Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Moderátor: Colommbo
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Asi tak
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Geometrická přesnost ?! Už po válce dělali ve Šmeralkách v Brně na soustruhu s lícní deskou o průměru přes 2 metry a s točivou délkou 7 metrů klikové hřídele do lodí s přesností pod 5 setin milimetrů. A ty měřidla které byly tenkrát byly kvalitativně možná i lepší jako dneska. Tak běž "Čumile kecat" o dnešní lepší či větší geometrické přesnosti někam do zadele.... Že tě to furt baví ?!Cumil kecal píše:....geometrická přesnost.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Že by se konečně začalo blýskat na lepší budoucí časy tohoto fóra?
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Problémy s hlukem řešil Ford tak, že všechny součástky, které vydávají hluk, podrobil důkladné analýze a předělal je tak, aby už hluk nevydávaly. Nový motor tak má být po nastartování ve volnoběžných otáčkách o polovinu tišší.
A můžou za to třeba i komplet nové plochy v celé soustavě, které mají nižší odpory tření. Ty mají za následek nejen menší mechanické ztráty, ale i ztráty v proudění a také snížení hluku.
A můžou za to třeba i komplet nové plochy v celé soustavě, které mají nižší odpory tření. Ty mají za následek nejen menší mechanické ztráty, ale i ztráty v proudění a také snížení hluku.
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Takže,
po 2.100 km vypuštena tovární 0W20 (fakt velmi řídká tekutina blízká vodě), nechápal jsem tu viskozitu. Nahradil jsem ji tedy doporučovanou 5W40 a světe div se - spotřeba se mi při stejném stylu jízdy nezvýšila Pořád + - kolem 5.7 l/100 km (za posledních 500 km mírně stoupla, když už pomalu jezdím ve vyšších otáčkách) Dnes jsem se poprvé podíval na 3. př. stupeň téměř k omezovači - nakažlivý pocit - 140 km/h
Díky za radu, chlapi.
po 2.100 km vypuštena tovární 0W20 (fakt velmi řídká tekutina blízká vodě), nechápal jsem tu viskozitu. Nahradil jsem ji tedy doporučovanou 5W40 a světe div se - spotřeba se mi při stejném stylu jízdy nezvýšila Pořád + - kolem 5.7 l/100 km (za posledních 500 km mírně stoupla, když už pomalu jezdím ve vyšších otáčkách) Dnes jsem se poprvé podíval na 3. př. stupeň téměř k omezovači - nakažlivý pocit - 140 km/h
Díky za radu, chlapi.
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Tak ho skus potlacit zatial. Este je skoro
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Potlačit?
Bys byl překvapený. V Hondě říkali, že zahřát olej a můžeš točit Já ne ne ne.... a držel se starého pravidla - do 1.500 km max. 3.500 ot., do 2.000 km max 4.000 ot. ... No a po výměně vodičky by už to krátkodobě mohlo už téměř k omezovači, ne?
Bys byl překvapený. V Hondě říkali, že zahřát olej a můžeš točit Já ne ne ne.... a držel se starého pravidla - do 1.500 km max. 3.500 ot., do 2.000 km max 4.000 ot. ... No a po výměně vodičky by už to krátkodobě mohlo už téměř k omezovači, ne?
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Ja by som pre istotu este asi 900km pockal ale ked v Honde povedali ze mozes tak mozes
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Však píšu, že jsem si "postavil hlavu" a zajížděl po svém Prodejci ať lákají zákazníky na co chtějí, my, alespoň se základy mechaniky, vìme své Vše se musí vzájemně obrousit a sednout si, no a v odborných článcích zmiňují důležitou "metu" právě do těch 2.000 km. Pro mě doooost dlouhých 2.000 km
Prostě nevěřím, že není třeba u auta žádného specifického stylu jízdy při záběhu, jak tvrdí někteří prodejci.
Prostě nevěřím, že není třeba u auta žádného specifického stylu jízdy při záběhu, jak tvrdí někteří prodejci.
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Když to budeš rozjíždět do 5000km nic nepokazíš. Pak už se nemusíš nijak omezovat, kromě rozumného přístupu k technice.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Nakažlivý pocit Od 5-ti tisíc výš ano ale ještě "vopatrně"; občas ho tam vyžeň ale ne nadlouho, jen chvilkově Já s Accordem jednička 55, na dvojku 100, trojka dá 150 a čtyřka 190 tachometrových.Libor píše:...Dnes jsem se poprvé podíval na 3. př. stupeň téměř k omezovači - nakažlivý pocit - 140 km/h
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Pitris:
taky si říkám, že by se to teď už krátkodobě mělo vytáčet (syrový záběh už motor má za sebou) a navíc to má přímovstřik, i když v kombinaci se vstřikem nepřímým, co jsem vyčetl. Takže riziko karbonu ve stálém eko režimu je reálné.
Jednička až trojka tu jdou hééézky za plynem, od čtyřky to jede pozvolna na ekonomiku (o když i na čtyřku pod plynem to ještě jde - 170 km/h) - šestka vyloženě eko. Nečekal jsem, že to bude tak točivé, spíše naopak. Blbnul jsem s tím v pátek jak malý kluk Na crossover to fak jde.
Ještě se vrátím ke spotřebě s plnotučným olejem. Jízda v rámci předpisů - trasa 45 km po ostravské periferii (Slezská, Vratimov, Hrabová) - neskutečných (dle palubáku) 5.1 l/100 km. Za kolik bych jel s tou vodou.....
Accord.... Vyloženě si to taky umíš užívat Vzpomínám si, jak jsem lítal s Tvým předchůdcem, sice to byla ta 2.2 VTEC a 110 kw, ale tehdy prostě raketa.
Za mě - ať si říká kdo chce, atmo benzíny mají pořád co nabídnout...
taky si říkám, že by se to teď už krátkodobě mělo vytáčet (syrový záběh už motor má za sebou) a navíc to má přímovstřik, i když v kombinaci se vstřikem nepřímým, co jsem vyčetl. Takže riziko karbonu ve stálém eko režimu je reálné.
Jednička až trojka tu jdou hééézky za plynem, od čtyřky to jede pozvolna na ekonomiku (o když i na čtyřku pod plynem to ještě jde - 170 km/h) - šestka vyloženě eko. Nečekal jsem, že to bude tak točivé, spíše naopak. Blbnul jsem s tím v pátek jak malý kluk Na crossover to fak jde.
Ještě se vrátím ke spotřebě s plnotučným olejem. Jízda v rámci předpisů - trasa 45 km po ostravské periferii (Slezská, Vratimov, Hrabová) - neskutečných (dle palubáku) 5.1 l/100 km. Za kolik bych jel s tou vodou.....
Accord.... Vyloženě si to taky umíš užívat Vzpomínám si, jak jsem lítal s Tvým předchůdcem, sice to byla ta 2.2 VTEC a 110 kw, ale tehdy prostě raketa.
Za mě - ať si říká kdo chce, atmo benzíny mají pořád co nabídnout...
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Za mě taky A raději poctivou objemnější atmosféru než foukanej litránek....Libor píše:Za mě - ať si říká kdo chce, atmo benzíny mají pořád co nabídnout...
A když se k té atmosféře ještě přidá systém VTEC který má rád otáčky, tak....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
A když je to poctivá objemnější atmosféra, která otáčky vlastně nepotřebuje, tak...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90