn byl také takový jeřáb na tatře 138, k jehož pohonu sloužil benzínový motor,takže s modernějším ADH nikdo moc nechtěl jezdit.Durex píše:Na druhou stranu,takový starý fiesty v ropě,405-ky atd to vůbec nebylo špatný a ty motory jezdí do dnes což se o nových motorech říct nedá ...resp určo takový kilometry a zacházení nevydrží ... A neznal sem jedinýho kamioňáka,co by měl doma auto na benzín a někdy řešil otázku,jaký olej do něho nalít
Inu jak se říká,"kdo šetří má za 3,kdo krade má za 10.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Honzo, jestli máš na mysli ty "osmnáctky", které byly ve Fiestách a Escortech, tak ty zrovna moc dobrou pověst neměly. V případě, kdy jimy byly osazené Sierry, kde byly navíc vybaveny přeplňováním, tak šlo o ještě větší problémy. Mám pocit, že základ toho motoru přežíval až do prvních TDdi Focusů, kde také nijak neoslnil.Durex píše:Na druhou stranu,takový starý fiesty v ropě,405-ky atd to vůbec nebylo špatný...
Po stránce životnosti mívaly Fordy dobré francouzské Indenory 2,3 D v Sierrách a 2,5 D/TD ve Scorpiu.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké auto?
Jo,ale v mém okolí sem znal 2 fiesty a to bylo nesmrtelný. Jedna měla dost přes půl mega v hrbu. Skončila kvůli tomu,že se postupem času odlehčovala Jinak ten motor posloužil jako základ nejen do focusů,ale třeba je i v Smaxu ... A není to vyloženě průser ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Jaké auto?
Pitris píše:No, tak má brácha "atyp". A nepřemlouvej mě jel jsem v ní. O2 1.9TDI-PD 77kW 4x4 6° manuál
A je to kombík, to tam taky mělo bejtlengy60 píše:Ale to jsi jaksi nezmínil,že to je čtyřkolka nebo jsem něco přehlédl? A těch 1700 mi u nafty málo nepřijde .Sedni si někdy do moderního diesela,tam ti v těchto otáčkách PP napoví,že máš přeřadit a jsi na 1200 ot/min. A u moderních přeplňovaných benzínů je to podobné.
Tam ale nešlo o čtyřkolku ale o blbě poskládanou převodovku. A už jsem měl tu čest jet i ve Fabči II kde jsou ty "debilní" šipečky jak řadit: Děkuji nechci - je poslouchat / tomu motoru je asi zima bo se při řazení podle nich třepe jako ratlík
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Tak uvidíme http://m.novinky.cz/articleDetails?aId= ... =12&sId=12Jezevcik píše:Nafta má v Evropě tradici....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Když jste u těch Fordů, jak jsem psal o neměniči oleje, měl to být motor Ford 1,7.
Re: Jaké auto?
Jako bych to už slyšel: No jó, ale tenhle motor vydrží všechno, to je výjimka...
Re: Jaké auto?
No jó, ale tenhle motor vydrží všechno, to je výjimka...Itall píše:Když jste u těch Fordů, jak jsem psal o neměniči oleje, měl to být motor Ford 1,7.
Ale vážně... Ford měl naftový motor 1,7?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Pamatuji si, jak jsme se smáli, že jedničková Octavia má v nabídce benzíňák 1,4 l - což byl aspoň čtyřválec. Tímto se tehdejším škodováckým stratégům omlouvám.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40