Pise, ze norma A3 nie je vhodna, ale v uzivatelskej prirucke sa spomina A3 alebo A5. Tak ked to tam k*rva je, preco mi pisu, ze nie je vhodna???vlastní olej si přivézt můžete, nicméně norma A3 není pro Váš vůz vhodná.
Olej musí splňovat normu A5/B5, např. 5W-30.
Pokud si přivezete vlastní olej, cena za práci vč. filtru by byla 1150,- Kč s DPH.
Mohu nabídnout i náš olej Syntium 5000FR 5W-30 - celková cena (materiál + práce) by byla 2200,- Kč s DPH.
Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Moderátor: Colommbo
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Neviem, ci som za hlupaka ja, alebo co sa mi to snazia nahovorit. Pisal som do AutoElegance Honda v Brne a odpisali mi:
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Co Ti na to napsat Serviska je serviska....
A že A3 není vhodná Není - skrz emise
Bohužel je to o servisu a lidech tam
A že A3 není vhodná Není - skrz emise
Bohužel je to o servisu a lidech tam
A co Brno-Židenice Nebyli by rozumnějšíLibor píše:....vlastní olej (dle dohody v servise můžu) Motul 8100 0W30 ACEA A3.
Škoda, že u Tebe s těmi oleji dělají takové "zbytečné problémy"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Když to tak čtu, jsem rád, že mám auto z Frýdku. Přístup jak k zákazníkovi, tak k autu, bez jakýchkoli výhrad.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Posli im scan servisky nech sa dostanu do realu Inak tych 2200kč je super cena. Kolega bol s Rapidom na garancke a vymena oleja s filtrom 150€
Druhy kolega kupil Nissan X-Trail a 4 roky ma garancky zadara. Ale teda vysolil 26.000 €
Druhy kolega kupil Nissan X-Trail a 4 roky ma garancky zadara. Ale teda vysolil 26.000 €
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Nelze očekávat, že v servise bude někdo, kdo rozumí olejům. Stačilo by, kdyby poctivě dělali svou práci a postupovali podle dílenské příručky. Představa, že A5 je lepší než A3 je bohužel celkem rozšířená.JurajP píše:Neviem, ci som za hlupaka ja, alebo co sa mi to snazia nahovorit. Pisal som do AutoElegance Honda v Brne a odpisali mi:Pise, ze norma A3 nie je vhodna, ale v uzivatelskej prirucke sa spomina A3 alebo A5. Tak ked to tam k*rva je, preco mi pisu, ze nie je vhodna???vlastní olej si přivézt můžete, nicméně norma A3 není pro Váš vůz vhodná.
Olej musí splňovat normu A5/B5, např. 5W-30.
Pokud si přivezete vlastní olej, cena za práci vč. filtru by byla 1150,- Kč s DPH.
Mohu nabídnout i náš olej Syntium 5000FR 5W-30 - celková cena (materiál + práce) by byla 2200,- Kč s DPH.
Jelikož čistě hypoteticky nelze vyloučit, že servisy dostaly pokyn nalévat A5/B5, tak optimálním postupem je vyžádat si stanovisko od importéra, kterým je:
Honda Motor Europe Limited, organizační složka Česká republika
Bucharova 2641/14, 158 00 Praha 5
E-mail: info@honda.cz
------
Já mám vynikající zkušenosti právě se servisem Honda-Židenice (tj. Am Servis Brno) a kvalita servisu je hlavním důvodem, proč značce Honda zůstávám bez zaváhání věrný. Nad vlastním olejem 0w-30 A3/B4 pro Civic 8G ani nemrkli.
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Len na ukazku, co sa pise v uzivatelskej prirucke.
http://imgur.com/a/vHbDO
http://imgur.com/a/vHbDO
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Tak bych se s nimi v servise i pohádal. Když výrobce motoru píše i A3, tak nevím co mají za problém
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Mně spíše dostává ten graf, kde 0W-20 pokrývá úplně celé spektrum vnějších teplot.
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
To je druhá věc. Sice napíší i A3 ALE primárně je upřednostněn "ekoolej" A ta tabulka spíš takto:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
0W-20 je len do 10stupnov? to je nejaka chyba nie?
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Ano, chyba, ale na straně výrobce motoru.
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
0w20 je vhodná*) na krátké popojížďky a neteplo. Když by měla platit ta "tabulka" ze servisky, PROČ by pak byly oleje SAE 5w40 nebo třeba 10w50 A neřekl bych ani tak chyba na straně výrobce motoru bo píše i A3, ale v dnešní "eko"době
*) Vhodná. Použitelná je samozřejmě i při jiných/vyšších teplotách, ALE čím vyšší zatížení - ať už teplotní nebo výkonové - tak vyšší opotřebení motoru
*) Vhodná. Použitelná je samozřejmě i při jiných/vyšších teplotách, ALE čím vyšší zatížení - ať už teplotní nebo výkonové - tak vyšší opotřebení motoru
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Som to mal vymenit hned, alebo po par tisich kilometroch. Keby to viem hned od zaciatku, co tu teraz citam, tak nejdem s takym olejom ani na dovolenku v lete, ked vonku bolo 35st a ja 3500 - 5000 otacok na otackomeri
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Dnešní trendem oleje s viskozitou 0W-20, 0W-16. Připadá mi to, že výrobce za naše prachy zkouší, co si ještě může dovolit, aby motor vydržel záruku.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Honda Civic Tourer 1.8-VTEC
Tak on nový "těsný" motor kde výrobce tyto SAE připouští se s tím prvních 10/20tkm "popere" líp než již "volnější" motor se 100/200tkm....
Jo, použít se dají, ale jsou vhodnější alternativy.
Jo, použít se dají, ale jsou vhodnější alternativy.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF