Jaké auto?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pedro »

Bylo to aspon M ?
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pedro »

Chevy ok,ale svez se v Chelenžru,nejlíp v oranžovym...,a Mustafa předposlení,bomba. Vše vlastní zkuše,Tenhle nový jsem neřídil.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Colommbo »

Na tom Mustangu prostě oceňuju pár základních věcí - pořádnej atmosférickej osmihrnek, manuální převodovku, klasickou ruční brzdu, žádnej stop-start systém, (konečně) nezávislé zavěšení kol vzadu a samosvor - v dnešní ekodobě auto jak z Marsu... :wink:
Naposledy upravil(a) Colommbo dne pon kvě 25, 2015 8:06, celkem upraveno 1 x.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Jaké auto?

Příspěvek od skodovkar »

Colommbo píše:Na tom Mustangu prostě oceňuju pár základních věcí - pořádnej atmosférickej osmihrnek...
Otázka kolik jich bude v Evropě:
Základní motorizací Mustangu pro evropské trhy bude zbrusu nový celohliníkový čtyřválec EcoBoost 2,3 l. Má všechny znaky EcoBoostů: přímé vstřikování paliva, proměnné časování sacích i výfukových ventilů a přeplňování turbodmychadlem.

To dostalo takzvanou „twin-scroll“ konstrukci, která se u Fordu objevuje poprvé. Oddělený přívod vzduchu od vnitřních a vnějších válců k turbodmychadlu snižuje čerpací ztráty a zlepšuje odezvu motoru na sešlápnutí plynu. Písty jsou chlazené ostřikováním olejem. Více na: http://www.autorevue.cz/novy-ford-musta ... n=copylink


http://www.autorevue.cz/novy-ford-musta ... pro-evropu
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Colommbo »

Ecoboost je mi úplně u zadele... :roll:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Jaké auto?

Příspěvek od lengy60 »

Pedro píše:Bylo to aspon M ?
M je jiný chlívek řekl bych.Tohle byl 3.0, 340k a krouťák 450-500nM.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
NOP

Re: Jaké auto?

Příspěvek od NOP »

Tak za tímto jsem před několika dny popojížděl v Brně v řadě aut, a to hezky dlouho. Na zadku nápis Shelby, piktogram kobry, říkal jsem si, že by Shelby Cobra po nějaké modernizaci? Ale kdepak, byl to Ford Mustang Shelby GT 500 - to jsem ovšem zjistil až po návratu domů. Řidič tohoto "autíčka", kdykoliv se fronta hnula dopředu si ponechal kousek odstup od před ním jednoucího auta a potom to přišlo. Zařvání motoru, akcelerace, můj Avensis s dieselem se zaklepal, já měl pocit, že mne to "odfoukne" dozadu, nebo že se mi zvedne předek auta. Opravdu, ani moc nepřeháním. Jeli jsme takto ve městě dost dlouho za sebou, potom se mi ho podařilo předjet. A to bylo ještě horší, protože on pokračoval - nechal si odstup, potom akcelerace. No měl jsem docela blbý pocit. Ale brzdilo mu to dobře. Při nájezdu na dálnici nás zpomalil (no, tedy hlavně jeho) nějaký dobrák, který se zleva rozhodnul odbočovat vpravo. Zajel jsem do pravého pruhu. Trojka, plyn. Málem jsem prošlápnul podhalu. Avensis zařval - no ono to bylo spíše takové upšouknutí si. Už byl na mojí úrovni, pokynul mi rukou, asi si všimnul, že na něj koukám a potom to přišlo. Řev motoru, horký vzduch za ním by se dal krájet a než jsem stačil zařadit za čtyři, byl v prachu. Doslova. Akcelerace opravdu famózní. Né, že bych podobně "nadupaná" a asi i rychlá auta občas nepotkával, ale ten jakýsi syrový projev na mne opravdu udělal dojem :shock: :wink:
http://www.autooutlet.cz/flyer-425-ford ... ro-eu-navi
http://www.autooutlet.cz/cars-425-ford- ... 2wodD7IAJA
Návštěvník

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Návštěvník »

NOP píše:Ford Mustang Shelby ... ten jakýsi syrový projev na mne opravdu udělal dojem ...
Syn měl příležitost strávit za jeho volantem skoro celou neděli, já ono svezení bohužel zmeškal. A právě onen syrový dojem na něj také udělal velký dojem, třebaže využitelnost tohoto vozu ve vysokých rychlostech hodnotil jako omezenou.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Jaké auto?

Příspěvek od lefort »

lengy60 píše:M je jiný chlívek řekl bych.Tohle byl 3.0, 340k a krouťák 450-500nM.
Pokud se nepletu, Z4 M mělo motor z M3 e46, 3.2 R6, 343 koní. Krouťák z hlavy nevím. :wink:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Colommbo »

NOP píše:...Mustang Shelby GT 500...Ale brzdilo mu to dobře...
Koukal jsem na ty tvoje odkazy a píšou o šestipístkách Brembo s kotouči 14" (na těch cca 800Nm a 600k výkonu.) U toho nového V8 GT (420k a 530Nm) jsou už v základu taky šestipístky Brembo a dokonce s 15" kotouči, což mi přijde docela gut... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pedro »

Výše popsaný motor od Lengyho je mírně foukanej.
A velmi příjemnej. Bere lehce z volnoběhu. Ovšem s V8 atmo 420k ztrácí na živočišnosti.
Ale v RS 6 2,8 t vs. novější model,mi to přišlo obráceně.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pedro »

Zvuk NOPem popsaný káry,ano souhlas. Jediný co se mu přibližuje,tedy mě to tak přišlo,F430 a P911 atmo,ale tam byla páčka na palubce,kde se dal nastavit brutus klapkama. Jezdit s tim v garážích Paládia a pak ven,no ...,rozeřval skoro všechny okolo stojící alarmy.
Samostatnou kapitolou pro mě byly jízda s přede před posledním STI cca 400k a celým lauf systémem Supersprint.
Nic se ale navyrovná K6S310DR bez tl. :)
Máchal

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Máchal »

Pedro píše:Nic se ale navyrovná K6S310DR bez tl. :)
Jó Bardotka (i Čmelák) bez tlumiče...to je jinčí liga :wink:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Colommbo »

Pedro píše:...Ovšem s V8 atmo 420k ztrácí na živočišnosti...
Na takové to domácí žvýkání mi to přijde tak akorát, dokonce si myslím, že i Jarda by byl spokojený++... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Návštěvník »

Určitě! :wink: :D
Odpovědět