esterová zložka
Moderátor: Colommbo
Re: esterová zložka
0w40 ale nejsou jediné kvalitní oleje.... A když chceš tento "supermrazuodolný" oil + ester, tak třeba Yacco Galaxie RS nebo Redline....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 100
- Registrován: pát led 15, 2010 0:44
Mannol Legend+Ester 0W-40
Zdravim, poznate niekto tento olej? Mannol sa chvali kombinovanym zakladom PAO+ester: http://mannol.de/imgbank/Image/public/i ... 40_tds.pdf
Ford S-Max II, 1.5 Ecoboost, 2019
Toyota Avensis T25 Wagon, 2.0 D-4D, 2008
Toyota Avensis T25 Wagon, 2.0 D-4D, 2008
Re: esterová zložka
Podle TL špatně nevypadá a je to Germán.... zkušenost nemám.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: esterová zložka
Vzhľadom na to, že je to nemecký olej, trochu ma prekvapuje absencia schválení VW 502.00/505.00 alebo Porsche A40, ale ak toto dáme bokom, tak podľa TL to je dobrý olej, obzvlášť ak liter stojí menej ako 7 €.
-
- Příspěvky: 100
- Registrován: pát led 15, 2010 0:44
Re: esterová zložka
Skor ma zaujima zaklad PAO + ester. Je to pri tejto cene realne?
Okrem toho, Mannol vo svojich TL neuvadza hodnoty HTHS viskozity, co vsak nemusi byt nic dramaticke (pri znizenej by sa zrejme pochvalili).
Okrem toho, Mannol vo svojich TL neuvadza hodnoty HTHS viskozity, co vsak nemusi byt nic dramaticke (pri znizenej by sa zrejme pochvalili).
Ford S-Max II, 1.5 Ecoboost, 2019
Toyota Avensis T25 Wagon, 2.0 D-4D, 2008
Toyota Avensis T25 Wagon, 2.0 D-4D, 2008
Re: esterová zložka
Je to "40" - v Evropě vždy s normální HTHS viskozitou nad 3,5mPa.s (a za sebe bych si tipl někde okolo 3,7).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: esterová zložka
netreba sa bat je to Wolf Oil
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: esterová zložka
Ravenol má celú radu olejov pod označením cleansynto a je to pao plus ester... ono pao musí byť s esterom kvôli istým vlastnostiam.... celú radu si treba pozrieť na nemeckej stránke, dovozca dovezie všetko, ceny prijateľné....
Re: esterová zložka
kukal som ,ale napr take 10w-40ky maju mimoriadne nizke hodnoty TBN
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: esterová zložka
Ale mne tu bolo vysvetľované že predsa 10w40 je na málo štartov a dlhé trasy... takže ako? Ja som vzal ravenol 10w30 do hybrida, tbn tu tiež nieje oslnivé ale auto jazdí skôr dlhé trasy a olej mením pred intervalom...
Re: esterová zložka
... a prevodový tiež ravenol, nejak sa mi zapáčili... a majú šikovné fľašky s výsuvným hrdlom, dobre sa leje bez lievika, no nekupte to...
Re: esterová zložka
Ano, TBN je u těch Ravenol 10w40-tek nižší (okolo 7), ale na delší jízdy a málo startů je to v pohodě....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 100
- Registrován: pát led 15, 2010 0:44
Re: esterová zložka
Hmm, TBN okolo 7 mi pride malo aj pri dlhych trasach. Mozno este pri skratenom intervale - 10tis. km. Alebo ked by motor zral olej a tento sa priebezne dolieval...
Co je prednostou toho oleja, ked si mu odpustil nizke TBN?
Len na okraj: hybrid na vylucne dlhe trasy?
Co je prednostou toho oleja, ked si mu odpustil nizke TBN?
Len na okraj: hybrid na vylucne dlhe trasy?
Ford S-Max II, 1.5 Ecoboost, 2019
Toyota Avensis T25 Wagon, 2.0 D-4D, 2008
Toyota Avensis T25 Wagon, 2.0 D-4D, 2008
Re: esterová zložka
Však mění před.... a když si vezmeš, že jsou "LL" oleje s TBN nižším i než 6mg KOH/g, tak 7 je
Mě Ravenol přijde "sympatický" ať už nabídkou olejů PAO, tak i super nabídkou převoďáků....
A na krátké jízdy má třeba 0w30 nebo 0w40 s TBN 10 nebo 5w40 VDL s 8,4mg KOH/g....
Mě Ravenol přijde "sympatický" ať už nabídkou olejů PAO, tak i super nabídkou převoďáků....
A na krátké jízdy má třeba 0w30 nebo 0w40 s TBN 10 nebo 5w40 VDL s 8,4mg KOH/g....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: esterová zložka
Čo je prednosťou? No všetko a nič predsa... splna špecifikáciu, nebojím sa o kvalitu, rozumná cena a predajna za rohom... hybrid na dlhé trasy? Prečo nie.... veľa veľa kilometrov za mizerné servisné náklady za veľmi veľmi slušnú spotrebu a ak sa dostanem do mesta mám taký pocit čo sa ťažko opisuje...
a mením 2x ročne... leto 10w30 a zima ešte som sa nerozhodol bud 0w20, 0W30 alebo 5w30... ešte mám čas... najprv hodím defa predohrev a pritom vymením olej...
a mením 2x ročne... leto 10w30 a zima ešte som sa nerozhodol bud 0w20, 0W30 alebo 5w30... ešte mám čas... najprv hodím defa predohrev a pritom vymením olej...