EÚ plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovače rý

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

EÚ plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovače rý

Příspěvek od Misojogi »

Európska Únia plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovače rýchlosti

Čítajte viac: http://pc.zoznam.sk/novinka/europska-un ... z2dn67ieOn
Všetky autá by po novom mohli jazdiť najviac 113 km/h. Dôvodom má byť zníženie nehodovosti.

Podľa návrhu by mali byť do všetkých nových áut namontované kamery, ktoré by dokázali čítať značky označujúce rýchlostný limit na základe čoho by sa aktivoval brzdový systém a auto spomalil. Podľa tajomíka pre dopravu Patrick-a McLoughlin-a by nové nariadenie mohlo znamenať aj to, že všetky existujúce autá by museli byť vybavené dodatočne obmedzovačmi rýchlosti.

co sa zasa zblaznili?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
v.vilik

Re: Európska Únia plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovač

Příspěvek od v.vilik »

:mrgreen: Už vidím, jak upravují Favorita, nebo starou Feldu. :mrgreen:
O tomhle se již psalo v souvislosti s novými auty. Je to stejná blbost jako nedávný pokus zakázat kadeřnicím boty s podpatky. Zase se probudil nějaký nemakačenko a vypustil blbost, o které předem ví, že nemá šanci na úspěch. Ale to nevadí,hlavně že má čárku za aktivitu.
Naposledy upravil(a) v.vilik dne úte zář 03, 2013 16:11, celkem upraveno 1 x.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Európska Únia plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovač

Příspěvek od skodovkar »

Další mozkový ejakulát příživnického šimla, který potřebuje vyvíjet činnost. Naštěstí tam je pořád dost zdravého rozumu, aby k návrhu nedošlo. Už dnes jsou auta standardně omezena na 250 km/h.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Európska Únia plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovač

Příspěvek od Pitris »

Nevím, ale mám pocit že jsem kdysi kdesi četl, že v Japonsku prodávané auta mají omezovač na 180
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
FF

Re: Európska Únia plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovač

Příspěvek od FF »

Do každej budovy orgánov EÚ treba do vchodu dať obmedzovač blbosti - to by sa videlo koľko úradníkov by sa nedostalo do budovy!
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Európska Únia plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovač

Příspěvek od Misojogi »

krasny clanok odhalujuci debilitu EU
http://ifaster.tiscali.cz/automobilky-v ... met-ridit/
vyberam z neho:
K tomu se přidává mánie pohonu všech čtyř kol. Jakoby někdo řekl, že bez toho už nepřežijete ani den.
... A když přijedou na hory? Stejně navlékají řetězy nebo zapadnou, protože neumí zacházet s plynem. On jim totiž nikdo neřekl, že nápis 4×4 neznamená automaticky Vyjedu všechno! ... Ještě dodnes si pamatuji, jak jsme na hory jezdili se Škodou 120 na OR34. Vyjeli jsme všechno, táta jen musel umět točit volantem a používat pedály.
Celou současnou situaci už jen dokresluje vývoj manuálních převodovek. Začínají nám vymírat a za pět let je možná budeme osahávat už jen v bazarových vozech. Většina aut, které odjíždí ze showroomu, má nějakou formu automatické, dvouspojkové nebo robotizované převodovky.
Dalším věcí, která mě neuvěřitelně štve, jsou pohonné jednotky a stavba současných aut. Audi je zatím poslední automobilkou, která u RS4 pohřbí vynikající atmosférický osmiválec. ... Proč bychom nechávali v nabídce nepřekonatelný a úžasný atmosférický dvoulitr, když můžeme použít menší objem a turbo. Jsme frajeři. Nabídneme stejný výkon, větší točivý moment a naoko i nižší spotřebu. Ale pozor, nesmíte jezdit rychle, protože pak vám např. nové Clio RS sežere i trávu u silnice. Že je v reálu horší, pomalejší a univerzálnější než předchozí generace, která čekala na reakce vašich konečků prstů?


proste ako sa hovori
daj blbcovi uradnicke miesto a vymysli predpis ...
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Návštěvník

Re: Európska Únia plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovač

Příspěvek od Návštěvník »

Misojogi píše:krasny clanok odhalujuci debilitu EU
http://ifaster.tiscali.cz/automobilky-v ... met-ridit/
...
proste ako sa hovori
daj blbcovi uradnicke miesto a vymysli predpis ...
Ovšem já toho blbce v daném případě vidím úplně jinde! Misojogi, prosím, přečti si ten článek ještě jednou. Nebo třeba tolikrát, kolikrát bude zapotřebí, abys pochopil, co jím chtěl autor vyjádřit. To proto, abys hloupě nezaměňoval příčiny a následky, jak je velmi trefně autor pojmenoval a seřadil. :wink:
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Európska Únia plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovač

Příspěvek od skodovkar »

Těšil jsem se na článek, ale nějak se s ním nemohu ztotožnit. Např. v případě elektromobilu, který má naprosto ideální pohonnou jednotku z pohledu spolehlivosti, projevu, účinnosti...
Vše začalo u ABS či ještě dříve u brzdových asistentů.
Optikou článku bychom si mohli stěžovat na synchronizované převodovky, se kterými umí jezdit taky "každý Franta Novák". Nebo třeba tempomat, který při dlouhých dálničních přesunech dává ulevit pravé noze. Elektronika mi nevadí, pokud nemaskuje ošizenou konstrukci auta. Když Clarkson zkoušel Nissan GTR na okruhu, který je nabitý elektronikou, tak jel výborně. Jenomže jej zajímalo jak pojede, když to vše vypne. Jel stejně :idea:
Návštěvník

Re: Európska Únia plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovač

Příspěvek od Návštěvník »

skodovkar píše:... Elektronika mi nevadí, pokud nemaskuje ošizenou konstrukci auta. Když Clarkson zkoušel Nissan GTR na okruhu, který je nabitý elektronikou, tak jel výborně. Jenomže jej zajímalo jak pojede, když to vše vypne. Jel stejně :idea:
No a vo tom to je! Nevadí mi ABS, pokud o něm ani při ostré jízdě nevím. Navadí mi xyz... Jenže v naprosté většině dnešních aut je jakákoli snaha o skutečné řízení auta jen marným bojem s elektronickými asistenty. O to trapnější je to v rádoby sporťácích, které - nabity elektronikou a ošizeným "železem" - jsou vším možným, jen ne těmi sporťáky. :cry: A tohle v tom článku nacházím! :wink:
miki

Re: Európska Únia plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovač

Příspěvek od miki »

Ale prečo sa do áut tlačia tie bezpečnostné asistenčné "veci"? Lebo dnes vezme auto do ruky 19-20 ročný chlapec, dupne na plyn, žiadny rešpekt pre rýchlosťou, žiadne zhodnotenie vlastných síl a skúseností. Auto ide dnes 150km/hod a zdá sa že 80km/hod. Ja som začínal na Skode 105S. Pri 100km/hod som mal pocit že to neudržím v rukách- žiadne posilovače, všetko sa triaslo, vedel som že stačí...
Takže všetko je to len o ľudskej hlúposti - najprv robia idioti idiotské veci, potom je kopec mrtvych na cestách, rieši sa to vyššou pasívnou a aktívnou bezpečnosťou. Nasledujú predpisy ktoré sú niekedy kontraproduktívne pre 99% ľudí a to len preto lebo 1% robí sprostosti- nielen na cestách.
Toto robia presne Američania - jeden idiot chytí horúci Castrol do ruky, potom vysúdi za popáleninu peniaze lebo na Castrole nebolo varovanie. výsledkom je varovanie "nechytajte horúci kastrol-môžete sa popáliť"
Keď prestane fungovať zdravý rozum vymyslí sa "predpis pre všetkých".
Keď si Honzík hľadal manželku jedna tá pipka sa ho pýtala prečo chytá tú kľučku na krbe handričkou, tak to chytila hlupaňa holou rukou a pochopila...
Ale čo neubrzdíme to neukecáme...
Návštěvník

Re: Európska Únia plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovač

Příspěvek od Návštěvník »

miki píše:...
Rozhodně bych neřekl, že je to o hlouposti onoho 1% řidičů: ti mladí, začínající, bez správného odhadu možností svých i svého stroje vždy byli a budou. Stejně tak si nemyslím, že 150 km/h ve slušném autě je "víc", než 100 km/h ve zmíněném příkladu Škody 105 S již "ve stádiu rozpadu". Je to především o postupujícím hloupnutí (pod dojmem ohlupovacích tlaků výrobců) celé řidičské populace! Vždyť naprostá většina řidičů je přesvědčena o tom, že když tam mají ABS, tak jim to lépe brzdí (ve skutečnosti ABS vždy a za všech okolností brzdnou dráhu prodlužuje), že je ESP absolutně chrání před smykem, který pokaždé vede k nehodě (ve skutečnosti je smyk jenom jiný způsob průjezdu zatáčkou), že když mají ASR a navíc 4x4, tak všude vyjedou (a hrozně se diví, že za určitých podmínek je třeba ASR deaktivovat, neboť s ním se do cíle neproškrábou) atd. atd.

A s tímhle
miki píše:...Ale čo neubrzdíme to neukecáme...
se rovněž nemohu ztotožnit: povětšinou totiž vůbec není nutno brzdit, stačí se vyhnout - v klidu, bez zbytečných keců. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Európska Únia plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovač

Příspěvek od Pitris »

Návštěvník píše: A s tímhle
miki píše:...Ale čo neubrzdíme to neukecáme...
se rovněž nemohu ztotožnit: povětšinou totiž vůbec není nutno brzdit, stačí se vyhnout - v klidu, bez zbytečných keců. :mrgreen:
....anebo prostě jenom šlápnout na plyn :idea:
A taky PROTO je dobré mít "pod pravou nohou" vždy výkonnovou rezervu :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: EÚ plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovače rý

Příspěvek od Pedro »

Nebo heftem...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: EÚ plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovače rý

Příspěvek od Pitris »

Chlapci, to pokračování jsem Vám dal na Vaše vlákno :P http://www.oleje.cz/forum/itall-a-model ... 9-855.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: EÚ plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovače rý

Příspěvek od Pedro »

Teorii mate tady vsichni zmaklou,samej profik ridic.
Praxe? ...,to uz bude horsi,ze?,osobakovy
profici.
A toho inkoustu,co jste promrhali na psani...
Odpovědět