Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Moderátor: Colommbo
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Ale mazacie plany vyrobcov olejov niesu smerodatne na to bacha a dokonca su tam obcas aj riadne kraviny
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
To je sice - bohužel - někdy fakt, ale Honda má předpis A3/A5
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Ahoj chlapi. K dubnu proběhla roční prohlídka (mimochodem za příjemnou cenu, tj. 1.450,- Kč za prohlídku a olej filtr), olej jsem měl vlastní - Motul 0W30 Ester ACEA A3 (chtě nechtě musím držet pokyny výrobce a xW40 do auta nemůžu, o tom už byla ale řeč.
O co mi jde, chtěl bych se zeptat, co v současnosti považujete za olejový top model, ve specifikaci 0W30, 5W30 s ACEA A3? Vyhlížím pomalu co do motoru nalít příště, zda zůstat u Motulu, nebo existuje na trhu v současnosti něco lepšího... Cenu až tak neřeším, motor je mi přednější Díky za podnětné názory
O co mi jde, chtěl bych se zeptat, co v současnosti považujete za olejový top model, ve specifikaci 0W30, 5W30 s ACEA A3? Vyhlížím pomalu co do motoru nalít příště, zda zůstat u Motulu, nebo existuje na trhu v současnosti něco lepšího... Cenu až tak neřeším, motor je mi přednější Díky za podnětné názory
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Pro motor "něco lepšího" je včasná výměna oleje s A3. Klidně nechej dál ten Motul a měň do 10-ti tkm. Je s esterem - moc lepšího nenajdeš....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Pitris:
O.k. To už se de facto děje, 6.000 km byla poslední olejová náplň v motoru téhle Hondy. Dobře, zůstanu u Motulu. Díky
O.k. To už se de facto děje, 6.000 km byla poslední olejová náplň v motoru téhle Hondy. Dobře, zůstanu u Motulu. Díky
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
No už jsem tě začínal podezírat, že jsi se rovněž nakazil koncernactvim.
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Jerry3
Koncerňáctví a z toho odvozené úchylky u mě nehrozí Ač jsem měl v minulosti 2x Octu TDI, vždy šel olej z motoru nejpozději v 8.000 km ven. Už jen převážná skladba krátkých tras mi vnitřně nedovolí nechat olej v motoru déle, jsou de facto ztížené podmínky, takže šup s tím z auta ven
Koncerňáctví a z toho odvozené úchylky u mě nehrozí Ač jsem měl v minulosti 2x Octu TDI, vždy šel olej z motoru nejpozději v 8.000 km ven. Už jen převážná skladba krátkých tras mi vnitřně nedovolí nechat olej v motoru déle, jsou de facto ztížené podmínky, takže šup s tím z auta ven
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Narážel jsem výhradně na tvůj zájem o "nejlepší olej", bez ohledu na jeho cenu.
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Tak tomu už rozumím ... a v pohodě
A ještě jedna otázka, chlapi. Má tu někdo osobní zkušenost s olejem Motul 300V Power racing 5W30? Může chutnat obyčejnému, i když vysokootáčkovému motoru (které rád využívám) tento olej, nebo je to zcela úplná zbytečnost?
TL:
300V Power Racing
5W-30
Racing lubricant for racing cars
100% Synthetic – Double Ester Technology
TYPE OF USE
Racing cars with atmospheric or turbocharged engines, race or qualifying engines, requiring maximum
power output and fastest rev raisings : Qualifying sessions, drag racing, race on tracks, Nascar, single
brand races, uphill races, rallyes…
Engine designed to run low viscosity lubricants and to minimise fuel dilution in the oil.
Other applications : Gasoline or diesel engines, turbocharged, direct injection and catalytic converters.
PERFORMANCES
STANDARDS Above existing standards.
Reference team NISMO NISSAN, Japan GT – Coloni Motorsport, Formula 3 (open wheel
cars)
Double Ester technology : maximum oil film resistance, balanced polarity, resistance at very high
temperature.
Friction Modifier : maximum power output, decrease operating temperature.
0% shear loss : Stable oil pressure whatever using conditions.
Maximum anti-wear resistance.
Perfect engine cleanliness.
Low viscosity grade 5W-30 allows excellent oil flow into the engine, fastest oil pressure set up, faster
rev raisings.
RECOMMENDATIONS
Oil change : according to your own use.
Can be mixed with synthetic or mineral lubricants.
PROPERTIES
Viscosity grade SAE J 300 5W-30
Density at 15°C (59°F) ASTM D1298 0.871
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 11 mm²/s
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 65 mm²/s
Viscosity index ASTM D2270 162
HTHS viscosity at150°C (302°F) ASTM D4741 3.61 mPa.s
Pour point ASTM D97 -36°C / -33°F
Flash point ASTM D92 218°C / 424°F
TBN ASTM D 2896 11.3 mg KOH/g
A ještě jedna otázka, chlapi. Má tu někdo osobní zkušenost s olejem Motul 300V Power racing 5W30? Může chutnat obyčejnému, i když vysokootáčkovému motoru (které rád využívám) tento olej, nebo je to zcela úplná zbytečnost?
TL:
300V Power Racing
5W-30
Racing lubricant for racing cars
100% Synthetic – Double Ester Technology
TYPE OF USE
Racing cars with atmospheric or turbocharged engines, race or qualifying engines, requiring maximum
power output and fastest rev raisings : Qualifying sessions, drag racing, race on tracks, Nascar, single
brand races, uphill races, rallyes…
Engine designed to run low viscosity lubricants and to minimise fuel dilution in the oil.
Other applications : Gasoline or diesel engines, turbocharged, direct injection and catalytic converters.
PERFORMANCES
STANDARDS Above existing standards.
Reference team NISMO NISSAN, Japan GT – Coloni Motorsport, Formula 3 (open wheel
cars)
Double Ester technology : maximum oil film resistance, balanced polarity, resistance at very high
temperature.
Friction Modifier : maximum power output, decrease operating temperature.
0% shear loss : Stable oil pressure whatever using conditions.
Maximum anti-wear resistance.
Perfect engine cleanliness.
Low viscosity grade 5W-30 allows excellent oil flow into the engine, fastest oil pressure set up, faster
rev raisings.
RECOMMENDATIONS
Oil change : according to your own use.
Can be mixed with synthetic or mineral lubricants.
PROPERTIES
Viscosity grade SAE J 300 5W-30
Density at 15°C (59°F) ASTM D1298 0.871
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 11 mm²/s
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 65 mm²/s
Viscosity index ASTM D2270 162
HTHS viscosity at150°C (302°F) ASTM D4741 3.61 mPa.s
Pour point ASTM D97 -36°C / -33°F
Flash point ASTM D92 218°C / 424°F
TBN ASTM D 2896 11.3 mg KOH/g
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Chutnat ve smyslu že je to velmi kvalitní olej mu bude, chutnat ve smyslu spotřeby oleje mu nebude Je to racing olej s velmi kvalitními hodnotami v TL a je použitelný i na "civilno", ale je tam zbytečný....Libor píše:A ještě jedna otázka, chlapi. Má tu někdo osobní zkušenost s olejem Motul 300V Power racing 5W30? Může chutnat obyčejnému, i když vysokootáčkovému motoru (které rád využívám) tento olej, nebo je to zcela úplná zbytečnost?
A znovu - ten Motul ester 0w30 A3 měněný do 10-ti tkm je velmi dobrá volba
PS: a neprovokuj Jerryho
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Díky, chlape Samozřejmě jsem myslel chutnat ve smyslu spokojenosti agregátu za každých okolností. Auto zatím olej nežere a snad mu to vydrží
Abych to osvětlil, delší dobu po 300V pokujuji a chtěl jsem ho v nějakém motoru ochutnat. Žel Bohu mi potvrzuješ, že se spíše hodí do Type R, ekvivalentů K24, nebo S2000, a ne do obyč I-VTECu. Škoda. Ty mé olejové experimenty mě jednou zničí
Dobře, tak 300V půjde až do nástupce 1.5 VT. Tam by už to mohlo mít smysl
Abych to osvětlil, delší dobu po 300V pokujuji a chtěl jsem ho v nějakém motoru ochutnat. Žel Bohu mi potvrzuješ, že se spíše hodí do Type R, ekvivalentů K24, nebo S2000, a ne do obyč I-VTECu. Škoda. Ty mé olejové experimenty mě jednou zničí
Dobře, tak 300V půjde až do nástupce 1.5 VT. Tam by už to mohlo mít smysl
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
A Jerrymu se omlouvám, nebyl plán jej provokovat
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
S prostým olejem Shell 0W-30 A3 a výměnným intervalem 30.000 km(3x ročně) najela naše služební FAB Combi II 1.4 16 V 425.000 km (než nám ji sebrali pro vysoký nájezd km) bez jakýchkoliv problémů a to se s ní zacházelo takovým brutálním způsobem jaké tvé auto nikdy neokusí.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Já vím, o Tvém ex služebáku jsem tu už četl, je to legenda, zřejmě auto vyrobené v úterý
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Spíš taková ta zkušenost,že čím víc auto opečováváš a mažeš se s ním,tak tím víc je to rozmazlený haj.l. Nicméně se zatím statečně drží i nové FAB a Roomster 1.2 TSI, zato Rapid 1.6 TDI,to je hajtra k pohledání.Libor píše:Já vím, o Tvém ex služebáku jsem tu už četl, je to legenda, zřejmě auto vyrobené v úterý
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW