ethanol E85

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
kral
Příspěvky: 50
Registrován: čtv kvě 15, 2014 20:46

Re: ethanol E85

Příspěvek od kral »

zdravim tak jsem nechal do fabie 1,4mpi namontovat jednotku na e85 a stala se mi zajimava vec.Po ujeti 150 km na cisty lih (mimochodem auto jede jak z praku) z nicehonic zacal klepat motor ,ale jenom za tepla na volnobeh tak jsem zajel za mechanikem a ten rikal ze hydrostely at zkusim vymenit olej ,jenze ja ho menil pred 2000km schampion 10w40 ,doporucil dat Total taky 10w40 tak jsem vymenil a motor uplne ztichl a jen si prede olej po 2000km cernej jak bota a pred tim po 10000km docela cistej ted otazka je mozny aby ethanol po 150km uplne znicil olej nebo jenom vycistil motor nebo co se vlastne stalo ? diky
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: ethanol E85

Příspěvek od Colommbo »

Domnívám se, že olej příčinou třesavky motoru nebyl a E85 za 150km motor "vyčistit" nemohl, tady bych souvislosti nehledal... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
kral
Příspěvky: 50
Registrován: čtv kvě 15, 2014 20:46

Re: ethanol E85

Příspěvek od kral »

no zni to nepravdepodobne,ale hydra po nove naplni neklepou :roll:
Mára

Re: ethanol E85

Příspěvek od Mára »

výhřevnost etanolu je ca. 60 procent BA95, oktany víc než 100, tedy auto po úpravách pojede stejně ale spotřeba bude zhruba 1,5 násobná když kouknu na ceny tak cena E85 není poloviční takže proděláte 2x, jednou při přestavbě a podruhý na palivu.