Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Moderátor: Colommbo
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
No, já jsem na svolávačce s P107 byl. V té době už jsem do značkového servisu na prohlídky nejezdil, resp. jsem věděl, že už nepojedu. Ale mohlo to možná být v době do jednoho roku od poslední garanční prohlídky, to jo, musel bych se juknout.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Italle, nechtěl jsem být až tak adresný, proto jsem to napsal tak, jak jsem to napsal. Ono to totiž platí obecně (bohužel vlastní čerstvá zkušenost...).
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Je to servis od servisu,za mě se obesílali i lidi,kteří na servis nejezdili.A pokud se něco na autě dělalo v rámci servisu,tak to bylo zákazníkovi sděleno a zaznamenáno do servisní knihy. Je možné,že dnes v rámci úspor se to praktikuje jinak.Možná i tak,že se vyúčtuje fabrice svolávačka a opraví se auto kámošovi.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Mě nesvolával servis, ale Peugeot, asi prostřednictvím prodejce, už nevím. Servis jsem si mohl vybrat.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Tím servisem byl samozřejmě myšlen prodejce,kde bylo auto koupeno.Na importu snad nemají ani informace,komu bylo auto prodáno.Ti jsou schopni maximálně prostřednictvím agentury vyzvídat po návštěvě servisu,zda ji byl se službami spokojen.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Pokud je mi známo, "veřejně" svolává výrobce, resp. dovozce, nikoli prodejce, resp. servis.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Měl ses mě předem zeptat a já bych ti (zdarma) poradil, co si máš koupit . Proč sis nekoupil Lancera, ještě bys asi ušetřil (teď i byla akce) ? A ještě bys mě v něm svezl, jaká je to radost z jízdy, což je inzerováno .Návštěvník píše:Italle, nechtěl jsem být až tak adresný, proto jsem to napsal tak, jak jsem to napsal. Ono to totiž platí obecně (bohužel vlastní čerstvá zkušenost...).
P.S.: Tobě se nezdála Mazda 6 malá uvnitř?
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Jak myslíš veřejně? Co si pamatuji,tak na servis přišel befel z fabriky a potom se obesílali zákazníci dopisem nebo se jim volalo.Taky to automaticky vyskočilo v systému,jakmile se do něj zadal VIN.Těm co přijeli na servis se to případně rovnou udělalo a při předávce vozu sdělilo.Tedy aspoň takhle to fungovalo ve Škodovce a u Seatu,který jsme prodávali,ale netvrdím,že to jinde nemůže být jinak.Že se to třeba také objevilo někde v novinách nebo v TV je jiná věc.Návštěvník píše:Pokud je mi známo, "veřejně" svolává výrobce, resp. dovozce, nikoli prodejce, resp. servis.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
To je jednoduché: nemohl bych v něm odvézt dva bicykly naležato (nevejdou se na délku), což byla jedna z mých základních podmínek. Jinak jsem koupil velmi, ale opravdu velmi výhodně.Itall píše:... Proč sis nekoupil Lancera, ještě bys asi ušetřil (teď i byla akce) ?:
To rozhodně ne. Naopak, ergonomicky mi padla jako na míru dobře ušitý oblek. Kombík mi ale nevyhovoval svým jízdním projevem (mdlý, tupý), dtto pro mne nepřijatelný sedan (viz ty bicykly shora), byť z úplně jiných hledisek (vzhledem k absenci odpovídající motorizace příliš sportovní naladění podvozku). Mazda 3 s tímtéž agregátem, jako mnou původně vybraný kombík (benzín 2,0 165k s mechanickou převodovkou), mi kupodivu po všech stránkách vyhovovala, nicméně ty dva bicykly...Itall píše:... P.S.: Tobě se nezdála Mazda 6 malá uvnitř?
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Takto:lengy60 píše:Jak myslíš veřejně?
Návštěvník píše:... Jestliže zákazník obdrží dopis, aby se kvůli něčemu dostavil do servisu mimo obvyklý harmonogram, logicky to považuje za veřejně známou svolávačku. Naopak v případě, že mu na autě něco upraví v rámci pravidelného servisu, obvykle mu nic ani neřeknou, ...
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Bicykly...na tom jsem přestal jezdit při prvních hemorhoidech a tobě, čistě z kamarádství, doporučuji totéž... :ideaNávštěvník píše:...nemohl bych v něm odvézt dva bicykly naležato (nevejdou se na délku), což byla jedna z mých základních podmínek.
Mazdy jsem zkoušel pouze "nasucho" v prodejně. Mazda 6 možná je jako dobře ušitý oblek, ale pro mě o několik čísel menší. Ty bys ji asi oblékl, já si auto nerad oblékám. Navíc plasty v interiéru bych označil (batolecím výrazem) jako e-a-né. A to nejsem zvyklý na kdovíco, jak známo. "Nová" Mazda 3 je uvnitř větší (pro lidi), kufr mě tak nezajímal, nevozím 2 bicykly . Tu bych na milost vzal, dokonce i plasty se zdály méně e-a-né, nikoliv však pěkné. Měli tam i Mišáky, resp. neměli Lancera, takže do toho jsem si nesedl.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
No a já ti na oplátku doporučuji operaci. Ať také víš, zač je toho loket.Itall píše:Bicykly...na tom jsem přestal jezdit při prvních hemorhoidech a tobě, čistě z kamarádství, doporučuji totéž... :idea
Nevím, co máš furt s těmi plasty. Na nich mne zajímá, zda se z nich neodpařují změkčovadla, která pak zevnitř sviní čelní a zadní sklo (v mém novém voze sviní ), zda se někde nezrcadlí (chromované rámečky výdechů ventilace v palubce se v mém novém voze natolik zrcadlí v bočních okénkách, že přes ono zrcadlení ve dne pořádně nevidím na boční zpětná zrcátka ) a zda jsou alespoň trochu odolné proti poškrábání (v mém novém voze jsem si plastovou výplň kapsy ve dveřích poškrábal rohem papírové krabičky ).Itall píše:... Navíc plasty v interiéru bych označil (batolecím výrazem) jako e-a-né.
Kufr mne rovněž nezajímá, zato ložná délka ano. V zimě se pro změnu musejí vejít na délku několikery lyže. Posledně jsem vezl 5 párů sjezdovek + dvoje běžky.Itall píše:... kufr mě tak nezajímal, nevozím 2 bicykly ...
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
1) Tu radost ti, doufám, neudělám. Mě úplně stačila extrakce spodní osmičky. Byl jsem z toho vytržení uNávštěvník píše:No a já ti na oplátku doporučuji operaci. Ať také víš, zač je toho loket.
Nevím, co máš furt s těmi plasty. Na nich mne zajímá, zda se z nich neodpařují změkčovadla, která pak zevnitř sviní čelní a zadní sklo (v mém novém voze sviní ), zda se někde nezrcadlí (chromované rámečky výdechů ventilace v palubce se v mém novém voze natolik zrcadlí v bočních okénkách, že přes ono zrcadlení ve dne pořádně nevidím na boční zpětná zrcátka ) a zda jsou alespoň trochu odolné proti poškrábání (v mém novém voze jsem si plastovou výplň kapsy ve dveřích poškrábal rohem papírové krabičky ).
Kufr mne rovněž nezajímá, zato ložná délka ano. V zimě se pro změnu musejí vejít na délku několikery lyže. Posledně jsem vezl 5 párů sjezdovek + dvoje běžky.
vytržení a pár dní jsem se cítil dokonce vykořeněný...
2) No vidíš, já se svými základními verzemi aut mám plasty jedině tvrdé, rámečky černé a škrábání neřeším, ale
není nijak výrazné.
3) Lyže jsem odvezl i v P107. Do kufru se nevejdou (překvapivě), ale do auta ano .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Že by se ti vešly na délku za opěradla předních sedaček?Itall píše:Lyže jsem odvezl i v P107. Do kufru se nevejdou (překvapivě), ale do auta ano .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ragazzi, kdo občas děláte s papíry, používáte někdy tzv. rozešívač spon (ze sešívačky)? Jak se henten bazumek správně použije, resp. z které strany spony? Např. takový technický typ, pracující v kanclu, by to mohl vedět .