Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od bloke »

S voňavými cigaretami v klude je to pravda, človek takmer nechápe, aký smrad z toho ide po zapálení - hoci v tom môže mať prsty aj syntetický tabak.

S kávou som mienil, že keď ti ju niekde ponúkajú, tak môžeš si ju nechat spraviť a už len inhalovať, viem že niekomu vadí pri vypití :)

TV si vyberal ideálne, aby ti na tvoje podmienky obrazovo vyhovovala, a to ti vyšlo :wink:
Naposledy upravil(a) bloke dne pát lis 04, 2016 15:41, celkem upraveno 1 x.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Jerry3 »

Vždyť já už od dětství tvrdím, že např. pečení vánočního cukroví je kažením dobrého a okamžitě poživatelného (pro mě přímo lahůdkového) těsta. :lol:
Ital

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Ital »

No jo, také jsem těsto ujídal, ale moc se toho nesní, je tučné. A taky něco musí zbýt na to cukroví :D .
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od bloke »

Tak sa zdá, že časy sú zlé, a jerome má na ne lepší odhad (aj súčasné chladničky sú zatial OK, ale tie práčky - a zrovna s horným plnením... :lol: )
http://www.zive.sk/clanok/120604/proble ... iona-kusov
aspoň že Postihnuté zároveň nemali byť modely predávané v Európe.
bloke píše: No a odhadovať kvalitu mobilov a bielej techniky -úplne odlišné samostatné divízie- jednej značky, jerome, to už môžme aj vysavače podla áut (Samsung Fluence aka SM3, Koleos...) :mrgreen:
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od BigBang »

jenomže v emerice používají u praček s horním plněním stejný systém jako u těch s předním plněním - osa rotace prochází plnicím otvorem = uložení bubnu jen na jedné straně...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Ital

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Ital »

Oni tu předem plněnou len akosi prekoprcli :? .
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Jerry3 »

BigBang píše:...osa rotace prochází plnicím otvorem = uložení bubnu jen na jedné straně...
Holt "letmo" teď frčí! :wink:
Ital

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Ital »

Nějak mi vrzgá stěrač. Tož jsem mimochodem zjistil, že každé stírátko je od jiného výrobce (je to původní "originální sada") a každý má jiný úchyt - jeden s klasickou a viditelnou páčkou na odjištění, druhý s otvorem, do kterého se šťouchá šťouchákem :? (jsem našel na netu, ještě jsem takový neměl - tento je Bosch, druhý Bůhví). Palec dolů :roll: .
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od jerome »

Kúp čínske flaty v Tescu a budeš počuť a vidieť to ticho :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Jerry3 »

Vrzání stěrače bývá nejčastěji způsobeno špatným úhlem nastavení samotné páky ramene stěrače nesoucí stírátko v kombinaci s nějakou tou vůlí navíc v pákovoví převodu sil.
Ital

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Ital »

Jerry3 píše:Na kolik že to Itall svého času spočítal maximálku tehdy ještě jeho "kolíněte"? :mrgreen:
Na litrovou atmosféru a městské vozítko to asi nemělo konkurenci. Bez přetáčení nad papírové otáčky nejvyššího výkonu to bylo asi: I - 50 km/h, II - 90, III - 140, IV - 170, V - 210. V regulérních podmínkách byla už na čtyřku rychlost jen teoretická, v praxi dle tacho bylo II - skoro 110 km/h na omezovač, III - 150, IV - 160 (z kopce jsem nezkoušel) a V - 180 dole kopcom. Delší a prudší kopec jsem nenašel :D .
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Jerry3 »

Ital píše:...Delší a prudší kopec jsem nenašel :D .
V daném případě to nebude kopcem, ale blbým zpřevodováním, neboť při jízdě s "kolínětem" v kopcovitém terénu jsem si na dvojku připadal jako v jiných autech na německé dálnici při zařazeném nejvyšším kvaltu. :twisted:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Colommbo »

Jerry3 píše:...při jízdě s "kolínětem" v kopcovitém terénu jsem si na dvojku připadal jako v jiných autech na německé dálnici při zařazeném nejvyšším kvaltu. :twisted:
A to je dobře nebo špatně...? :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Jerry3 »

No, vzhledem k tomuto
Ital píše:...v praxi dle tacho bylo II - skoro 110 km/h na omezovač
a mé tacho rychlosti 70 na dvojku pod plným plynem proti kopci, tak asi špatně.

P.S.: Rozhodně mi nevadí, když pod plným plynem na nejvyšší kvalt nedosáhnu na omezovač. :lol:
Ital

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Ital »

Pokud chtěli mít nejvyšší převod úsporný (a to se povedlo, přičemž je zároveň běžně použitelný), nějak to museli rozdělit v rámci pětistupňové převodovky. Možná by to šlo lépe, ale určitě nad tím bádal tým inženýrů. Já bych dal trojku kratší, nebo vyzkoušet trochu kratší nižší převody, pokud by se dalo, jináč těžko mnoho dělat.
Odpovědět