Dokud z nich kord nevyleze
Moderátor: Colommbo
Dokud z nich kord nevyleze
Už jsem si koupil Michelinky, které byly horší než protektory, už jsem si zvykl, že Michelin je specialista na gumy s velkým nájezdem s univerzálními celoročními vlastnostmi, ale tato PR selanka mě odrovnala:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/kd ... k-usetrit/
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/kd ... k-usetrit/
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Dokud z nich kord nevyleze
A neměli to 'blbendum' prezentovat 1.dubna ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Dokud z nich kord nevyleze
V necem jim dam za pravdu,v necem ne. Zimaky kupuji nove,letnaky ne. Na lehce jetych letnacich se mi jezdi lip,jsou uz tak nejak ,,usazene,,. Vzorek si vybiram min tridrazkovy.
Na tom neni nic ale divnyho. Samozrejme solidni DOT.
Navykl jsem se na to,kdyz jsem pred leeety jezdil ,,hobby cup,,
Na tom neni nic ale divnyho. Samozrejme solidni DOT.
Navykl jsem se na to,kdyz jsem pred leeety jezdil ,,hobby cup,,
Re: Dokud z nich kord nevyleze
V článku je uvedena dost podstatná skutečnost - pokud někdo žije v polopouštním klimatu, kde skoro nikdy neprší, tak má Michelin v podstatě pravdu.
Jinak já jsem se už také zbavoval Michelinů, které měly skoro 6 mm vzorek, protože na vlhkém to bylo díky nepřilnavé směsi celkem peklo, na suchu to nebyl žádný zázrak, ony pneu však k mému zděšení vypadaly, že snad hodlají vydržet věčně.
Jinak já jsem se už také zbavoval Michelinů, které měly skoro 6 mm vzorek, protože na vlhkém to bylo díky nepřilnavé směsi celkem peklo, na suchu to nebyl žádný zázrak, ony pneu však k mému zděšení vypadaly, že snad hodlají vydržet věčně.
Re: Dokud z nich kord nevyleze
Co pises,tak stejne jsem to mel pred lety s Pirellkama P 6000.
Re: Dokud z nich kord nevyleze
Ano. 'M' za moc nestojí ale přesto se objevují na předních místech v testech. Mívají totiž jedny z nejnižších valivých odporů a nejvyšší kilometrové nájezdy.... Ideální kritéria pro 'dobré' gumy
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dokud z nich kord nevyleze
jj, čím starší byly tím míň se ojížděly nakonec šly i s kolama do světa s 3,5 mm vzorku a 6,5 letech provozuPedro píše:Co pises,tak stejne jsem to mel pred lety s Pirellkama P 6000.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Dokud z nich kord nevyleze
Dtto Pirelli P4000. Marně jsem se je vzadu snažil dorazit přednostním využíváním ručky...
Re: Dokud z nich kord nevyleze
Mno bohuzel je stale u siroke verejnosti hlavni pozadavek na pneumatiku kilometrovy najezd.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Dokud z nich kord nevyleze
U Michelinů prý řada Pilot Sport není špatná. Já měl na dvou autech z výroby Pilot Primacy, směs z roku 2003 byla naprostá tragédie na mokrém, směs z roku 2008 byla o něco lepší na mokrém/vlhkém, ale zhruba stejně nepřilnavá na suchém.
Michelin PP jsem pak vyměnil za Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 a byl jsem navýstost spokojen, nyní už pomalu přemýšlím za co je vyměním a jedním z kandidátů se jeví být Michelin Pilot Sport 4. Bohužel Goodyear u GY Asymmetric A3 údajně vyměnil přilnavost, celkovou vyváženost a slušnou zpětnou vazbu za větší výdrž a vyšší komfort.
Michelin PP jsem pak vyměnil za Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 a byl jsem navýstost spokojen, nyní už pomalu přemýšlím za co je vyměním a jedním z kandidátů se jeví být Michelin Pilot Sport 4. Bohužel Goodyear u GY Asymmetric A3 údajně vyměnil přilnavost, celkovou vyváženost a slušnou zpětnou vazbu za větší výdrž a vyšší komfort.
Re: Dokud z nich kord nevyleze
Když jsem dnes jel za velkým a určitě stále ještě hodně drahým SUV zn. Mercedes, dle stylu jízdy řízeným řidičem mdlého rozumu, dle skoro netlumeného houpání zádě s tlumiči po smrti, tak jsem si říkal, že někteří lidé mají dost zvlášně postavené priority, když jde o to čím se přepravují. Hlavně aby to bylo veliké a sousedi to mohli závidět ...NOVON píše:Mno bohuzel je stale u siroke verejnosti hlavni pozadavek na pneumatiku kilometrovy najezd.
Re: Dokud z nich kord nevyleze
Tomuto jaksi nerozumím. Co má kilometrový nájezd společného s SUV od Mercedes a jak jsi poznal špatné tlumiče dle houpající se zádi. A jak víš, že si auto koupil kvůli závisti sousedů.Shi píše:Když jsem dnes jel za velkým a určitě stále ještě hodně drahým SUV zn. Mercedes, dle stylu jízdy řízeným řidičem mdlého rozumu, dle skoro netlumeného houpání zádě s tlumiči po smrti, tak jsem si říkal, že někteří lidé mají dost zvlášně postavené priority, když jde o to čím se přepravují. Hlavně aby to bylo veliké a sousedi to mohli závidět ...NOVON píše:Mno bohuzel je stale u siroke verejnosti hlavni pozadavek na pneumatiku kilometrovy najezd.
Já byl s Michelinami spokojený, najel jsem na nich pár set tisíc kilometrů a byl vděčný za jejich výdrž. Nedojížděl jsem je na značky, nejezdil jsem s nimi na limity a vždy se snažím předvídat situaci v silničním provozu. U nás na JM je většinou sucho a tak raději koupím gumu která vydrží, než podle nejlepších testů za mokra.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Dokud z nich kord nevyleze
Já měl kdysi letní Michelinky na Civicu a byl jsem rád, když šly po půl roce před zimou dolů. Na suchu jakeštakeš, na vodě nic moc a zimní Bridgestone pak byly nesrovnatelně tišší. Nasledující rok jsem dal Dunlopy a jsem u nich dodnes....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Dokud z nich kord nevyleze
Micheliny jsem často míval a vlastně stále mám na služebních autech. Dobrovolně bych si tuto značku na soukromý vůz nepořídil.
Re: Dokud z nich kord nevyleze
Pneumatika, která se málo sjíždí, ještě donedávna znamenala zcela tragické vlastnosti za mokra. S moderními směsmi je to lepší, ale stále platí, že směs která se málo sjíždí na mokrém zákonitě víc klouže. Vždycky když zaprší, tak v ulicích pozoruji zvýšené množsví nehod souvisejících s tím, že někdo nedobrzdil. Proto nerozumím tomu, že někdo úsporu pár korun na 100 km ochotně vymění za sníženou bezpečnost za mokra.tonny píše:Tomuto jaksi nerozumím. Co má kilometrový nájezd společného s SUV od Mercedes a jak jsi poznal špatné tlumiče dle houpající se zádi. A jak víš, že si auto koupil kvůli závisti sousedů.Shi píše:Když jsem dnes jel za velkým a určitě stále ještě hodně drahým SUV zn. Mercedes, dle stylu jízdy řízeným řidičem mdlého rozumu, dle skoro netlumeného houpání zádě s tlumiči po smrti, tak jsem si říkal, že někteří lidé mají dost zvlášně postavené priority, když jde o to čím se přepravují. Hlavně aby to bylo veliké a sousedi to mohli závidět ...NOVON píše:Mno bohuzel je stale u siroke verejnosti hlavni pozadavek na pneumatiku kilometrovy najezd.
V uvedeném případě nerozumím tomu, že někdo dá hromadu peněz za veliký Mercedes, ale nedá pár tisíc korun za tlumiče, což znamená, že image je pro něj přednější, než bezpečnost. Kdyby ti lidi ohrožovali jenom sebe, tak je mi to fuk.
Opravdu hodně špatné tlumiče poznám podle značně netlumených pochybů karoserie po přejezdu nerovností, stejně tak poznám na některých autech jejich osazení sportovními tlumiči podle jemného kopírování drobných nerovností.