cuka motor za tepla (matiz MPI)
Moderátor: Colommbo
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Nechej mouder,jako Ostravak,ji měl napsat "chuj s tym" ..,
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
OK a este nieco poradte
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Radu neposkytnu.
vlastní zkušenost 0.
Matize,snad ty první serie, měl bejvalej soused.
Asi po třech letech se mu začal neskutečně sr.t.
Jen elektronika,zapalování,vstřikování,neustálé poškubávání,někdy domu na špagátu.
Nechal vyměnit úplně co mohl,stálo to desetitisíce. Myslim že i část elektroinstalace.
Pak zmizel soused i Matiz.
Nyní jsem si vzpoměl,Matiz měl bejt snad stavěnej pro Fiat.
vlastní zkušenost 0.
Matize,snad ty první serie, měl bejvalej soused.
Asi po třech letech se mu začal neskutečně sr.t.
Jen elektronika,zapalování,vstřikování,neustálé poškubávání,někdy domu na špagátu.
Nechal vyměnit úplně co mohl,stálo to desetitisíce. Myslim že i část elektroinstalace.
Pak zmizel soused i Matiz.
Nyní jsem si vzpoměl,Matiz měl bejt snad stavěnej pro Fiat.
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Kdyby ses byl býval zeptal dříve, poradil bych v žádném případě si nepořizovat Matize. Ale to jsi neudělal, tak teď musíš nést následky.Misojogi píše:OK a este nieco poradte
P.S.: Nevím nic o tom, že "měl bejt snad stavěnej pro Fiat", zato vím, že "má cosi společného s Opelem"...
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
A to...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Myslim že karosérie byla nabídnuta,během vývoje, Fiatu....,je to dosti dávno...
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
To je argument jak od nás z hospody... Myslel jsem to vážně - Opel tříhrnky dával taky, ale litrové, ne osmistovky, proto jsem se ptal...Návštěvník píše:Čeho se GM dotkne, to ... (jde do kytek)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
V daném případě mi vůbec nešlo o tříhrnek a ani o objem 800 kubíků, ale o to, odkud se vzal Matiz, kdo ho stvořil a v jaké kvalitě produkoval.
Pozn.: V rozvojových zemích jsem jezdil, byť převážně v roli vezeného, ledacčíms, ovšem cokoli z těch malých vozů neslo značku spojenou s GM (Daewoo, Chevrolet, Opel), to bylo naprosto nejhorší volbou.
Pozn.: V rozvojových zemích jsem jezdil, byť převážně v roli vezeného, ledacčíms, ovšem cokoli z těch malých vozů neslo značku spojenou s GM (Daewoo, Chevrolet, Opel), to bylo naprosto nejhorší volbou.
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Opel už nepatrí pod divíziu GM. A to že GM pohnojilo niektoré komponenty ešte neznamená,že celé auto stojí za hovno. Matiz bol ako nízkorozpočtové auto za čo možno najnižšiu cenu,tak tomu zodpovedá i kvalita a koncepcia. Kto očakáva Porche za 6000 €,nech sa páči,ale v ríši snov. žiadny výrobca Vám nikdy nič nedá zadarmo. Aj Ford Ka patrí do rovnakej kategorie a kvality,Punto,Sandero detto to isté a pokračovat by sa dalo.
Naposledy upravil(a) Brembo dne pát bře 14, 2014 19:53, celkem upraveno 1 x.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Z rodícího se strategického spojenectví s GM/Opelem se Fiat naštěstí včas vyplatil, což mu nejspíše zachránilo holou kůži.PePe píše:Myslim že karosérie byla nabídnuta,během vývoje, Fiatu....,je to dosti dávno...
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Milý návštěvníku, při vší úctě a respektu k tobě a tvým znalostem a zkušenostem dovolím si (a bez jakéhokoli postranního úmyslu či nějakého dvojsmyslu) připodotknout, že taková měřítka na (nejen) auta, jako máš ty, má dle mého odhadu tak dvě procenta populace a možná míň (děti do dvaceti let a důchodce nepočítám)... Netroufám si hodnotit, je-li to dobře nebo špatně, jen to konstatuju...
P.S. Předchůdce Matizu, Tico, mě kdysi před lety na dálnici (s Omegou) asi ve 140km/h předjíždělo, jelo to jako kuna...
P.S. Předchůdce Matizu, Tico, mě kdysi před lety na dálnici (s Omegou) asi ve 140km/h předjíždělo, jelo to jako kuna...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Ber to tak, že proces oddělování zrna od plev nemusí mít nutně stejný výsledek, a to ani z těch dvou procent.Colommbo píše:... taková měřítka na (nejen) auta, jako máš ty, má dle mého odhadu tak dvě procenta populace a možná míň ...
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
A neúroda bude čím dál větší... (Anebo spíš ...)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90