Dilema s výběrem oleje TDI PD
Moderátor: Colommbo
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Ano plati to aj u olejoch. Vychodoeuropsky soferi maju ine chute jazdenia
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Co objednat za olej pro tatovu octavku 1.9 tdi-pd která má najeto za 5-6 let 55 tis km...Olej tata měnil 3 x. Teda aspon si myslím. Olej tam bude na tajno a na vyčištění a propláchnutí motoru od 5w30 ll sraček. Už jsem chtěl objednat sunoco xenon 5w40 5l za 720kč ale ted jsem viděl Mogul 5w40 PD tady na webu. Olej tam bude max 4-5 měsíců, tata ani nebude vědět že tam je. Spíš chci mid saps. Cena okolo 800kč za 5 litrů. Nic víc asi v nabídce není že ?
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
5W-30 nie sú sračkové oleje, práve naopak. Ale treba vedieť, že kedy ich treba použiť, a kedy nie. V prípade tvojho otca je použitie toho oleja v poriadku, zvlášť keď sa olej nemení rocne.
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Jo jasně, on najede za rok max 8 tis km. Lážo plážo stylem. Olej tam má 2 roky. Občas to vytočí. Někdy jede na dovču dál ale většinou do 22 km trasy a někdy i je do obchodu 5km. Já bych tam taky dal zas 5w30, ale on nebude vědět, že ten olej ted vyměním a je spíš na vyčištění motoru. Takže na vyčištění je ted zbytečný dávat 5w30, který je dražšší
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
A já měl za to, že LL by byl vhodný, kbyby těch 55tKm natočil za rok, což by mohly být dvě výměny. Pro toto stání stačí bohatě Cinol s příslušnými normami a roční výměnou.
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
https://www.znackoveoleje.cz/znackoveol ... P-5W-40-5ladosM píše:....1.9 tdi-pd....Spíš chci mid saps. Cena okolo 800kč za 5 litrů....
http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/3 ... N-5W-40-5L
http://www.oleje.cz/p/texaco-havoline-u ... 5-l--18473
http://www.oleje.cz/p/repsol-elite-505- ... 5-l--17472
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Kluci,potrebuju trosku poradit.O2 1,9/77kw + DPF.
Pouzival jsem olej Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30,byl jsem s nim spokojeny,menim co 10000km +-Ten se uz bohuzel nevyrabi ,tak musim prejit na jiny.
Uvazuju o MOGUL 5W-30 EXTREME (ten mi byl nabidnut v konfiguratoru podle vozu)nebo mam radeji vzit ML olej ?
Pouzival jsem olej Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30,byl jsem s nim spokojeny,menim co 10000km +-Ten se uz bohuzel nevyrabi ,tak musim prejit na jiny.
Uvazuju o MOGUL 5W-30 EXTREME (ten mi byl nabidnut v konfiguratoru podle vozu)nebo mam radeji vzit ML olej ?
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
To vim,jeste nekteri maji na sklade zasoby.
Prave zvazuju zda jeste udelat jednu vymenu ze Shellem nebo uz prejit na jiny.
Prave zvazuju zda jeste udelat jednu vymenu ze Shellem nebo uz prejit na jiny.
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Pokial je k dostaniu a bol si s nim spokojny neni o com
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
V prvé řadě díky že si nezaložil nové vláknorami píše:....O2 1,9/77kw + DPF....
A za druhé POKUD chceš zůstat u Shellu 5w30, tak třeba Helix Ultra VX.... je to 504/507 - můžeš i LL
....anebo olej 5w40 ACEA C3 s normou VW505.01 - na max. 15tkm / 1rok. A třeba Yacco VX 1000 FAP.
Jestli Ti můžu doporučit tak raději olej 505.01 s C3 a výměnu při krátkých jízdách do 10-ti a při delších do MAX. 15-ti tkm. Když nejezdíš JEN dlouhé jízdy, je to vždycky lepší pro motor než "systém LongLife"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
TADY jsem ještě našel technický list k tomu Yacco VX 1000 FAP (pdf), ve kterém je uvedeno, že tento olej opravdu plní výkonnostní normu C3-10 než to přeznačili dle EU...
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
AV-L z ponuky Shellu nemizne, akurát sa zmenilo jej "zimné číslo" a po novom už je 0W-30.
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Dilema s výběrem oleje TDI PD
Pokud se to nějak výrazně neodrazí v jeho ceně, tož by to nemuselo vadit...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90