Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
mipesa
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW

Příspěvek od mipesa »

Zdravím Vás borci po delší pauze, ikdyž to tu z dálky a tichosti sleduji.
Máte, prosím Vás, někdo zkušenost s nastavením cyklovače předních stěračů? Dcera má pašíka viz. výše a včera sněžilo a já nemohl nastavit rychlejší cykly stírání, jde to jen pomalu, zkoušel jsem přepínat rychleji pro nastavení tak jak to mám u Transportéru a nic, tak buď jsem trubka já nebo je tam něco jinak.Páčka je i na ovl. pal PC.Jo a r. v. 1998.
mipesa
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW

Příspěvek od mipesa »

...tak jsem na to přišel, v horní části páčky je čtyřpolohový přepínač...co z toho plyne?....,jsem trubka.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW

Příspěvek od Colommbo »

Vidíš to, my si kolektivně mysleli, že o té regulační páčičce na horní straně páčky víš, jen že to nějak nefunguje... :? Aspoň může admin celé vlákno smáznout... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW

Příspěvek od Jezevcik »

Neříká se mi to úplně lehce, ale systém cyklovačů u starších VW a třeba Felicií, byl naprosto geniální. Interval si člověk plynule "programoval" tím, jakou pauzu mezi jednotlivými pohyby páčky zvolil. Nevím, jestli to VW používá dodnes, ale šikovnější způsob neznám.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW

Příspěvek od lengy60 »

mipesa píše:...tak jsem na to přišel, v horní části páčky je čtyřpolohový přepínač...co z toho plyne?....,jsem trubka.
Stane se,ono je někdy dobré si ten návod přečíst. :D
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW

Příspěvek od Pitris »

Návod na rozdělání je uvnitř :twisted: :P
Na Civicu cyklovač trošku "odrbali", protože tam je jen jedna frekvence stírání + pomalá a rychlá poloha, na Accordu už je to řešeno otočným knoflíkem na páčce - frekvenci stírání nastavím jak potřebuji 8)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW

Příspěvek od Colommbo »

Zkušený řidič žádný cyklovač nepotřebuje, prostě jen přizpůsobí rychlost jízdy hustotě dešťových kapek... :idea:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW

Příspěvek od lengy60 »

Ještě lepší je auto,které rychlost stírání přizpůsobí okamžité rychlosti vozu. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1792
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Pitris píše:Na Civicu cyklovač trošku "odrbali", protože tam je jen jedna frekvence stírání + pomalá a rychlá poloha
Teda ty mě nenecháš napsat ani příspěvek :D :twisted:
Je pravda že u Civica je to dost blbě udělaný... Co pamatuju, tak i náš starej "Favec" to měl řešený líp :wink:
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW

Příspěvek od lengy60 »

Nebrblejte,moje auto nemá žádný cyklovač,protože ono prostě ví nejlépe,kdy má setřít sklo. :D
Má to ovšem jednu podmínku,bezvadně fungující stěrače - jinak to dělá neskutečné věci. :shock: :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW

Příspěvek od Jezevcik »

Pitris píše: Na Civicu cyklovač trošku "odrbali", protože tam je jen jedna frekvence stírání + pomalá a rychlá poloha
To samé má E 10. E 11 má již otočný čudlík na plynulou regulaci.
Myslím, že Almera měla také jeden fixní interval cyklovače, což je dost nepochopitelné, když starší Sunny byl vybaven čudlíkem s plynulou regulací, a to měl základní výbavu LX, oproti akční verzi Spring u Almery.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Odpovědět