E85 a svíčky - vliv na motor

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Jezdím E85 k BA95 25 až 33% a zvýšenou spotřebu nemám. :wink:
Akcelerace je o poznání lepší. :!:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Itall

Příspěvek od Itall »

Co se týká spotřeby, mám podobnou zkušenost. Zrychlení jsem neměřil, ale motor je kultivovanější a jde lépe odspoda. Nahoře zas ne. Může to být matoucí, jedině to přesně změřit.
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Přesvědčil jsem se, že E85 nemá stále stejnou kvalitu. Takže i moje dojmy, nepodložené měřením, jsou různé. :wink: Na měření nemám podmínky, ani stopky ani náladu.... :lol:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Itall

Příspěvek od Itall »

Tak tak. Ono je to taky celkem jedno. Spotřeba se změřit dá a ostatní jsou víceméně subjektivní dojmy. Mě míchání do 33% nevadilo, jelo to dobře a kultivovaněji. 50% už bylo špatně. Pokud bych jezdil kolem pumpy, kde E85 mají, dával bych do těch 33%.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Jo jo. Corollka fungovala takto skoro 2 roky. A jak ríkáš,zkusil jsem i 1:1 a to bylo špatné.
Osvědčilo se dlouhodobě 1:2 + VIF.
lepší spodek,vršek nevim,nepoužívám. Parametry spotřeby stejné. Dlohodobě. Ale bral jsem drtivě jen u jedné pumpy,bo jsem onehdy natankoval "mix" u jiné, na delší cestu,cca 300 km a bylo to blbé,spotřeba skoro 7.
Nyní to zkoušim v Almě. Bohužel jezdím málo,tak to zatim nemůžu úplně přesně říci,viz vedlejší vlákno. Opět ale znatelně lepší spodek ač je to 16v,do 3000ot. tuto hodnotu přelezu málo kdy.Jak jsem již někde psal,můj styl-nezátěžové"podtáčení".
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Misojogi »

Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Max

Re:

Příspěvek od Max »

modelář píše:
Itall píše:Jestli bys to tedy mohl napsat jasně. Máš za to, že jsi na čerpací stanici z pistole pro benzín tankoval směs s vysokým obsahem etanolu nebo co?
OK, tedy jasně: Domnívám se, že z pistole výdejního stojanu s označením N95 šlo podle všeho do nádrže mého vozu palivo E85, přičemž jsem samozřejmě zaplatil za N95! Jenže vzhledem k tomu, kolikrát a kde všude jsem tankoval předtím a dotankovával potom, to nemohu nijak dokázat, přestože účtenky mám. Problém se projevil až poté, co jsem to pořádně osolil na německé dálnici. Jenže takhle tam jezdím vždy a doposud se nic nestalo.
Ahoj, zavítal jsem na tohle fórum při hledání řešení s E85. Mám na tom najeto asi 30 000 km bez jakýchkoliv úprav na čistý E85 a jediné problémy mám při studených startech za nízkých teplot, takže jak dlouhodobě teplota klesá pod 10 stupňů, dojedu zbytek nádrže a tankuju N95. Na E85 jsem neměl zatím žádné problémy, ale je pravda, že jezdím na úsporu a otáčky nejdou dlouhodobě přes 3000, spíše jezdím kolem 2500, což je asi 80km/h. Při používání E85 na neupraveném autě dochází k problémům většinou právě při vyšších otáčkách, kdy se motor hodně přehřívá, ale mě to zatím nepotkalo, radši to zaklepu na dřevo. Úspora není nijak vysoká, asi 200kč/750km, ale mám už dost staré auto a spíš než motor, se mi asi rozpadne kastle.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: E85 a svíčky - vliv na motor

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
L_U_K
Příspěvky: 131
Registrován: ned pro 07, 2014 11:34

Re: E85 - vliv na motor

Příspěvek od L_U_K »

pánové proč vlastně svý auta týráte?
jinej termín pro užívání lihu jako paliva do motoru nemam. FUJ !!!
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: E85 - vliv na motor

Příspěvek od Pitris »

L_U_K píše:pánové proč vlastně svý auta týráte?
To nás tady nechápe víc :oops:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: E85 a svíčky - vliv na motor

Příspěvek od rousini »

Ale no tak... Nějakou starou plečku na konci životního cyklu, která už neprojde následnou technickou...
Tam bych nic jinýho nelil. VYFRIT, ŘEPOŇA, LÍH :wink:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
L_U_K
Příspěvky: 131
Registrován: ned pro 07, 2014 11:34

Re: E85 a svíčky - vliv na motor

Příspěvek od L_U_K »

rousini píše:Ale no tak... Nějakou starou plečku na konci životního cyklu, která už neprojde následnou technickou...
..pro tyto auta je zde ONO... ale líh si nezaslouží snad žádnej motor..... :D i starej motor je motor a zaslouží si benzin......
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: E85 a svíčky - vliv na motor

Příspěvek od rousini »

Ano a až neprojde tou technickou, tak si zaslouží v garáži vybudovat síň slávy, neodhlásit a dál platit PR. Sem snad jedinej magor???
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Návštěvník

Re: E85 - vliv na motor

Příspěvek od Návštěvník »

L_U_K píše:pánové proč vlastně svý auta týráte?
To se raději optej v Brazílii nebo i jinde.
L_U_K
Příspěvky: 131
Registrován: ned pro 07, 2014 11:34

Re: E85 a svíčky - vliv na motor

Příspěvek od L_U_K »

Brazilců jsem se ptal a v kostce: říkali že jejich auta maj jinak řešený palivový čerpadla - zejména co do mazání, trochu jiný hadičky co do materiálu, jiný sedla ventilů, trochu přizpůsobený těsnění pod hlavou válců..a hlavně - větší teplo a tak jim to startuje celoročně... A trochu jinej vozovej park i mentalitu... :D
Odpovědět