jak si zlepšit naftu sám

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
v.vilik

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od v.vilik »

Pozor, ať nenarazíš? Tady každý kdo nevyje se stádem je nějaký divný :mrgreen:
Jinak s tebo naprosto souhlasím. :wink:
bastien
Příspěvky: 125
Registrován: stř srp 22, 2007 0:37

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od bastien »

Hehe, SGS - :mrgreen: , tak ti jsou fakt jedničky. Možná pochopíš víc co je SGS po přečtení http://www.dobrapumpa.cz/cs/ .
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od bjukemen »

uvidime ked to porovnam s Millersom,ale nie ja tvrdim ze VIF je neucinny ale tvrdi to ovela viac ludi, hadam nieosm povinny ich tu menovat, pohybujem sa dost v sfere diesel a skusalo sa uz kadeco tak myslim ze mam dost skuseností :wink:
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
NOP

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od NOP »

Tak abych byl správně pochopen. Nelíbí se mi takové radikální soudy, jako "šmejd" nebo "vyhozené peníze". Také jsem tu v minulosti psal o aditivech do nafty, které jsem vyzkoušel včetně toho VIFu a konstatoval jsem, že jsem nikdy nezaznamenal s těmito aditivy uspory paliva a že od těchto přípravků očekávám spíše to, že budou mít kladný vliv na motor (řečeno zjednodušeně). Nikdo z nás tady pravděpodobně nemá možnost, ať už s jedním, dvěma nebo kolika auty objektivně posoudit, zda ty přípravky plní to, co slibuje jejich výrobce nebo distributor. Já jsem třeba v poslední době tankoval střídavě jak Vervu, tak MaxMotion. Ano, jelo to trochu líp a právě proto, že to líp jelo a já jsem zkoušel,
jak to líp jede, žádná úspora se nekonala, naopak ve šrajtofli zela větší díra. Nyní jsem natankoval na zkoušku vůbec poprvé Ultradiesel v Makru zde v Brně. Světe div se, jede to lépe, než s tou Vervou nebo MaxMotion, navíc spotřeba šla dolů a je nižší, než mívám na letních pneu. Pro mne doslova šok. Chod motoru je však hrubší. Ale přece nezačnu psát, že Verva a MM jsou šmejd. Možná se někdo pouze spletl, a nacpal tam více nějakého zvyšovače cetan. čísla. No, a ten závěr toho mého předchozího příspěvku - to jsem jenom parafrázoval klasika - k tomu VIFu se to pěkně hodilo.
bastien
Příspěvky: 125
Registrován: stř srp 22, 2007 0:37

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od bastien »

Ne, nikdo se nespletl.
Uživatelský avatar
gabriiel
Příspěvky: 46
Registrován: čtv úno 28, 2013 9:12

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od gabriiel »

Brembo píše:zavdušnený palivový systém alebo odchádzajuce žeraviace sviečky,poprípade batéria. VIF to určite neopraví.
To samozrejme muze byt klidne pravda, ale vysvetli mi pak toto: kdyz predtim od zacatku zimy startovalo to mondeo z 90% tak na 2x-3x (obcas ani na po5x, obcas na poprve, zalezelo jaka je venku kosa...) a po pridavani VIF se to uz nestalo ani jednou (a to jsem startoval i v -15 coz byla pro me za celou tuto zimu asi nejvetsi klada a chytlo na prvni skyt!), a tim opravdu myslim ANI JEDNOU (a kdyby to bylo to co pises, tak by se to melo stavat dal, protoze jinak je to skutecne nepochopitelny), tak ja budu v zime dal pridavat VIF. Zas tak moc penez to nestoji a me se to osvedcilo.

Holt nekomu nepomuze ani svecena voda, tak mu nefunguje lautr nic samozrejme, ani maxxmotion. Nekomu staci VIF :wink:
Ford Focus MKIII TR Easy | 1.0 EcoBoost | 74 kW | Obrázek
Ford Galaxy MKIII Titanium | 2.2 TDCi | 147 kW | Obrázek
Ares

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Ares »

DLHODOBÝ TEST DIESELOVÝCH ADITÍV-zaujimave

http://forum.autobazar.eu/dlhodoby-test ... 46006.html

Európska norma EN 14214 (2008 vydanie)

http://www.bct-junge-engineering.de/html/qualitat.html

2T Dvojtaktný olej a ďalšie prísady pre zlepšenie mazanie-FORUM TOYOTA V POLSKU-

http://avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501
tonny

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od tonny »

tak ted jsem narazil na toto vlakno po tom co jsem hledal nejaky novy tip na zlevneni provozu nebo pridani vykonu... na zacatku se to cetlo fajn ke konci to je des jak se tady lidi zacnou bavit o novych motorech ze by to tam nelilib atd ..rekl bych ze to je a bylo zalozeno aby se to lilo hlavne do starsich dieslu ja vlastnim vento 1.9td urcite tam ten mix naliju a uvidime uz jsem tam lil fritovaci olej al musel jsem redit jinak se mi to dusilo bylo to moc huste .. ted jezdim na cervenou naftu ta je samozdrejme bez problemu tu si liju i do octy :-) jinak nejake nove postrehy s mixu? ustarsich D nebo TD?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Pitris »

tonny píše:....ted jezdim na cervenou naftu....
Abys na ni "neshořel"....
Jinak starším dieselům "chutná" ledacos, horší už je to s komponenty palivové soustavy. Když tam liješ friťák, měl bys to dávat aspoň jedna nádrž olej a jedna nafta - trpí filtr a čerpadlo. Ale naftu, ne eko-náhražky....A nebo ji "vylepšit" aditivy. Ale ono stačí brát naftu u solidní čerpačky - ne "v poli"...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Návštěvník

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Návštěvník »

Pitris píše:
tonny píše:....ted jezdim na cervenou naftu....
Abys na ni "neshořel"....
Jinak starším dieselům "chutná" ledacos, horší už je to s komponenty palivové soustavy. Když tam liješ friťák, měl bys to dávat aspoň jedna nádrž olej a jedna nafta - trpí filtr a čerpadlo. Ale naftu, ne eko-náhražky....A nebo ji "vylepšit" aditivy. Ale ono stačí brát naftu u solidní čerpačky - ne "v poli"...
proc neshorel? na cervenou jezdim uz asi 10 let kdyz mam zlutou tak liju zlutou jinak "malina" to jisti..
ten fritak tim jsem myslel normalni olej z z obchodi na fritovani ale ted uz se to neoplaci olej je drazsi nez nafta na shelce :D kdysi si mamatuji ze byl v kaufu za 16.90 kdyz byl v akci za 14.90 to jsem kupoval po balenich a jezdil s fiatem cromou 2.5td jak "frajer" :D jezdilo mi to i kdyz byla fakt zima kamos pak koupil to same auto ale v zime to nemohl nahodit uz mel slabsi zhavicky a jedno z druhym ... ja mel tehda motor po go a jezdilo to jak ohen a to jsem to vubec neredil ... jeste si pamatuji jak jsme s tema kromama jeli azzz 190kmh :-) coz bylo opravdu maximum co to dalo a kamosovi co jel predemnou zacali z vyfuku litat zhave kousky rozpadajiciseho vyfuku vypadalo to opravdu efektivne :D jinak ty 1.9td od vw na ten olej jezdit nechteli pokud se to nenaredilo trochu z naftou i znami to zkouseli a dusilo se jim to ale to je jak pises bylo to moc huste ...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Pitris »

Proč "neshořel"....? Já to myslel právně. Tuším, že je její používání nelegální - a dokáží to zjistit.... odkud pak je kradená :?: :evil:

A problémy se startem :?: To je to "jedno s druhým".... filtr, čerpadlo, vstřiky, event. žhavící svíčky.
A dochází k tomu, když se používá něco, s čím výrobce motoru nepočítal....
Tím neříkám, že ta červená je špatná. Není, tam je jiná (netechnická) potíž; já to vztáhnul k různým eko-náhražkám a olejům. Jak jsem už napsal, ono stačí brát naftu u solidní čerpačky a jak je zmíněno v názvu vlákna, event. ji doplnit aditivy.... Třeba s tímto http://www.millersoils.cz/253--diesel-power-ecomax.html se koruna navíc za litr paliva určitě vrátí :wink: (A nejen na spotřebě, ale i na stavu motoru).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Návštěvník

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Návštěvník »

Pitris píše:Proč "neshořel"....? Já to myslel právně. Tuším, že je její používání nelegální - a dokáží to zjistit....

A problémy se startem :?: To je to "jedno s druhým".... filtr, čerpadlo, vstřiky, event. žhavící svíčky.
A dochází k tomu, když se používá něco, s čím výrobce motoru nepočítal....
Tím neříkám, že ta červená je špatná. Není, tam je jiná (netechnická) potíž; já to vztáhnul k různým eko-náhražkám a olejům. Jak jsem už napsal, ono stačí brát naftu u solidní čerpačky a jak je zmíněno v názvu vlákna, event. ji doplnit aditivy.... Třeba s tímto http://www.millersoils.cz/253--diesel-power-ecomax.html se koruna navíc za litr paliva určitě vrátí :wink: (A nejen na spotřebě, ale i na stavu motoru).
tak urcite ale u solidni cerpacky ted litr nafty zacina na 36kc aspon u nas a kazdy v dnesni dobe chce setrit... do toho venta zkusim tu smesku co se psala na prvnich stranach jsem zvedavy co to udela motor urcite neumre :-)auto jde stejne do sveta tak ze natom prd najezdim
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Brembo »

gabriiel píše:
Brembo píše:zavdušnený palivový systém alebo odchádzajuce žeraviace sviečky,poprípade batéria. VIF to určite neopraví.
To samozrejme muze byt klidne pravda, ale vysvetli mi pak toto: kdyz predtim od zacatku zimy startovalo to mondeo z 90% tak na 2x-3x (obcas ani na po5x, obcas na poprve, zalezelo jaka je venku kosa...) a po pridavani VIF se to uz nestalo ani jednou (a to jsem startoval i v -15 coz byla pro me za celou tuto zimu asi nejvetsi klada a chytlo na prvni skyt!), a tim opravdu myslim ANI JEDNOU (a kdyby to bylo to co pises, tak by se to melo stavat dal, protoze jinak je to skutecne nepochopitelny), tak ja budu v zime dal pridavat VIF. Zas tak moc penez to nestoji a me se to osvedcilo.

Holt nekomu nepomuze ani svecena voda, tak mu nefunguje lautr nic samozrejme, ani maxxmotion. Nekomu staci VIF :wink:

tak tomuto neveríš ani ty sám!!! A nenut nás,aby sme verili tvojmu nezmyslu! :twisted:
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
golfivsdi

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od golfivsdi »

1.9 asi si bumbá taky olej ať ten tamten nebo i ten rostlinej :) zachvíili 200tis a motor v pořádku..jen jednou za čas provetrat komin a vyfuňet saze :D jediný problém .. Jednou jízda bez oleje a hydrostavy atd dostalo na prdel ..ale vše poopraveno a jezdíme dál :)
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Brembo »

Tak pridám získané udaje z technických listov 2T olejov. Oleje,u ktorých výrobca neurčuje obsah popola,tu uvedené nebudu,taktiež ani oleje presahujuce hodnotu 0,08 %. Len pre zopakovanie mid saps určuje max. 0,5 % a norma pre lodné motory NMMA TC-W3 určuje použitie bezpopolových olejov,max hranica je 0,2 %,preto som tu uviedl i niektoré,bez kompletných udajov. Vyšší obpsah popola zanáša nenávratne DPF a sposobuje nánosi na vstrekovačoch.
Shell Nautilus Premium 0,01% norma TC-W3
Castrol Outboard 2T 0,001% TC-W3
Liqui Moly Motorbike 2Street 0,06% API TC JASO FC, viskozita 100-9,1 mm/s
LM Motorbike 2T Offroad 0,06% API TC JASO FC viskozuta 100 9,1 mm/s
LM Marine Fully Synt 2T popol neudaný NMMA TC-W3 viskozita 100 8,3 mm/s
LM Marine 2T motor oil 0,02% NMMA TC-W3, API TC ,JASO FB alebo FC viskozita 100 8,9 mm/s
LM 2T motor oil 0,06% API TC ,JASO FC viskozit 9,1 mm/s
LM Basic Scooter Street popol 0,06, API TC,JASO FB
LM Outboard popol 0,02%, viskozita 100 8,9 mm/s, API TC,JASO FB
LM 2T pre motorové píli popol 0,06,viskozita 100 9,7 mm/s, API TC
LM Motorbike 2T Semisynt Scooter Street popol 0,06, viskozit 100 9,1 mm/s, API TC JASO FC
LM 2T Selfmix popol 0,06 API TC, JASO FC
ELF Scooter Selfmix 0,04% API TC/ JASO FB
ELF Off Road 0,07% JASO FD
MOL Dynamic Garden 0,05% API TC+ ,JASO FD viskozit 100 8,9 mm/s
MOL Dynamic Sprint 2T popol 0,05% ,API TC JASO FD
Valvoline Syntpower Outboard 2T sulfát neudaný, NMMA TC-W3
Valvoline 2-cycle Outboard marine oil sulfát žiadny 0% NMMA TC-W3-pre europsky trh je ale dostupný len Valvoline Super Outboard-popol nie je udaný
Valvoline Multi-Purpose 2T sulf 0% API FB , NMMA TC-W3-nedostupný pre EU
Valvoline má ale mierny zmatok v data sheet-oleje pre EU zvačša nemaju udaný popol, pre USA áno-nie su to totožné produkty i ked maju označenie rovnaké
Ravenol Snowmobiles Fullysynt 2T sulf 0,04% API TD, JASO FD
Ravenol Watercraft Fullysynt 2T sulf 0,04% API TD, JASO FD visk 100 8,0mm/s
Ravenol Outbordoel 2T Fullysynt sulf 0,04% API TD viskozit 100 8,0 mm/s
Ravenol Scooter 2T Fullysynt 0,04% API TD viskozit 100 8,0 mm/s
Ravenol Scooter Teilsynt 0,03% API TC visk 100 8,6 mm/s
Ravenol VSZ Vollsynt 0,04% API TD, JASO FD visk 100 8,0 mm/s
Ravenol MTS Powersynt 0,04% API TC, JASO FD visk 100 8,0 mm/s
Ravenol Outbordoel 2T Teilsynt sulfát neudaný NMMA TC-W3 API TC viskozita 100 8,6 mm/s
Castrol Power1 Scooter sulfát 0,05 API TC+, JASO FD, 100 9,7mm/s
Shell Advance VSX popol 0,07 API TC,JASO FD
Shell Advance Racing M popol 0,005 viskozit index pri 100 12 mm/s- ricínový olej
Q8 Outboard 2T sulfát žiadny , NMMA TC-W3, Kinematic Viscosity, 100 °C 6,5 mm²/s
Q8 motooleje sulfát od 0,8% a viac
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Odpovědět