Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Třeba nám to nějaký znalec vysvětlí. Já mám osobní zkušenost jen s 5W-30 C2 a C3,jak je to s A3 nemohu sloužit.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Tak ani se ti nedivím. Člověk zvyklý na benziňáka, který potřebuje naprosto odlišný režim jízdy od nafty ani jiný pocit mít nemůže. Obzvláště pokud tu také hraje role určitá averze jednak k naftě, ale také také k neJaponci.Pitris píše:Fášně Dej si Fofolu a jdi si jednu koupit. Já jsem měl tu "čest" o víkendu najet 600 km s dvojkovou Oktávkou 1.9 TDI-PD a jsem "nadšen" Tak neskutečně blbě poskládaná převodovka se hned tak nevidí.... A nenašel jsem tam nic co by mě oslovilo. Kromě toho tažnýho, které jsem potřeboval.
Re: Jaké auto?
No jo,předseda se jednou svezl v naftě a je z toho hin. Já do toho musím lézt v rámci pracovních povinností každou chvíli a nadšen z toho nejsem taky. Ale dnes mám na výlet benzínovou Fabču,heč.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Pitris píše:Fášně Dej si Fofolu a jdi si jednu koupit. Já jsem měl tu "čest" o víkendu najet 600 km s dvojkovou Oktávkou 1.9 TDI-PD a jsem "nadšen" Tak neskutečně blbě poskládaná převodovka se hned tak nevidí.... A nenašel jsem tam nic co by mě oslovilo. Kromě toho tažnýho, které jsem potřeboval.
To není o averzi ale o zvukovém projevu a o využitelných otáčkách. A o pohodlí v autě a pohodě v něm.Návštěvník píše:Tak ani se ti nedivím. Člověk zvyklý na benziňáka, který potřebuje naprosto odlišný režim jízdy od nafty ani jiný pocit mít nemůže. Obzvláště pokud tu také hraje role určitá averze jednak k naftě, ale také také k neJaponci.
Běžné rychlosti jako je 50km/h a 90km/h: na jaký kvalt s tím jezdit Ve městě je 50 na trojku moc (2400ot.) a na čtverku málo (1700ot.) A to stejný těch 90. Na pětku dost a na šestku málo. První tři kvalty dost krátký, z hrčení motoru bolí hlava a ten středový panel ne že by nezavazel pravé noze. Ale hlavně že to má měkčený plasty.... A zátah turba Kde nic tu nic a když už se to rozjede, tak to zvadne
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
A3 je právě to, co by mě pro benzinový motor zajímalo. Tedy pro mě jednoduchý údaj, který bych u oleje vyžadoval. "Céčka" jsem nijak nestudoval a ani blahé paměti nesbíral . C2 mi přijde právě pro ty neblahé nískoviskoztní oleje a C3 pro vznětové motory s DPF. Já se orientuji, když už, na A3, nebo normu API dle návodu k obsluze, přičemž na "neA3" bych kálel, i kdyby návod k obsluze psal co chtěl.lengy60 píše:Třeba nám to nějaký znalec vysvětlí. Já mám osobní zkušenost jen s 5W-30 C2 a C3,jak je to s A3 nemohu sloužit.
Re: Jaké auto?
Tak si tak prohlížím stránky různých značek a zjišťuji,že pokud si budu chtít pořídit auto s atmosférickým benzínovým motorem,tak si budu muset pospíšit,protože oturbené litrové motory se šíří mezi značkami jako mor.Nebo každý rok naložit stávající stroj do nějaké lázně,aby mi vydržel dalších x let,aniž by mi vylezly nohy podlahou.
V té souvislosti mě napadlo,jak je to řešeno u motorek,tam už také začínají blbnout s emisemi a v dohledné době se dočkáte malolitrážních motůrků z větrákem?
V té souvislosti mě napadlo,jak je to řešeno u motorek,tam už také začínají blbnout s emisemi a v dohledné době se dočkáte malolitrážních motůrků z větrákem?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Tak poctivé benzinové atmosféry se pořád ještě dělají....
Ať to netaháme sem, dal jsem to do moto: http://www.oleje.cz/forum/motorky-a-o-m ... -3629.htmllengy60 píše:V té souvislosti mě napadlo,jak je to řešeno u motorek,tam už také začínají blbnout s emisemi a v dohledné době se dočkáte malolitrážních motůrků z větrákem?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Nuz doba ide dopredu
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/39 ... v-displej/
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/39 ... v-displej/
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Snad jim to vyjde. Nejhorší je sehnat kvalifikované lidi, což v tomto případě naštěstí nebude neřešitelný problém.
Konečně je to v rukou někoho, u koho to dává smysl.
Konečně je to v rukou někoho, u koho to dává smysl.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Na 3 točí O II 1.9 TDI PD při 50km/h 2000ot. a šestku to nemáPitris píše:Běžné rychlosti jako je 50km/h a 90km/h: na jaký kvalt s tím jezdit Ve městě je 50 na trojku moc (2400ot.) a na čtverku málo (1700ot.) A to stejný těch 90. Na pětku dost a na šestku málo.
Re: Jaké auto?
No, tak má brácha "atyp". A nepřemlouvej mě jel jsem v ní. O2 1.9TDI-PD 77kW 4x4 6° manuál
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Mazda CX-4 celkom pekna. Zaujal ma vsak hned prvy odsek kde sa pise ze: "Pekinská premiéra však bohužiaľ deklaruje, že Mazda so svojou pôsobivou novinkou v Európe neráta. Aj preto má zatiaľ len benzínové motory." Pekne vidno ako europanom z nafty doslova sibe
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Nafta má v Evropě tradici. Pradávnými průkopníky v osobních vozech byly Mercedes a Peugeot. Na to navázal VW, aby se později postaral o masové rozšíření se svým TDI a nakonec to celé dojebal.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Myslím, že to není ani tak v tradici jako v lidech, Tome, a je to škoda...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90