Pitris píše:Matěj píše:Mám Pašíka 1,9 TDi 96 kW....já jsem smířen s tím, co tenhle motor nabízí a uspokojuje mě to.
V tom případě je i-VTECový Accord pro Tebe bezpředmětný. Motor nabízí víc, ale ve vyšších otáčkách. Ale psal si že nyní děláš servis za 20.000Kč. Já zhruba tolik dal - mimo kapalin - do Hondy za 10 let....
A ten, kdo se podívá na účet za opravu Hydractive 3 Plus se taky smíchy neudrží....
Dobrý večer,
Ta reakce byla na příspěvek, kde se někdo podivoval a zpochybňoval, jak mohu mluvit o požitku a radosti z jízdy v Passatu.
Ano, je to tak, jsem s tím spokojen a to dost.
Ale na druhou stranu se nebojím zkusit něco jiného. Něco jiného, ale dobrého. To, že Accord nabízí něco v jiném spektru otáček je mi jasné a vůbec mě to nezneklidňuje. Klidně bych do ní šel.
Jen jsem chtěl tím svým příspěvkem sdělit, že se vůbec nestydím, za to, že se nechávám unést požitkem,který mi moje nynější auto skýtá.
Pro mě je to opravdu velmi příjemné a dá se říct, že od doby, co mám pašíka jezdím rád.
Což nebylo vždy pravidlem. Bral jsem jízdu jako nutné zlo. Mondeo před 15 lety, Xsara před 10 lety, Primera P12 před 8 lety, Focus ( fungl nový ) před 6 roky a nyní Paša a zatím je to moje nejlepší auto. ( Škodovky, Dacie, Wartburgy, Žigulíky se sem nepočítají, páč to je nesrovnávatelné )
No a těch 20 000 je spotřebka, Kotouče, destičky,brzdovka, rozvody a rameno nápravy. plus práce.
Je to investice, ale to by bylo na každém autě. Za tři roky natočím 90 000 a to je prostě znát.