Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Moderátor: Colommbo
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ještě tenhle podladenec tu chyběl!
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
..objaví sa ako smrad a znova zmizne na čas.. má to ťažké sám so sebou
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Jj. Komiků je tu přehršel. Již dlouho. Proto tu dalšího dělat nebudu. Naneshledanou !
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Konečně napsal N22 něco rozumného. A v odchodu mu bylo i pomoženo. Odhlášením....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Však on to nevydrží a zase se reinkarnuje, masochista. To byl bývalý Čumil?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Vypadal by na to, ale zřejmě nebyl....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
22jka svojou pitomosťou nechtiac odhalil svoju orientáciu a vskutku nechutné praktiky z jeho súkromia (zmazané adminom... len pre info pre tých, ktorí to nestihli vidieť ) a to zjavne psychicky nezvládol
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Bohužel jsem to nestihl, neb jsem řídil.
A dokud si to ještě pamatuji: na trase dlouhé 300 km jsem dnes potkal 13 prasících koncerňáků a jednoho fiaťáka. Jedno BMW zdržovalo (ale nebylo to nic kritického), kupodivu žádné z řady těch dalších BMW neprasilo. Zato jeden nový Prius jel po dálnici vyloženě pomalu, což už bylo kritické. Jo a také jsem potkal Audi RS8 - neprasilo, jeho řidič to zjevně neměl zapotřebí.
Z těch 13 byl jeden typický sračkoidní frustrát. Jiného koncerňáka, který prasil a s vjezdem do města se navíc ani neobtěžoval sundat nohu z plynu, jsem započítal pouze jednou. Rychlost obecně vysoko nad limitem jsem vůbec nezapočítával, tedy pokud mne někdo při jejím "prosazování" vyloženě neohrozil. Kupodivu jsem tentokrát potkal pouze tři Poláky (všichni ve VW či Audi), z nichž - a to s ještě větším podivem - prasili pouze dva. Přesto to byla dnes vyloženě pohodová cesta.
A dokud si to ještě pamatuji: na trase dlouhé 300 km jsem dnes potkal 13 prasících koncerňáků a jednoho fiaťáka. Jedno BMW zdržovalo (ale nebylo to nic kritického), kupodivu žádné z řady těch dalších BMW neprasilo. Zato jeden nový Prius jel po dálnici vyloženě pomalu, což už bylo kritické. Jo a také jsem potkal Audi RS8 - neprasilo, jeho řidič to zjevně neměl zapotřebí.
Z těch 13 byl jeden typický sračkoidní frustrát. Jiného koncerňáka, který prasil a s vjezdem do města se navíc ani neobtěžoval sundat nohu z plynu, jsem započítal pouze jednou. Rychlost obecně vysoko nad limitem jsem vůbec nezapočítával, tedy pokud mne někdo při jejím "prosazování" vyloženě neohrozil. Kupodivu jsem tentokrát potkal pouze tři Poláky (všichni ve VW či Audi), z nichž - a to s ještě větším podivem - prasili pouze dva. Přesto to byla dnes vyloženě pohodová cesta.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Když už jsme u těch Poláků, vysvětlete mi někdo, co furt řeší přes ty jejich vysílačky? Jak je možné, že je to u nich tak rozšířené? U žádného jiného národu jsem to na cestách neviděl.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Jednoduché vysvětlení: vzájemně se informují o policejních hlídkách s radary.Jezevcik píše:co furt řeší přes ty jejich vysílačky? Jak je možné, že je to u nich tak rozšířené?
P.S.: Vlastně až teď mi docvaklo, že ten neprasící Polák neměl anténu pro vysílačku...
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Tak to jsem nečekal. Naivně jsem myslel, že půjde o informace o lepší trase. Fakt je ten, že Poláci jsou staří ojebáváci
Stačí si jen vzpomenout, jak jejich bruselská "elita" bydlela v bytech po sedmi a čerpala příspěvky na bydlení.
Stačí si jen vzpomenout, jak jejich bruselská "elita" bydlela v bytech po sedmi a čerpala příspěvky na bydlení.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Při průjezdu Švýcarskem ty antény sklízejí. A norská policie prý přišla na fígl, jak jim vypálit rybník. Akorát si teď nemohu vzpomenout, v čem že konkrétně spočívá.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Že jim to celonárodně stojí za to, dělat si po Evropě ostudu.Nepochopím
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Jenže tohle je o něčem jiném, než o čem zde šla řeč. Mě třeba zajímalo, jak se chová mnou vybraný mobil při provozu "se čtyřmi rádii" (2 SIMky, 2/4 frekvenční rozsahy) v podmínkách roamingu na v Evropě nepoužívaných frekvencích a zda to moc nežere baterii. A dozvěděl jsem se, že v tom případě mi pojede pouze na jednu SIMku. Mohl bych žít i s tím, ale nechal jsem si poradit, třebaže vlastně jediný mobil, který svého času splňoval tento můj dostatečně specifický požadavek, neměl automatické zamykání klávesnice a dokonce se odemyká okamžitě při jakékoli manipulaci, což je přinejmenším nepraktické, ne-li přímo otravné. Na tento nedostatek jsem byl ovšem upozorněn. Tedy jsem získal mnou hledané informace, slušně za ně poděkoval a můj výběr přizpůsobil tomu, co jsem předtím nevěděl a proč jsem se fandů mobilních telefonů dotazoval. A až budu příště vybírat mobil, udělám totéž: nechám si poradit od povolanějších, jelikož nehodlám studovat celou tuto rychle se vyvíjející oblast a zařídím se podle získaných informací, samozřejmě aniž bych se dožadoval nějakého "schválení příslušnou komunitou".lengy60 píše:Jerry3:Teď přesně nevím o čem byla řeč,ale k mobilu asi tolik.Když jsem vybíral poslední mobil,tak jsem jak ten ko..t měsíc pročítal různá doporučení,abych pak nakonec koupil ten,který jsem si vyhlédl jako první,bez nějakého schválení příslušnou komunitou.A to jsem měl pouze přání,aby byl na 2 SIM karty,slušnou baterii a nestál baťoh.
Vnímáš ten kontrast s tím, co zde předvádí carfan?