Jak může fungovat jiné mazání palivového čerpadla. Přidávaj do nadrže olej?L_U_K píše:Brazilců jsem se ptal a v kostce: říkali že jejich auta maj jinak řešený palivový čerpadla - zejména co do mazání,...
E85 a svíčky - vliv na motor
Moderátor: Colommbo
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Používají tzv. "stříďáky" (nesprávný název), resp. bezkomutátorové (rovněž trochu nepřesné, poněvadž mají vnější elektronické "střídače") elektromotory.Fahrer píše:Jak může fungovat jiné mazání palivového čerpadla. Přidávaj do nadrže olej?
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Do svého fungl nového auta s turbobenzínem jsem na zkoušku natankoval plnou u ONO a nic: žádný problém, žádná změna k horšímu, žádný rozdíl oproti jiným benzínům na českém trhu. Zato když natankuji v Rakousku... Jinak řečeno, pokud se někdo domnívá, že když bude v ČR tankovat za draho, bude prospívat svému motoru, tak je nejspíše na omylu.L_U_K píše:..pro tyto auta je zde ONO...rousini píše:Ale no tak... Nějakou starou plečku na konci životního cyklu, která už neprojde následnou technickou...
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
OK. V manuálu jsem se to nikde nedočetl.Návštěvník píše:Používají tzv. "stříďáky" (nesprávný název), resp. bezkomutátorové (rovněž trochu nepřesné, poněvadž mají vnější elektronické "střídače") elektromotory.Fahrer píše:Jak může fungovat jiné mazání palivového čerpadla. Přidávaj do nadrže olej?
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Já co o tom vím, tak u motorů FlexiFuel používají jiné palivové čerpadlo a senzor hladiny - jsou napájené střídavým proudem, takže je ve vodivém lihu "neničí" elektrolýza. A krom jinak nastavené ŘJ mají tyto motory i palivový systém z materiálů odolných lihu a jiné ventilové sedla....L_U_K píše:auta maj jinak řešený palivový čerpadla....
A celkem by mě zajímalo, kdo tohle řeší při přestavbě/provozu na E85
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Takhle bych to tedy nenapsal, neboť je to velmi nepřesné. V zásadě jde o to, že je třeba odstranit všechno, co event. jiskří a čemu vadí el. vodivost. K čerpadlu jsem to již popsal výše, k palivoměru fakt sám nevím...Pitris píše:... jsou napájené střídavým proudem, takže je ve vodivém lihu "neničí" elektrolýza. ...
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Pitris píše:... jsou napájené střídavým proudem, takže je ve vodivém lihu "neničí" elektrolýza. ...
Takhle to napsali ve Světě motorů, když testovali Mondeo ofiko předělané na E85.... já to jen "opsal".Návštěvník píše:Takhle bych to tedy nenapsal....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Problém je v tom, že v autě nemáš rozvod střídavého proudu a i kdyby, tak jím bezkomutátorový elektromotor stejně neroztočíš.
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Tak třeba právě v tom spočívá nějak ta úprava. Ale řešit to nebudu, bo na líh jezdit nebudu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
přesně tak pánové... v tom všem - jakožto v celku jako takovym spočívá ta celková odlišnost original flexi fuelů a ne v nějaké té " očůrávací krabičce" co jen snad řeší zážeh...... Přesně na tohle téma jsem se nedávno bavil s bejvalym spolužákem co od 70. tejch let žije ve Švédsku a jezdi echt lihovým Saabem a ty odlišnosti jsou dány...
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Ta očůrávací krabička řeší jedinou věc: zvýšení vstřikovací dávky prodloužením doby, po kterou je vstřik otevřen. To aby se alespoň trochu obohatila směs.L_U_K píše:... a ne v nějaké té " očůrávací krabičce" co jen snad řeší zážeh...
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
... a právě proto jsem to tak napsal v kontextu s předešlými příspěvky...
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Tak pokud jde o hadičky, je to mýtus, vše pryžové je asi od 80. let lihuodolné (ale nevím rozdíl účinku ethanolu repsektive benzínu na pryž...). A vy všichni byste byli s děravými hadičkami a těsněními i dnes, zítra to bude 10% objemu, pak víc. No a ty ventilový sedla, to je zaklínadlo, ale jak je to teda možný, že (zase od poloviny 80. let) se používá bezolovnatý benzín, bez přísady, která "vytvrzovala" sedla? Krom toho, je to 85% ethanol, v zimě 70% a zbytek je benzín, stále opatřený aditivy. Taky jsem neporozuměl některým faktům toho předlouhého článku výše, že vznikají kvanta aldehydů - z ethanolu může podle mě oxidací vznikat jen acetaldehyd, za cenu snížení CO, CO2, NOx na třetinu.Pitris píše:...palivový systém z materiálů odolných lihu a jiné ventilové sedla....