Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Kamarád si před měsícem pořídil nového Logana MCV v tmavěmodré s 1.2 a už továrním LPG. Neřídil jsem jej, ale vzhledově a prostorností mě hodně překvapil, cena bratru 250tis.Kč...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
MCV se mi zdá hezčí, než sedan. A pokud někdo potřebuje velké auto, tak tohle je. Slyšel jsem nějakou kritiku na komfort pružení. Nevím, nejel jsem.
Re: Jaké auto?
A já zase odevšad bez výjimky slyšel právě na tohle samou chválu - s přihlédnutím ke stavu českých autodromů.Itall píše:... Slyšel jsem nějakou kritiku na komfort pružení. Nevím, nejel jsem.
Re: Jaké auto?
Subaru Legacy 3.0 V6 man. Je to sice čtyřkolka, ale to bych viděl spíš jako plus....Colommbo píše:....benzínová atmosférická víceválová zadokolka kolem tří litrů s manuálem....
Nebo Ford Mustang
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Záleží na prioritách a vkusu každého soudruha - by napsal PePe.Itall píše:Nevim...co je na tom Sciroccu? To už se mi více líbí Polo....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Legacy má bohužel podvozek nastavený do nedotáčiva, a to přesto, že klasická čtyřkolka je "od přírody" přetáčivá.
Re: Jaké auto?
Možné to je, mě to říkal pouze jeden maník, co si pak koupil ojetou Zafiru. Třeba šlo jen o imič , aby měl nějaký důvod proč ne Dacii, ale prý MCV zkoušel. Jak jsem poznal Logana, moc bych se tomu nedivil. Jestli je MCV jaksi "pracovnější"... Hodně mě překvapil nekomfort pružení u Citroena Berlingo, uf to byla hrůza.Návštěvník píše:A já zase odevšad bez výjimky slyšel právě na tohle samou chválu - s přihlédnutím ke stavu českých autodromů.Itall píše:... Slyšel jsem nějakou kritiku na komfort pružení. Nevím, nejel jsem.
Re: Jaké auto?
Odzkoušená technika ano, ale....skodovkar píše:Mně se líbí (kromě Mazdy) současné Dacie....Je tam už odzkoušená technika, cena je rozumná, palubní systém mě svými bleskurychlými reakcemi a přívětivostí mile překvapil. Samotný exteriér je podle mě na levné auto podařený.
Cena je rozumná ano, ale bude to něco za něco....
Palubní systém - nevím, ale jak dlouho bude fungovat, když se tady šetří kde se dá....
Vzhled in/exteriér - 2 lidi, 2 názory....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Neřek bych, že by s tím Colommbo chtěl závodit spíš "ladně plout krajinou"Návštěvník píše:Legacy má bohužel podvozek nastavený do nedotáčiva, a to přesto, že klasická čtyřkolka je "od přírody" přetáčivá.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Problém Loganů byla koroze. Nyní Dacia tvrdí, že povrchové části karoserie jsou oboustranně pozinkované, také některé části skeletu. Což na mě působí tak, že jsou pozinkovány, a pak svařeny. To nebude dobrý. Jinak si majitelé moc nestěžují. Celkem to funguje (ohledně závad), nad 100000 km už se něco občas objeví. Za mě - Dacii zatím ne.
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Tohle provedení Legacy by taky mohlo být, Jarku... Loni či už předloni byl na prodej dokonce Outback s tímtéž motorem a manuálem (dovezený, tuším, ze Švýcarska) a kdybych býval v té době sháněl/potřeboval auto, nemohu vyloučit, že...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Ano, v okamžiku, kdy by Návštěvník už v cíli RZ pootevřenými dveřmi větral kokpit, bych si já teprve po zapnutí pásů zapaloval cigáro...Pitris píše: Neřek bych, že by s tím Colommbo chtěl závodit spíš "ladně plout krajinou"
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
To spíše pootevřenou kapotou motorový prostor!Colommbo píše:... pootevřenými dveřmi větral kokpit, ...
Re: Jaké auto?
Á, to se hned pozná odborník přes technologie úpravy povrchů a spojování materiálůItall píše:Problém Loganů byla koroze. Nyní Dacia tvrdí, že povrchové části karoserie jsou oboustranně pozinkované, také některé části skeletu. Což na mě působí tak, že jsou pozinkovány, a pak svařeny. To nebude dobrý. ...
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Kdysi ještě jako mladý student důstojnické školy v Holešově (ještě SNB, 1986/87) jsme byli na "brigádě" na Valašské rallye. Motal jsem se tam kolem cíle jedné RZ a pamatuju si, jak okamžitě po dojezdu všichni otvírali dveře a jen se z nich lilo... Jezdil tam i za tehdejší JZD Slušovice jeden tehdy moc známej chlap s Audi Quattro se splývavou zádí, ale jeho jméno se mi nějak odmítá vybavit...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90