Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Možná trochu OT, ale všimněte si frekvence výměny vzduch. filtru!
http://www.autorevue.cz/octavia-20-tdi- ... gn=RSSfeed
A výměna oleje průměrně po cca 28 tkm, jsem zvědavý, jak ten "motor" asi uvniř vypadal...
Ale jinak, opravdu spolehlivé auto, jen rozpadlý altík, ve 220 tkm repase převodovky, o chvíli později rovnání hlavy (za 31 700 Kč!!) dále repase turba...
A přední kotouče s výdrží 320 tkm? Kde takové mají? Jdu si je koupit, pár sad mi vystačí do konce života!
http://www.autorevue.cz/octavia-20-tdi- ... gn=RSSfeed
A výměna oleje průměrně po cca 28 tkm, jsem zvědavý, jak ten "motor" asi uvniř vypadal...
Ale jinak, opravdu spolehlivé auto, jen rozpadlý altík, ve 220 tkm repase převodovky, o chvíli později rovnání hlavy (za 31 700 Kč!!) dále repase turba...
A přední kotouče s výdrží 320 tkm? Kde takové mají? Jdu si je koupit, pár sad mi vystačí do konce života!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
Ke každému Mitsubishi cihlička jako pozornost
Re: Jaké auto?
Octavia 500 tis. km: Já bych z popisu soudil, že efektivní životnost toho vozu je 200000 km (což odpovídá mému zvažování). Pak už je to kasička na peníze. Což by si měli uvědomit ojetináři škodovkáři a nejen škodovkáři. Nebo taky ne, mě je to vlastně jedno .
Re: Jaké auto?
http://auto.idnes.cz/honda-accord-cyj-/ ... clanek-box
Nového Accordu bude škoda a tenhle raritní veterán je naprostý unikát. Do běžného provozu bych se s tím bál.
Nového Accordu bude škoda a tenhle raritní veterán je naprostý unikát. Do běžného provozu bych se s tím bál.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Zcela upřímně a při vší úctě k japonským autům a (některým) jejich majitelům - Honda Accord není žádné auto labužníků, je to normální (hodně) dobré a spolehlivé auto, kterých se vyrobily miliony...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Na tom není až tak moc k divení.Já se svého času pídil po výměně vzduchového fitru Xsaře Picasso a bylo mi v autorizovaném servisu Citroen řečeno, že se mění ve 100.000 km. To máš stejný jako výměna oleje ve 30 tis. různé doživotní náplně atd.lefort píše:Možná trochu OT, ale všimněte si frekvence výměny vzduch. filtru!
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
...a člověk o auta nijak blíž se nezajímající si pak logicky řekne "to je dobře udělaný autíčko, když na něm všecko takhle dlouho (vy)drží"...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Colommbo píše:...a člověk o auta nijak blíž se nezajímající si pak logicky řekne "to je dobře udělaný autíčko, když na něm všecko takhle dlouho (vy)drží"...
Můj případ. XS doma asi 6-7 let,najeto u nás cca 50tkm. Olej v motoru jen dolíván,převodovka,brzdovka,hydraulika,chladící stále stejné. Jen jednou klima,doplnění.
A jak se k tomu chovali v zemi původu,což je DDR,
Nikde žádný technický problém. Jen počínající koroze prahů. Na kastli ani bublina.
Ano,dovolil jsem si to tady napsat.
Voni ty káry lecos snesou.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Ano, máš pravdu, Petře, auta vydrží hodně, resp. o dost víc, než si mnozí myslíme. Mnohá. Ta z dnešního pohledu už starší či "stará", u současných "moderních" by člověk možná už trochu pochyboval, ale čas ukáže. Nemám k autu možná ten úplně nejideálnější přístup, nelezu kolem něj každý den s hadrem a vercajkem v ruce, je-li ale něco potřeba či se něco pose*e, tož to udělám (či nechám udělat) . A mazání motoru a přívod čerstvého vzduchu patří mezi to základní, proto takové intervaly výměn jsou pro mě prostě nepochopitelné.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Doporučení z testu ojetého Suzuki Splash: vzduchový filtr měnit při každé výměně oleje, tj. co rok, resp. 15 tis. km.
Re: Jaké auto?
A co je dnes, kromě nějakých speciálů, autem labužníků?Colommbo píše:Zcela upřímně a při vší úctě k japonským autům a (některým) jejich majitelům - Honda Accord není žádné auto labužníků....
Honda alespoň vybočuje.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Tak ono se říká všeho do času. Samozřejmě, že brzdová kapalina nějakým způsobem funguje třeba i 4 roky, ale je třeba říci,že také absorbuje vodu a používáním se snižuje bod varu.Takže pak se někdo nemůže divit, že mu vyreznou brzdové válečky nebo když jsou z nějakého důvodu brzdy při jízdě dlouhodobě zatěžovány, tak najednou auto přestane brzdit. Ale každému co jeho jest a je na každém, jak s údržbou svého stroje naloží. Tedy do té míry, že díky nekvalitní údržby to pak do mě někde nenavalí. Ale jestliže má někdo vyšší spotřebu díky přicpanému vzducháči nebo věčně chodí s nudlí u nosu, protože je mu líto pár stovek za vyčištění klimy a výměny pylového filtru je mi fakt buřt.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Jezevčík: Můj přípodotek se nevztahoval na tebe, Tome, ale na autora článku v tvém odkazu.
Honda možná vybočuje, ale označit Accord autem pro labužníky...
A které auto si dnes takové označení zaslouží, ponechávám na laskavém zvážení každého soudruha. Kupř. pro mě by to byl (vpodstatě jakýkoli) nefoukaný benzínový osmihrnek od čtyř litrů výš s kardanem a manuálem...
Honda možná vybočuje, ale označit Accord autem pro labužníky...
A které auto si dnes takové označení zaslouží, ponechávám na laskavém zvážení každého soudruha. Kupř. pro mě by to byl (vpodstatě jakýkoli) nefoukaný benzínový osmihrnek od čtyř litrů výš s kardanem a manuálem...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
To že nynější Accord možná nebude mít v Evropě nástupce je škoda, ale je fakt, že na tomto modelu Honda v dnešní době asi moc nevydělá.... V Evropě jsou na auta jiné požadavky než sedan, kvalita a vysokootáčkové motory....A když teď auto pro labužníky od Hondy, tak buď Type-R nebo Legend
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF