To by bylo, aby ses o mě neotřel, Pane Nejchytřejší:Návštěvník píše:Italle, když o něčem víš úplný hovno, tak raději pomlč! Protože:
1. Problémem GDI motorů od MMC nebyl přímý vstřik, ale práce s chudou směsí.
2. MMC zdaleka nebyla první, kdo experimentoval s přímým vstřikem a s chudou směsí, ale první, kdo začal sériově vyrábět motory pracující s extrémně chudou směsí.
3. Japonci od přímého vstřiku nikdy úplně neodešli.
4. Motory GDI by byly OK, kdyby už tehdy byly doplněny přeplňováním.
5. Právě motory GDI disponovaly zdaleka nejvyspělejším systémem EGR, který se kdy v sériové výrobě objevil.
6. MMC od začátku dobře věděla, že do GDI nesmí přijít ekoolej.
Shrnuto a podtrženo, nic z toho, co jsi napsal, není pravda.
ad1.: Práce s chudou směsí a zjm. krátký vstřik do komprese pod vysokým tlakem byla další slepá ulička Mitsubishi - slepá ulička v jiné slepé uličce, taková slepouličková matrjoška . To se v evropských motorech nepoužívá, je tomu tak? Přesto jsou s nimi problémy. Možná u Forda se to povedlo lépe, poreferuj alespoň za 100000 km.
ad2.: No tak nebyli první s přímým vstřikem, jak vyslídíme na netu, tak asi druzí, ale první zní líp a bylo to tak široce prezentováno.
ad3.: Ano, máš pravdu, oni jen poodešli...
ad4.: Povídali, že mu hráli. To by mohl říctkaždý.
ad5.: To je možné, přesto měly problémy.
ad6.: To věděli správně - a také kde byly současné ekooleje v době nástupu GDI?
Shrnuto a podtrženo:
1) díky za upřesnění
2) se na mě zbytečně vysíráš