Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Moderátor: Colommbo
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Po zhliadnuti tohoto testu mi ako prve napadlo ze nakoniec to s podvadzanim VW nebude az take zle
http://autobild.cas.sk/clanok/211836/tv ... sne-limity
http://autobild.cas.sk/clanok/211836/tv ... sne-limity
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Jerome, jsi buď provokatér a/nebo silně nechápající. Tobě na té tabulce opravdu nepřipadá nic divného?
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Nie. Tebe ? Teda dufam ze su testy robene nezavislou organizáciou
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
A ty umíš tu tabulku "správně" číst? Já tedy ne. Jednoduše proto, že netuším, jak je metodicky postavena. A co třeba to "překročení" (čeho vůbec že to překročení ) násobkem menším než 1?
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Tabulka je skutečně podivná. Řekněme, že naměřené hodnoty sedí. Neznáme limitní hodnoty, no, můžeme si je asi zjistit, a ten poslední sloupeček "překročení" je vůbec nejasný. Jednak emisní hodnoty jsou dvě a překročení jen jedna hodnota. Co je to? Nějaký průměr? Jaký? Hodnoty menší než 1 budou asi OK (nikoliv překročení, ale "nedokročení) a hodnota 1 by zřejmě byla limit. Jenže z čeho je ta hodnota vypočtená, pokud je vůbec vypočtená? Tabulka jak cyp.
Všechny tyto otázky nic nemění na tom, že v tabulce jsou VW spíše v zadní "čistší" části a vpředu jsou hlavně Fordy .
Všechny tyto otázky nic nemění na tom, že v tabulce jsou VW spíše v zadní "čistší" části a vpředu jsou hlavně Fordy .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ještě se vracím k jazykozpytné vložce s e1H, ať neplevelím Pandurovi vlákno (ne že bych si myslel, že to vůbec jde ).
Ozajstný je tedy opravdový a naozajstný asi bude doopravdický .
Ozajstný je tedy opravdový a naozajstný asi bude doopravdický .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ano, a právě o to jde : vyvolat dojem, že u VW jsou "čistí", zatímco jiní (a že je to Ford, to je teď zcela nedůležité - zřejmě to tak vyšlo, navíc Ford není všeobecně vnímán jako "německá" značka) "špinaví". Prostě účel opět světí prostředky!Ital píše:...Všechny tyto otázky nic nemění na tom, že v tabulce jsou VW spíše v zadní "čistší" části a vpředu jsou hlavně Fordy .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Klidek hosi. Nemyslim si ze je to vyslovene mierene proti Fordu. Udaje emisii CO2 su viacmenej podobne az na Toyotu Prius. Hlavnu rolu robia emisie NOx o ktore primarne islo aj v kauze VW. Tieto hodnoty "vylepsuju" nasobok prekrocenia.Jerry3 píše:Ano, a právě o to jde : vyvolat dojem, že u VW jsou "čistí", zatímco jiní (a že je to Ford, to je teď zcela nedůležité - zřejmě to tak vyšlo, navíc Ford není všeobecně vnímán jako "německá" značka) "špinaví". Prostě účel opět světí prostředky!Ital píše:...Všechny tyto otázky nic nemění na tom, že v tabulce jsou VW spíše v zadní "čistší" části a vpředu jsou hlavně Fordy .
Takze suma sumarum. Ak chcel VW softverom zakryt hodnoty ktore su v normalnej premavke vyssie ako tie laboratorne robil to vlastne "nad ramec" ostatnych automobiliek ktore tuto vec neriesili. Ale kludne tam mohlo byt aj nieco ine. Politika a financie hraju teraz prím a snad vacsej spiny na svete momentalne ani neni...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
On to vlastně robil "nad rámec" svých povinností. Za to se dávají odměny, ne basa .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ono niekoho zavreli ???
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
https://www.novinky.cz/domaci/414780-vo ... areni.html
Nejdřív žloutenka, teď tohle, teda Brňáci, nezávidím. Jedině to mazání šalinových kol přes GPS bude bomba. Občas se na to vylije mazadlo až za zatáčkou, ale časem se to doladí .
Nejdřív žloutenka, teď tohle, teda Brňáci, nezávidím. Jedině to mazání šalinových kol přes GPS bude bomba. Občas se na to vylije mazadlo až za zatáčkou, ale časem se to doladí .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Koukám, že Colommbo už to objevil přede mnou .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
No a eště tady máme výstaviště
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Tak mě napadlo, při čtení vlákna olej do Fusionu, máte někdo zkušenost s oleji 5W-30 ACEA A3 vs. 5W-30 se sníženou HTHS viskozitou? Jde mi o zhodnocení běhu motoru, výkonu - zda se to pozná. U malého motoru Splashe 1,0 je viskozita oleje dost znát. 5W-30, právě s Fordí normou (asi Castrol) mi tam jednou dali a motor šel skutečně lehce, pak 10W-40 - motor "ztěžkl" a nyní 5W-40 - trochu lepší asi, ovšem nic moc. Třeba bych zkusil i 5W-30 A3 (se mi nechce shánět, ale zkusil bych). 5W-30 se sníženou viskozitou už bych nedával, přecejen ten motor občas dostává "zauchá".