Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na ni

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
gabriiel
Příspěvky: 46
Registrován: čtv úno 28, 2013 9:12

Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na ni

Příspěvek od gabriiel »

Jen tak ciste filozoficky (pri hezke nedeli premyslim nad blbostma :mrgreen: ):

- kdyz jedu na emisni a natankuji maxxmotion, bude znat nejaky znatelny rozdil, nez kdybych tam natankoval obyc naftu?
- to same po pridani aditiv, treba Vif nebo Ecomax

Diky za odpovedi.
Ford Focus MKIII TR Easy | 1.0 EcoBoost | 74 kW | Obrázek
Ford Galaxy MKIII Titanium | 2.2 TDCi | 147 kW | Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od Pitris »

Tak třeba u "milera" http://www.millersoils.cz/254--diesel-p ... boost.html je psáno:
:arrow: Ideální prostředek k vyčištění spalovacího prostoru motoru před měřením emisí při technické kontrole vozidla :arrow: Jestli je to pravda nevím, ale po zkušenostech s jeho výrobky - tak "miler" nekecá....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
NOP

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od NOP »

K aditivům do nafty i k těm tzv. prémiovým naftám jsem se na těchto web. stránkách již několikrát vyjadřoval dost skepticky v tom směru, že jsem nikdy nezaznamenal úspory paliva nebo třeba zlepšení akcelerace auta, které by opravdu bylo zaznamenání hodné. Vždy jsem vycházel z toho, že tato aditiva nebo prém. nafty spíše působí kladně "někde uvnitř" motoru. Třeba VIF odhadem používám cca 8 roků, spíše déle a kromě ztišení motoru nic dalšího, co by opravdu stálo za řeč. Přesto, i s ohledem třeba k testům, které provedla firma SGS si myslím, že svůj význam má a že to není marná investice. Zkoušel jsem za ty roky doslova kde co. Pro mne osobně, především s ohledem na cenu byl největší "propadák" Envirox. Koupil jsem jej tehdy za cenu cca 1.600,- Kč. Lahvička byla poněkud zmáčknutá a takto vypadaly všechny ostatní v regále. Když jsem se na to prodejce ptal (a nebyl to prodejce ledajaký, tedy žádné tzv. béčko), bylo mi řečeno, že vše je v pořádku, že jim to takto dodal distributor (stejná lahvička jako Ecomax). Doma mi to nedalo a laboratorním sklem jsem přeměřil obsah, scházelo 40 ml, to je rozdíl cca 130,- Kč. Dávkoval jsem různě, doporučeně, předávkoval jsem.... A nic. Vůbec nic. Spotřeba, akcelerace, prostě nic. Mám dojem, kdybych se zeptal částicového filtru, řekl by NIC. Říkáte si: "Další blbec se nechal napálit". Já si to říkám také. No, ale to už je dávno pryč. Nevím, je možné, že tam někdo místo Enviroxu načůral. Tady je prostě možné úplně všechno. V poslední době jsem zkoušel opakovaně třeba MaxxMotion a Vervu. Musím říci, jelo to lépe, bohužel jenom o chlup a já měl pocit, že ty vynaložené fin. prostředky nějak neodpovídají výsledku. První takovou (mnou zjistitelnou)
dobrou zkušenost jsem udělal s UltraDieselem, který jsem v poslední době tankoval v Makru zde v Brně.
Spotřeba nižší, než na letních pneu z předcházejícího roku, ale projev motoru zase trochu hlučnější. No a to nejlepší z mého úhlu pohledu nastalo teprve v posledních dnech a popisuji to poněkud obsáhle (prostě neumím být stručný) zde:
http://www.oleje.cz/forum/omv-maxxmotio ... 9-240.html
S oleji Millers Oils mám již dobrou zkušenost z minula, ale jejich aditivum do nafty mne opravdu dostalo, zde ovšem v kombinaci s naftou Optimal Diesel.
NOP

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od NOP »

Pitris píše:Tak třeba u "milera" http://www.millersoils.cz/254--diesel-p ... boost.html je psáno:
:arrow: Ideální prostředek k vyčištění spalovacího prostoru motoru před měřením emisí při technické kontrole vozidla :arrow: Jestli je to pravda nevím, ale po zkušenostech s jeho výrobky - tak "miler" nekecá....
Něco podobného slibuje i distributor aditiva Envirox. S ohledem na předchozí můj příspěvek můžete hádat, ale jenom jednou, komu dávám přednost já.
NOP

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od NOP »

Nikdo Vám nemůže dát víc, než Vám mohou výrobci aditiv slíbit. :lol: :mrgreen:
Envirox.info

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od Envirox.info »

Ano, je zde vliv aditiva Envirox DPF Assist na emise a dokonce neplánovaně změřeny emise během testování, v době měření emisí najeto cca 172 000 km.
Obrázek
Naposledy upravil(a) Envirox.info dne ned dub 14, 2013 21:14, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
gabriiel
Příspěvky: 46
Registrován: čtv úno 28, 2013 9:12

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od gabriiel »

Otazkou pak je, co takove cistici aditiva? Ty budou na emisich delat spis neplechu, nez uzitek. Kdysi jsem koupil na vyplach motoru BG244 dekarb a na pixli je primo psano, ze neni vhodne pouzivat pred emisni kontrolou, jelikoz to uvolnuje sajrajt v motoru a mohlo by to negativne ovlivnit vysledky emisnich mereni.

Ale zpatky k hlavnimu dotazu - je treba nekde k dispozici nejaky test premiovych paliv / pouzivanych aditiv, jak se projevuji na emisich?

Kolega Envirox nam tu uz poslal vypis z emisni, za co mu mockrat dekuji :wink: . Ted jeste neco podobnyho od dalsich vyrobcu :mrgreen:
Ford Focus MKIII TR Easy | 1.0 EcoBoost | 74 kW | Obrázek
Ford Galaxy MKIII Titanium | 2.2 TDCi | 147 kW | Obrázek
Mikelcharles1

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od Mikelcharles1 »

...socialistickí EÚ úradníci s vysokými platmi, a nízkymi pudmi vedia, čo za kšeft si pre seba vymyslieť aby mali 9000,-€ dôchodky od 50. roku života...



________________________
We are the pioneers in providing OG0-091 latest dumps dumps and MICROSOFT tutorials with Yale University exam pass guarantee.
Naposledy upravil(a) Mikelcharles1 dne pát lis 07, 2014 22:16, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od Colommbo »

Mikelcharles1: Radši už to nehul... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od rousini »

2 all:
Nelze čekat, aby esence dávkovaná 1:1000 mohla cokoliv udělat s výkonem, aklerací... mimo postupného obnovení výchozích hodnot vlivem vyčištění vstřiků atp. Jaká energie by se musela skrývat v této kouzelné flaštičce???

Aditivum je pro udržení stavu motoru a případnou eliminaci negativních jevů vlivem stárnutí paliva nebo příměsí v něm.

Někdo tu psal, že rozdíl krom ztišení nepoznal. To je zásadní rozdíl, jak probíhá spalování a tudíž, jak se akusticky projevuje. Přece nelze ignorovat, jestli si motor ševelí nebo přitom posílá všechny do zádele...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od Pitris »

rousini píše:Aditivum je pro....postupné obnovení výchozích hodnot vlivem vyčištění vstřiků atp. a udržení stavu motoru a případnou eliminaci negativních jevů vlivem stárnutí paliva nebo příměsí v něm....
To je zas jeden hřebíček přímo na černou hlavičku :wink: Ano, toto je účel přídavných aditiv do paliv !
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9853
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od Colommbo »

Taky si myslím, že kolega rousini to vystihl správně. :wink: VIF jsem začal přidávat koncem srpna, najel jsem necelé tři tisíce km a krom ztišení motoru (i po studeném startu) jsem jiný účinek nezaznamenal. Přesto jsem spokojený, víc nečekám. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od Návštěvník »

Mikelcharles1 píše:...socialistickí EÚ úradníci s vysokými platmi, a nízkymi pudmi vedia, čo za kšeft si pre seba vymyslieť aby mali 9000,-€ dôchodky od 50. roku života...
A ten, co tohle napsal, pak jde a koupí si ... škodovku! :twisted:
Návštěvník

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od Návštěvník »

A co si má koupit? Dacii?
bouchy

Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n

Příspěvek od bouchy »

Btw k tomu protokolu ME Subaru Forester Diesel - trošku vysoké zátěžové otáčky i pro (normální) benzínový motor, ne? 4250, wow. Nebo je metodika pro benzín jiná?
Odpovědět