Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW
Moderátor: Colommbo
Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW
Zdravím Vás borci po delší pauze, ikdyž to tu z dálky a tichosti sleduji.
Máte, prosím Vás, někdo zkušenost s nastavením cyklovače předních stěračů? Dcera má pašíka viz. výše a včera sněžilo a já nemohl nastavit rychlejší cykly stírání, jde to jen pomalu, zkoušel jsem přepínat rychleji pro nastavení tak jak to mám u Transportéru a nic, tak buď jsem trubka já nebo je tam něco jinak.Páčka je i na ovl. pal PC.Jo a r. v. 1998.
Máte, prosím Vás, někdo zkušenost s nastavením cyklovače předních stěračů? Dcera má pašíka viz. výše a včera sněžilo a já nemohl nastavit rychlejší cykly stírání, jde to jen pomalu, zkoušel jsem přepínat rychleji pro nastavení tak jak to mám u Transportéru a nic, tak buď jsem trubka já nebo je tam něco jinak.Páčka je i na ovl. pal PC.Jo a r. v. 1998.
Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW
...tak jsem na to přišel, v horní části páčky je čtyřpolohový přepínač...co z toho plyne?....,jsem trubka.
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW
Vidíš to, my si kolektivně mysleli, že o té regulační páčičce na horní straně páčky víš, jen že to nějak nefunguje... Aspoň může admin celé vlákno smáznout...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW
Neříká se mi to úplně lehce, ale systém cyklovačů u starších VW a třeba Felicií, byl naprosto geniální. Interval si člověk plynule "programoval" tím, jakou pauzu mezi jednotlivými pohyby páčky zvolil. Nevím, jestli to VW používá dodnes, ale šikovnější způsob neznám.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW
Stane se,ono je někdy dobré si ten návod přečíst.mipesa píše:...tak jsem na to přišel, v horní části páčky je čtyřpolohový přepínač...co z toho plyne?....,jsem trubka.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW
Návod na rozdělání je uvnitř
Na Civicu cyklovač trošku "odrbali", protože tam je jen jedna frekvence stírání + pomalá a rychlá poloha, na Accordu už je to řešeno otočným knoflíkem na páčce - frekvenci stírání nastavím jak potřebuji
Na Civicu cyklovač trošku "odrbali", protože tam je jen jedna frekvence stírání + pomalá a rychlá poloha, na Accordu už je to řešeno otočným knoflíkem na páčce - frekvenci stírání nastavím jak potřebuji
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW
Zkušený řidič žádný cyklovač nepotřebuje, prostě jen přizpůsobí rychlost jízdy hustotě dešťových kapek...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW
Ještě lepší je auto,které rychlost stírání přizpůsobí okamžité rychlosti vozu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1792
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW
Teda ty mě nenecháš napsat ani příspěvekPitris píše:Na Civicu cyklovač trošku "odrbali", protože tam je jen jedna frekvence stírání + pomalá a rychlá poloha
Je pravda že u Civica je to dost blbě udělaný... Co pamatuju, tak i náš starej "Favec" to měl řešený líp
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW
Nebrblejte,moje auto nemá žádný cyklovač,protože ono prostě ví nejlépe,kdy má setřít sklo.
Má to ovšem jednu podmínku,bezvadně fungující stěrače - jinak to dělá neskutečné věci.
Má to ovšem jednu podmínku,bezvadně fungující stěrače - jinak to dělá neskutečné věci.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Cyklovač předních stěračů Passat B5 1,9 TDi 81 kW
To samé má E 10. E 11 má již otočný čudlík na plynulou regulaci.Pitris píše: Na Civicu cyklovač trošku "odrbali", protože tam je jen jedna frekvence stírání + pomalá a rychlá poloha
Myslím, že Almera měla také jeden fixní interval cyklovače, což je dost nepochopitelné, když starší Sunny byl vybaven čudlíkem s plynulou regulací, a to měl základní výbavu LX, oproti akční verzi Spring u Almery.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40