Jak sundat kolo :-)

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od Jerry3 »

To rozhodně.
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od bloke »

Tak to má Libor cestou, keď si znova pôjde pre svoje polky do stravy (polovice ošípaných @slaughterhouse), a keby bola cena rovnaká ako za kilo, tak je pasta lacná :D
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od Libor »

Tak teď jsi mě zavařil :D Ještě, že existuje google překladač, poněvadž bych to nepřeložil. Teraz beriem hydinu - moriaky, nie bravčové :-)
Würth mám za cenu bez DPH. A to ATEčko budu mít na 3 roky do zásoby ;-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od bloke »

Tak to je dobre, pozeral som si kolko stojí kilo váhy (polka aj od €2,20 za kg) a prišlo mi ich pritom lúto, keď som si predstavil, ako si ich niekto nakladá do kufra na mesačný jedálniček.
Tá ošípaná je práve taká prasnica/brav (slovník): domáce zviera chované na mäso a masť, sviňa.
Takže dnes tovar drahý ako sviňa, je už fakticky lacný. Ktovie, kolko stojí ten Wuřth v tube naozaj, nejakých 500 Kč za pár deka?
P.S. napísal si pekne slovensky, až neskôr mi zaplo :wink:
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od Jerry3 »

Posledně jsem zaplatil přes 650 Kč za tubu velikosti zubní pasty. Ale vydrží mi roky - při servisní péči o několik aut.
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od Libor »

Ale stálo mě to uvažování, než jsem ten překladatelský oříšek rozlouskl ;-)
Chtějí za tu pastu balík, to je pravda. Ani ty mini tuby, které jsem bral od Würthu na mazání mezi kluzné plíšky a brzdové desky, nebyly nejlevnější (30 Kč na jedno kolo).
Jenže pískající brzdy mě štvou, dělá to od novoty, takže zkusím něco nového, i za ty peníze.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od NOVON »

Libor: Tohle si kup na naboje,vodici cepy trmenu,pod brzdove desky..Vyzkouseno funguje dlouhodobě a nestoji to majlant.

http://www.torintn.sk/prislusenstvo/133 ... ratec.html
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od Jerry3 »

Drobná potíž - nezajišťuje žádoucí elektrickou vodivost! :idea:
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od bjukemen »

tato pasta iba do vodiacich capov strmenov
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od NOVON »

bjukemen píše:tato pasta iba do vodiacich capov strmenov
Mas praktickou zkusenost,ja jo,tak vim,ze drzi na miste,nestece,soucasti nezareznou nezatuhnou..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od NOVON »

Tohle balení by mohlo vydrzet dlouho :-)

https://autodex.cz/xeramic-hlinikova-pasta-500g
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od bjukemen »

mam, daval som ju u kamarata prave pod kotuc aby nezarastol na naboji,ale nemala napis cera tec bolo to 8 rokov do zadu mozno nemala teplotnu odolnost ako tato, pri tejto sa uvadza 1000°C, kazdopadne kotuc bol i tak zalepeny a to preto ze ako uz pisal Jarda nema elektricku vodivost nieto v nej ciastocky kovu
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od bjukemen »

ono pre uspesnu aplikaciu sa vyzaduje zvlast kombinaica medi a hlinika, aj ked ja mam iba cisto medenu pastu nie uplne idealnu, pol roka vydrzi, neviem ako by sa spravala cisto hlinikova pasta a za uvedenu cenu by ma zaujimal obsah hlinika
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
jojto
Příspěvky: 79
Registrován: čtv úno 08, 2018 11:23
Bydliště: V ťahači, v návese, na ponku, v jame alebo v sklade.

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od jojto »

Co sa tyka mazania štiftov, skrutiek kolies a masticiek pod kotuce:
Ked vam kolesa mechanik zatiahne pistolou na 250Nm, tak to mozete mat namazane aj svätenou vodou a mozete skakat po metrovej trubke bez uspechu. Ked to da na tych cca 120Nm (rucne momentakom, tak ako sa to ma), tak nemusite mazat nic. Pod kotuce to zabera tak na cca 2 roky (max. 50.000km), je jedno co a od koho. Najdolezitejsie je poriadne to ocistit pred montazou (mysliet na buducu vymenu) a pri neuspesnej demontazi (fakt to nejde) pouzit hrubu az brutal silu (vedz mlatenie z vnutornej strany kotuca), zazil som i flexu :roll:
Ford Focus II Turnier 1.6i 2010 SHDA - Ford Formula 5w-30 A5/B5 --> Shell Helix Ultra 5w-30 A3/B4, na zimu Shell Helix Ultra 0W-40 A3/B4. Aktuálne celoročne Shell Helix Ultra 5W-40 (výmena po 8000 km).
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jak povolit kolo :-)

Příspěvek od Jerry3 »

jojto píše:...Pod kotuce to zabera tak na cca 2 roky (max. 50.000km), je jedno co a od koho.
Pokud použiješ hliníkovoměděnou pastu, a fakt je jedno, od koho (akorát že v ČR neseženeš jinou, než na kterou jsem už sem dal odkaz), tak máš do příští výměny kotoučů, tj. řádově na roky (nikoli pouze dva), vystaráno.

Jinak skutečnost, že daný produkt nabízí v ČR jediná a k tomu ještě ta úplně nejdražší firma, svědčí o tom, že ho skoro nikdo nezná, tudíž ani nepoužívá, a i kdyby znal, tak za to ty prachy stejně nikdy nedá, poněvadž zde jde v autoopravárenství hlavně o to co nejvíce ušetřit teď, bez ohledu na časovou perspektivu pracnosti servisních úkonů příště.
Odpovědět