Ale kdepak! V jakém stavu asi je např. auťák, který za 8 let sice najel 45 tis. km, ovšem výhradně přískoky po městě, a to ještě ne v jednom kuse, ale každodenními krátkými pojížďkami, během nichž se motor ani neohřeje, zato stačí před dalším startováním vychladnout? Přesto absolvuje pravidelný servis v souladu s maximalistickými lhůtami výrobce, včetně zde opakovaně probíraných doživotních náplní. Má třetí akumulátor, druhý startér, alternátor nebo alespoň regulátor (žárovky problikávají v rytmu otáček motoru) zralý na výměnu, občas nejde natočit, žere olej, neřadí dvojku a někdy trojku, začínají se ozývat homokineťáky... Zato má původní olej v převodovce, původní chlad. kapalinu, původní svíčky a dokonce původní vzduchový filtr! A to pomíjím, že se na něm vystřídalo několik řidičských polen. Ano, na první pohled vypadá zánovně, je přece garážovaný a má málo najeto.Itall píše:Páč ti, kteří jsou "u toho" si zrovna ojetiny nekupují, ledaže by byla nějak cenná, hehe.
Nevím, jen jsem takový stroj viděl, jak nový. ...
Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Moderátor: Colommbo
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Zatím to vypadá že bych o tom měl něco vědět A nedávný Civic se taky ukázal jako dobrý kupPePe píše:Kdo hleda,najde.
Nekdy pomuze nahoda.
Ano, kdo hledá najde A troufnu si napsat že při troše štěstí může člověk narazit na 5 let staré auto střední třídy v lepším stavu, než v jakém je 1/2rok stará "malá předváděčka" u některých prodejců
A je jedno, jestli to vezmu ze strany aktivní bezpečnosti anebo od technického vybavení či stavu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Každý chce něco jiného. Jestliže kupuji nová auta a mám daný roční nájezd, vyhovuje mi, aby třeba do 150000 km auto jezdilo bez problémů a ve 200000 km se může třeba rozpadnout. Ojetináři to zas vidí jinak. Logicky. Shodnout se nemůžeme a ani nemusíme, ba?
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Tady stojim za adminem,zkratka se daj po nejakem usili,sehnat solidni ojetiny.
Navic,neztraci tak na hodnote,jako kdyz funglovka opusti autosalon.
Navic,neztraci tak na hodnote,jako kdyz funglovka opusti autosalon.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Z čehož plyne logický závěr, že je (resp. dle této poučky přesněji "má být") lepší si koupit ve stejném časovém intervalu dvě laciná horší auta, než jedno lepší drahé (když už bych měl zůstat jen u nových aut). Zajímavé počty a vůbec přístup k věci...Itall píše:Každý chce něco jiného. Jestliže kupuji nová auta a mám daný roční nájezd, ...
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Jó, jsou věci mezi nebem a zemí Ale když někdo chce nové "holátko" Dle vkusu každého....Návštěvník píše:....lepší si koupit ve stejném časovém intervalu dvě laciná horší auta, než jedno lepší drahé....Zajímavé počty a vůbec přístup k věci....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
No, Návštěvníku a Pitrisi.
Časový interval používání auta u mě je asi 10 let. Je to dáno jednak odolností karoserie proti proreznutí (záruka 10-12 let u pozinků), tedy karoserii nechci řešit a s tím dobře koresponduje roční nájezd asi 15000 km, kde se dostávám asi na 150000 km celkem. Do té doby solidní motor funguje, neztrácí výkon, nebere olej. To potřebuji, motor rovněž nechci řešit. Nechci rozebírat další komponenty auta - s převodovkou jsem nikdy neměl problém, spojku jsem nikdy neměnil, solidní nápravy ten nájezd také unesou. U mě dokonce i brzdy. Shodou okolností mám teď auta dvě (jsme 2 uživatelé), takže pořizuji auto jednou za 5 let, aby interval obnovy byl vcelku pravidelný. Tím se nemění čas užívání jednoho auta asi 10 let (i když nevylučuji, že změnit se v budoucnu může). Kdybych pořizoval dražší (lepší) auto, opět by byl interval obnovy asi 10 let.
Takže "lepší" auto nemá vliv na interval užívání u mě. Ono i to dražší auto má obvykle karoserii z pozinku a motor pohříchu někdy ještě problémovější (turba, přímý vstřik). Takže tak.
No a Pitris celou věc vztahuje k "holátko versus výbava". To ovšem na výše uvedené nemá téměř žádný vliv. Výbava není karoserie a motor.
Časový interval používání auta u mě je asi 10 let. Je to dáno jednak odolností karoserie proti proreznutí (záruka 10-12 let u pozinků), tedy karoserii nechci řešit a s tím dobře koresponduje roční nájezd asi 15000 km, kde se dostávám asi na 150000 km celkem. Do té doby solidní motor funguje, neztrácí výkon, nebere olej. To potřebuji, motor rovněž nechci řešit. Nechci rozebírat další komponenty auta - s převodovkou jsem nikdy neměl problém, spojku jsem nikdy neměnil, solidní nápravy ten nájezd také unesou. U mě dokonce i brzdy. Shodou okolností mám teď auta dvě (jsme 2 uživatelé), takže pořizuji auto jednou za 5 let, aby interval obnovy byl vcelku pravidelný. Tím se nemění čas užívání jednoho auta asi 10 let (i když nevylučuji, že změnit se v budoucnu může). Kdybych pořizoval dražší (lepší) auto, opět by byl interval obnovy asi 10 let.
Takže "lepší" auto nemá vliv na interval užívání u mě. Ono i to dražší auto má obvykle karoserii z pozinku a motor pohříchu někdy ještě problémovější (turba, přímý vstřik). Takže tak.
No a Pitris celou věc vztahuje k "holátko versus výbava". To ovšem na výše uvedené nemá téměř žádný vliv. Výbava není karoserie a motor.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ale má vliv třeba na aktivní a pasivní bezpečnostní prvky. Ale v pohodě - někdo holky, jiný vdolky.Itall píše:Výbava není karoserie a motor.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
http://www.zvraceny.cz/video/65105-proc ... -v-polsku/ kurwa!PePe píše: ...se daj po nejakem usili,sehnat solidni ojetiny....
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Kolik že stovek stojí magnetický měřič tloušťky laku?
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/3 ... emaji.html
Je možné, v dnešní době, aby se letadlo Boeing 777 ztratilo beze stopy?
Je možné, v dnešní době, aby se letadlo Boeing 777 ztratilo beze stopy?
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
mne sa zda ze som videl v Lidli za nejakych 7-8 euro (200 Kc)Návštěvník píše:Kolik že stovek stojí magnetický měřič tloušťky laku?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ten měřák Ti najde jak hluboko pod povrchem se nachází kov.
Ten Boeing samotný pak na indikiovaném místě musíš dohledat pomocí mikroskopu - také ho občas mají v Lidlu v akci
Ten Boeing samotný pak na indikiovaném místě musíš dohledat pomocí mikroskopu - také ho občas mají v Lidlu v akci
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ach tak, děkuji za vysvětlení, co vlastně dělá takový měřič.Jan Nowak píše:Ten měřák Ti najde jak hluboko pod povrchem se nachází kov.
Ten Boeing samotný pak na indikiovaném místě musíš dohledat pomocí mikroskopu - také ho občas mají v Lidlu v akci
Je také jasné, proč se nenašel Boeing. Čekají, až bude mikroskop v Lidlu v akci. Snižování nákladů nezastavíš...