Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Ono je to trošku jinak darovanému koni na zuby nehleď. Taky se říká "doma jez co máš,jinde co ti dají".
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Lengy, v tom byla pochopitelně ironie.lengy60 píše:Ono je to trošku jinak darovanému koni na zuby nehleď.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Je to možné,jsem poněkud unaven.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Aj ja si to myslim. Felda by bola idealna pre skodovkara. Da sa povedat ze auto este s nadychom socializmu a celkom nenarocne auticko. Japonca mu nedoporucujem. Uz by nemohol mat nick skodovkarlengy60 píše:skodovkar: Já nevím,ale co ti brání se toho dreku(Octavie)zbavit a koupit nějakého zachovalého Favouše nebo Felíšu.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Toto pondělí jsme s tátou byli na prohlídce hlavního výrobního závodu Škody v Mladé Boleslavi. Navštívili jsme postupně lisovnu, výrobnu převodovek a konečnou montáž vozů. Vše bylo neskutečně zajímavé. Rozepisovat se zde nebudu, protože by to bylo na dlouho. Veškeré činnosti jsou velice organizované a do sebe zapadající. Když člověk vidí 25 tunovou roli 0,7 mm plechu, ze které postupně vznikají auta, jaká vídáme na silnicích, tak smeká klobouk. Je pravda, že lisovna mne asi zaujala nejvíce. Ty stroje jsou vskutku monstrózní. Odstřižky se lisují do 250 kg balíků a putují zpět k Mittalovi. Technických zajímavostí je tam celá řada a my měli štěstí na průvodce, kterým byl pan Vodička z muzea Škody, který celou prohlídku zorganizoval, ujal se asi na 2 - 3 hodiny dvou lidí, které za odborného výkladu provedl zmíněnými provozy a na každou otázku měl fundovanou odpověď. I když jsme mnohdy zabíhali do technických podrobností, tak nám vždy vše bylo seriozně a se zájmem vysvětleno.
Mimo jiné jsme se například dozvěděli, že fabrika má vlastní 80 MW elektrárnu. Je toho moc, co jsme viděli a tuto prohlídku mohu vřele doporučit. Vše jsme završili návštěvou muzea, kde jsme strávili dalších několik hodin. Za všechny zajímavosti bych zmínil dva modely klasické "stodvacítky", avšak s motorem vpředu a v jednom případě s pohonem na předek a ve druhém kardanem na zadek. Zajímavý pokus, škoda, že se nedočkal rozvoje a realizace. Bylo zvláštní vidět prázdný motorový prostor. Ač ten pohled do něj znám, tak mne dost překvapilo to obrovské množství místa. Za takový kufr by se nemuselo stydět ani dnešní auto této třídy.
Za zmínku též stojí koncept Škoda Vision D. Je to nádherné auto, se kterým by automobilka jistě slavila úspěchy.
Pokud se někdo rozhodnete, že chcete absolvovat prohlídku závodu, tak přes muzeum a chtějte pana Vodičku. Dostanete toho nejlepšího průvodce, který je k dispozici a který ochotně odpovídá na všetečné technické dotazy. Ty provozy perfektně zná a je vidět, že ví, o čem mluví.
Mimo jiné jsme se například dozvěděli, že fabrika má vlastní 80 MW elektrárnu. Je toho moc, co jsme viděli a tuto prohlídku mohu vřele doporučit. Vše jsme završili návštěvou muzea, kde jsme strávili dalších několik hodin. Za všechny zajímavosti bych zmínil dva modely klasické "stodvacítky", avšak s motorem vpředu a v jednom případě s pohonem na předek a ve druhém kardanem na zadek. Zajímavý pokus, škoda, že se nedočkal rozvoje a realizace. Bylo zvláštní vidět prázdný motorový prostor. Ač ten pohled do něj znám, tak mne dost překvapilo to obrovské množství místa. Za takový kufr by se nemuselo stydět ani dnešní auto této třídy.
Za zmínku též stojí koncept Škoda Vision D. Je to nádherné auto, se kterým by automobilka jistě slavila úspěchy.
Pokud se někdo rozhodnete, že chcete absolvovat prohlídku závodu, tak přes muzeum a chtějte pana Vodičku. Dostanete toho nejlepšího průvodce, který je k dispozici a který ochotně odpovídá na všetečné technické dotazy. Ty provozy perfektně zná a je vidět, že ví, o čem mluví.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Když mě nedávno stavěla PČR, tak to jeden obcházel se slovy "Má to technickou" ?NOVON píše:Být tvojim tatu,tak ti nic nedám a nakopu tě do zadnice..skodovkar píše:Každé ráno, když do toho lezu, tak ti mohu jen dát za pravduNávštěvník píše:Moje řeč! Za největší blbost považuji pořídit si auto, které chtějí všichni. Jinak řečeno, to už raději ojetinu, kterou nechce nikdo!
Re: Jaké auto?
skodovkar: Mno tak to musí být tedy "povoz"...
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Co by pan policista mohl vidět? Před FL octávka známé jasně červené barvy. Nyní převládají fleky nejrůznějších tvarů matné červené barvy, které mají místy na okrajích průhledné šupiny. Odlepujicí se ochranná lišta na dveřích řidiče, zaklínkované zadní okno (jak odešla stahovačka), slepené tělo zrcátka u spolujezdce (slepeno z více kusů), proprasklina někde nad černou lištou zadního blatníku, značně zašlá zadní světla. Vepředu diletantsky vyměněné přední okno tak, že odstávají jeho černé boční lišty, ohnuté ramínko stěrače, jedna chybějicí krytka mlhovky nárazníku před řidičem. Před spolujezdcem pak zjevně propadlé světlo (neb pod ním vidíme okraj blatníku) a vedle něj vyčuhujicí blinkr zjevně čínského původu. Nedávno jsem musel vyměnit i blinkr v blatníku, protože držel na drátkách a jedné zarážce. No a jako třešinka na dortu je tmavě vínová kapota a tuším, že černá maska chladiče s nutným chromem. K tomu se přidávají mnou nenáviděná hliníková kola, která začínají mít vpředu matně černou barvu (nové desky). Krom toho taky odstává blatník u prahu řidiče a najde se i pár promáčklin na plechařině. Na vnitřek už nemám čas
A přední světla jsou úplná tragédie, nevím kde ty lumeny mizí... (nejsou zašlé!).
A přední světla jsou úplná tragédie, nevím kde ty lumeny mizí... (nejsou zašlé!).
Re: Jaké auto?
No, pokud se dobře pamatuju, to auto svítilo mizerně už jako nové, natož teď. Ono se nelze čemu divit, H4 žádnou hitparádu neudělá...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
Světelný tok H4 je citelně menší než H7, ovšem výsledný světelný výkon světlometu je především o tom světlometu samotném. Příklad? Většina z nás asi zná škodovky řady 105/120/130 po modernizaci (tzv. model M). Málo co s H4 žárovkami svítilo lépe. Méně známý příklad: Mitsubishi Space Wagon s H4 žárovkami v už kompletně plastových světlometech (podotýkám, že ani po 15 letech nejeví žádné známky zašlosti časem, pouze nesou drobná povrchová poškození od kamínků odletujících v zimě od aut vpředu): tlumená sice svítí o něco hůř, než Ford Mondeo předposledního modelu s H7, ovšem dálková jsou citelně lepší, a to i navzdory handicapu pouze dvou 60W "dálkových" vláken H4 oproti čtyřem po 55W současně svítícím u Mondea (2 x tlumené H7 + 2 x dálkové H1).lefort píše:...H4 žádnou hitparádu neudělá...
Re: Jaké auto?
Jinak jsem vezl kolegu v Mondeu a zeptal se ho, jaký má výhled (on sám vlastní C4 Pisasso). Kromě celkové "utopenosti" (a to je o dost vyšší než já) mu připadlo to čelní sklo nějaké divné. Aniž bych mu předem řekl, o co jde, požádal jsem ho, ať mi popíše, co vidí. A viděl přesně to samé, co já!
Re: Jaké auto?
Když jsi zvyklý na tu výkladní skříň u Picassa,tak ti přijde divné přední sklo jakéhokoliv auta. Měl jsi koupit Citrouše a měl bys klid. Pravda je,že někteří lidi jsou z toho velkého skla dost nesví a automaticky stahují tu sluneční clonu,protože jim ten výhled vadí.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Vadí mi cokoli s "krátkou střechou". Ve slunečních brýlích musím často řídit i za deště...
Re: Jaké auto?
Svítivost předních světlometů předFL oktávky není žádná hitparáda, ale rozhodně nejsou TAK špatné, jak se o nich traduje. Já je vyčistil, pořídil Silverstary II a pohoda (samozřejmě xenony to nikdy nebudou) Mohu s klidným svědomím říct, že u mě světla svítí lépe, než u dvojkové oktávky, která svítí čočkou