Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Návštěvník

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Návštěvník »

Itall píše:... Náboženství ale není založeno na přemýšlení, nýbrž na víře a tato víra je zase předávána dále autoritami (výchovou - rodiči, školou), kde příjemce pravděpodobně nebude pochybovat o sdělení autority.
:wink:

Nabozenstvi je lenost sehnat si informace a pouzit vlastni mozek. Nabozenstvi je potreba nekam patrit, pokud mozno do skupiny, ponevadz ve skupine je sila - kdyz uz sam jedinec je tak slaby. Nabozenstvi je uzavreny (neprijimajici nove vstupy ci dogmanta) navod k zivotu cinici jednani jedince a skupiny vypocitatelnym a tim zaroven i snadno ovladatelnym.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od skodovkar »

Itall píše:Jak řekl rakeťák V. (von) Braun vtipně ke svému přechodu k Američanům (volně cituji): Za mého života má země prohrála 2 (světové) války. Příště už chci být na straně vítězů. :roll:
Že by to byl ten Fernher fon Braun? :mrgreen:
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Brembo »

Itall píše:
1000watu píše:MOTOR 1,0 44-55KW NENÍ PŘEKONANÝ. Čím jako? Akorát do Fabie bych si ho nedal. Co to znamená překonané? Je překonaný motor 1,2 8V Fire? Je to jeden z nejlepších motorů na výdrž. A je starý jako Metuzalem
Napsal jsem "přichází s novinkou", to jest Fabie III. A dali do ní motor, který ve Fabii v porovnání s jinými auty bude mít obdobnou spotřebu, ale horší výkony. Takže novinka - Fabie III už teď je dlouho překonána a sama ještě není na trhu.
síce toto uplne nie je k téme,ale čítal som porovnávací test malých turbo motorov,zameraný najma na spotrebu a porovnávali ho so spotrebou podstatne vačších atmosferických motorov s vačším výkonom. No a hádajte,ako to dopadlo. Deklarovanu spotrebu down motorov sa nepodarilo dosiahnut nikomu,ani ked si dávali mimoriadny pozor a jazdili maximálne ekononicky. Najbližšia spotreba bola o celý liter vyššia,ako deklarovaná,a to 6l. Akonáhle ale jazdili športovejšie,priemerná spotreba bola okolo 9,8 až 10 l/100km. Naproti tomu,v porovnaní spotreba výkon vyšli výtazne vačšie atmosferické motory,kde bola spotreba dosiahnutá pri ekonomickej jazde 7,2 l/100km ale motor v tomto režime a spektre otáčok dával o 30 kW viacej.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

skodovkar píše:
Itall píše:Jak řekl rakeťák V. (von) Braun vtipně ke svému přechodu k Američanům (volně cituji): Za mého života má země prohrála 2 (světové) války. Příště už chci být na straně vítězů. :roll:
Že by to byl ten Fernher fon Braun? :mrgreen:
Ale jo, tak Wernher, no :oops: . To je přesně fon :idea: .
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

Máte někdo zkušenosti s výměnami žárovek H4, H7 apod.? Bývá tam zámek z drátu, zaháknout za háček nebo za háčky. Některý jde celkem pohodlně vyháknout a někde se mi zdá, že se musí máčknout na určité místo (celkem silně) a zdeformovat ten drát, aby šel ven. To místo je jinde, než by se myslelo, páč přímo vyháknout to nejde. U Peugeota 107 to dá dost koumání, alespoň mě jo. :?:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od lengy60 »

No jestli tam je takový přístup jako v C4,tak potěš koště. :roll: Když jsem to ségře měnil,tak jsem si hned vzpomněl na povídku Pracka v láhvi. :D Malá rada,použij zrcátko,abys na to lépe viděl.Ta moje se sice málem zbláznila,když jsem si půjčil její zrcadlo na líčení,ale účel světí prostředky. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

Tož, samozřejmě, zrcátko používám, ale jde o ten drát.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od lengy60 »

No zaplať pánbůh,na mém stroji je to řešeno bajonetovým uzávěrem,který se pootočí a celé se to vyndá ven.Výměna žárovky je pak dílem okamžiku. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

Mě trvalo u P107 poprvé asi 20 min. než jsem jen stáhl konektor s el. dráty. Vůbec nešel dolů, vzít za něj se pořádně nemůže, není místo a rvát jen za dráty mi připadalo nevhodné...U druhého světla jsem ho nějak vyviklal, bylo to mnohem ryhlejší. Pak je tam gumová prachovka, také nešla ven, tu jsem zas nechtěl přetrhnout (u druhého světla šla lépe), a pak teprve jsme u toho zapeklitého drátěného zámku :? . Fakt je, že poněkolikáté to jde mnohem lépe, jednak vše jde lehčeji ven, páč už to někdy bylo demontováno a jaksi se lépe ví, kam sáhnout, kde použít síly a kde ne. Pak se to zas zapomene :P .
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Colommbo »

U mojí Omči, slunce naše, je třeba, abych se dostal k jakýmkoli žárovkám resp.výbojkám, nejdřív demontovat buď akumulátor anebo (na druhé straně) celý airbox. Není místo a není vidět. Tož to řeším demontáží celých světlometů zpředu, pak je místo a i vidět... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od lengy60 »

to Itall: Už můj tatík říkával, "neustálým pucováním,dosáhnete vysokého lesku" :D
to Colommbo: To jsi na tom ještě fajn, vím o autech,kde se při výměně žárovky sundává rovnou přední nárazník. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Pitris »

lengy60 píše:....kde se při výměně žárovky sundává rovnou přední nárazník. :wink:
....nebo plastový podběh :P :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od lengy60 »

Pitris píše:
lengy60 píše:....kde se při výměně žárovky sundává rovnou přední nárazník. :wink:
....nebo plastový podběh :P :?
Například Xsara Picasso :D , tam už jsem to měl ale vychytaný, takže stačilo vytáhnout 2 plastové štefty, odklonit plast a šikovná ruka. Ovšem maso je, když výrobce schová do podběhu baterii. :wink: :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Návštěvník

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Návštěvník »

Na Audi A4 jsem někdy před 10 lety měnil potkávací H7 v obou světlometech skoro čtyři hodiny, a to jsem to dělal v dobře osvětlené garáži a se slušným nářadím. :x
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od skodovkar »

Tak když měním žárovku, tak buď ve fobce haťapici pohodový přístup, u fáčka ještě lepší a překlopení paraboly na stovce je úplně největší frajeřina :lol:
Odpovědět