Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli do svého Ford Focus Mk1 1.8 Tddi mohu nalít olej Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 když celou dobu do auta leju Liqui Moly Super Leichtlauf 10W-40 ? Ten 5W-40 jsem dostal k vánocům a nevím jestli ho tam mohu nalít. Auto má najeto asi 260 000km. Děkuji za rady.
Ford Focus Mk1 1.8 Tddi
Moderátor: Colommbo
Re: Ford Focus Mk1 1.8 Tddi
Použít se dá. A na event. časté mrazivé starty a krátké jízdy je i vhodnější. Jen je to olej s ACEA C3
- pro DPF - a bylo by dobré výměnný interval oproti té 10w40 o něco zkrátit. On paradoxně ten Super Leichtlauf 10w40 je ve všech ohledech - kromě nízkoteplotních vlastností a ochrany DPF - asi lepší....
- pro DPF - a bylo by dobré výměnný interval oproti té 10w40 o něco zkrátit. On paradoxně ten Super Leichtlauf 10w40 je ve všech ohledech - kromě nízkoteplotních vlastností a ochrany DPF - asi lepší....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ford Focus Mk1 1.8 Tddi
Děkuji za odpověd, olej měním po 10 000 km. Mám tedy ještě dříve ?Pitris píše:Použít se dá. A na event. časté mrazivé starty a krátké jízdy je i vhodnější. Jen je to olej s ACEA C3
- pro DPF - a bylo by dobré výměnný interval oproti té 10w40 o něco zkrátit. On paradoxně ten Super Leichtlauf 10w40 je ve všech ohledech - kromě nízkoteplotních vlastností a ochrany DPF - asi lepší....
Re: Ford Focus Mk1 1.8 Tddi
Tak v tom případě netřeba zkracovat
Psal jsem to proto, že jsou i tací co mění po 20-tkm nebo i při krátkých jízdách po 15-ti tkm.... Jde o to že (zjednodušeně) aditiva pro DPF jdou trošku proti kilometrové výdrži oleje....Ale těch 10tkm je
Psal jsem to proto, že jsou i tací co mění po 20-tkm nebo i při krátkých jízdách po 15-ti tkm.... Jde o to že (zjednodušeně) aditiva pro DPF jdou trošku proti kilometrové výdrži oleje....Ale těch 10tkm je
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF