Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-e ... ht-1284962

Proudový stroj bez lopatkového motoru. Dobré. Při pohledu na stroj mě napadá, že tvůrce Albatrosa, ing. Vlček, by měl radost.
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

Máte v autě plnohodnotnou rezervu? Nebo dojezdovou? Nebo opravnou sadu - a jakou? Zkoušeli jste někdy v praxi opravnou sadu? Jestli nemáte plnohodnotnou rezervu, vešla by se do prostoru pro rezervu? Jestli máte jen opravnou sadu, vešla by se alespoň dojezdovka?
Máte monitoring tlaku v pneu? Jestli ano, zkoušeli jste jezdit se sadou gum, kde nejsou senzory na ventilkách? Nebo jet s rezervou, kde senzor není a na ostatních kolech je? Nebo jet se sadou bez senzorů a v kufru mít rezervu se senzorem?
Nezbláznil jsem se? :?:
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od lefort »

Ne.Ano.Ne.Ne.Ne.Ano.Ne.Ne.Ne.Ne.Ano.
:mrgreen:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9917
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Colommbo »

Jasně a stručně, tak je to nejlepší! :wink: :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Jezevcik »

Ano, ne, ne, ne, ano, ano, ne, ne, ne, ne, tak určitěěě.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od lefort »

Upřímně - stačí dojezdovka, opravná sada se např. u Fordů v ČR dodává standartně, dojezdovka za drobný příplatek. V případě defektu ve vyšší rychlosti, pokud není defekt opravdu pomalý, je opravná sada k prdu. Guma se zničí, než stihnete zastavit. V tom může do určité míry signalizace tlaku pomoct...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Pitris »

Ne. Ano. Ne. Ne. Ano. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne.
A u Civica si první dvě odpovědi prohoď :mrgreen:
Itall píše:....Nezbláznil jsem se? :?:
Asi ano, ale pomůže doktor Chocholoušek :) :wink:
A nejsi už registrovaný :?: Teda tady, ne u něj :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

Upřímně - jestli dojezdovka stačí na dojetí rychlostí 80 km/h do nejbližšího pneuservisu a opravná sada také (pokud vůbec pomůže), tak mě to tedy nestačí. Naštěstí u nového auta jsem zjistil, že plnohodnotná rezerva se vejde, stačí vyndat plastovou vanu z pod dna kufru. Jináč tam byla jen opravná sada a pěkně mě s tím serou. O hever a klíč na kola jsem si řekl (že chci zdarma jako vždy), jinak by také nebyly.
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

Ragazzi, máte zkušenosti s dodavateli elektřiny a plynu, s přechodem k jinému nebo s dohodou ceny energie u stávajícího? Co jsem zaznamenal na diskusích, po podání výpovědi u stávajícího dodavatele pak tento často nabídne lepší podmínky. Je dobré se domlouvat rovnou na nižší ceně s tím, že výpověď bych podal? Máte nějaké negativní zkušenosti s alternativními dodavateli? Nemusíte to ani šířit zde, když mi dáte info na SZ, taky budu rád. Dík.
Návštěvník

konkurence

Příspěvek od Návštěvník »

Máte konkurenci, vážení. Jakýsi specialist na jiném nemotoristickém fóru:
zajděte si do servisu aut a zeptejte se, zda můžete dát do motoru olej 15W40 místo OW20? Ne a ztratíte záruku u auta v záruce. Jelikož motor auta musí vydržet v záruce. S 15W40 by se nemusel konce záruky dožít. S olejem 15W40 motor bude také žít, jen značně kratší dobu.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9917
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Colommbo »

To asi nebude nikdo odsud... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Pitris »

Sice netuším proč to dal Cumil sem, ale ono je to stejně u něj (a od něj) jedno :? A že by tu někdy někdo doporučoval místo 0w20 15w40-ku :?: No nic, Cumil opět nemá svůj den....:oops:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Jezevcik »

Je to tady, ale asi je to ztráta času...

http://www.zahrada.cz/forum/motorove-pi ... tra-362692
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

Pokud se pamatuji, tak nějaké podobné a asi i jiné problémy u přímovstřiků řešili i u Mitsubishi, kde přímý vstřik benzinu zavedli do série první - dával to sem modelář. Tam to vyřešili tak, že od toho systému odešli - a Japonci se jen tak hned nevzdávají. Tak mi přijde, že Evropa se snaží rozvíjet slepou uličku, ještě "vylepšili" tyhle motory přeplňováním turbodmychadlem, které problémy jistě dále zhoršuje. Samozřejmě v družné spolupráci s ekokurvítkem (EGR) a ekooleji.
Bývalý autokrosař B. Křesťan - úspěšný konstruktér bugin, zkoušel také dělat motor ze čtyř krosů ČZ 250. Nešlo to. Když to po něm zkoušeli jiní, říkal jim: Kdybyste radši stavěli barák, tohle všechno zahodíte. Já už to zahodil.
Jako bych slyšel soudruhy od Mitsubishi, mumlali by si s úsměvem pod fousy (kdyby neměli teď úplně jiné starosti): Vy Evropani, jen tak dál, tohle všechno zahodíte...
Rozdíl je jen v tom, že autokrosaři si to dělali zhusta za své a pro sebe, kdežto auta TSI a THP se prodávají zákazníkům. Kdo chce kam...
Návštěvník

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Návštěvník »

Itall píše:Pokud se pamatuji, tak nějaké podobné a asi i jiné problémy u přímovstřiků řešili i u Mitsubishi, kde přímý vstřik benzinu zavedli do série první - dával to sem modelář. Tam to vyřešili tak, že od toho systému odešli - a Japonci se jen tak hned nevzdávají. Tak mi přijde, že Evropa se snaží rozvíjet slepou uličku, ještě "vylepšili" tyhle motory přeplňováním turbodmychadlem, které problémy jistě dále zhoršuje. Samozřejmě v družné spolupráci s ekokurvítkem (EGR) a ekooleji.
Italle, když o něčem víš úplný hovno, tak raději pomlč! Protože:
1. Problémem GDI motorů od MMC nebyl přímý vstřik, ale práce s chudou směsí.
2. MMC zdaleka nebyla první, kdo experimentoval s přímým vstřikem a s chudou směsí, ale první, kdo začal sériově vyrábět motory pracující s extrémně chudou směsí.
3. Japonci od přímého vstřiku nikdy úplně neodešli.
4. Motory GDI by byly OK, kdyby už tehdy byly doplněny přeplňováním.
5. Právě motory GDI disponovaly zdaleka nejvyspělejším systémem EGR, který se kdy v sériové výrobě objevil.
6. MMC od začátku dobře věděla, že do GDI nesmí přijít ekoolej.

Shrnuto a podtrženo, nic z toho, co jsi napsal, není pravda.
Odpovědět