cuka motor za tepla (matiz MPI)

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Pedro »

Nechej mouder,jako Ostravak,ji měl napsat "chuj s tym" ..,
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Misojogi »

OK a este nieco poradte
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Pedro »

Radu neposkytnu.
vlastní zkušenost 0.
Matize,snad ty první serie, měl bejvalej soused.
Asi po třech letech se mu začal neskutečně sr.t.
Jen elektronika,zapalování,vstřikování,neustálé poškubávání,někdy domu na špagátu.
Nechal vyměnit úplně co mohl,stálo to desetitisíce. Myslim že i část elektroinstalace.
Pak zmizel soused i Matiz.
Nyní jsem si vzpoměl,Matiz měl bejt snad stavěnej pro Fiat.
Návštěvník

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Návštěvník »

Misojogi píše:OK a este nieco poradte
Kdyby ses byl býval zeptal dříve, poradil bych v žádném případě si nepořizovat Matize. Ale to jsi neudělal, tak teď musíš nést následky.

P.S.: Nevím nic o tom, že "měl bejt snad stavěnej pro Fiat", zato vím, že "má cosi společného s Opelem"... :mrgreen:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Colommbo »

A to...? :o
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Návštěvník »

Čeho se GM dotkne, to ... (jde do kytek)
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Pedro »

Myslim že karosérie byla nabídnuta,během vývoje, Fiatu....,je to dosti dávno... :(
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Colommbo »

Návštěvník píše:Čeho se GM dotkne, to ... (jde do kytek)
To je argument jak od nás z hospody... :D Myslel jsem to vážně - Opel tříhrnky dával taky, ale litrové, ne osmistovky, proto jsem se ptal... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Návštěvník »

V daném případě mi vůbec nešlo o tříhrnek a ani o objem 800 kubíků, ale o to, odkud se vzal Matiz, kdo ho stvořil a v jaké kvalitě produkoval.

Pozn.: V rozvojových zemích jsem jezdil, byť převážně v roli vezeného, ledacčíms, ovšem cokoli z těch malých vozů neslo značku spojenou s GM (Daewoo, Chevrolet, Opel), to bylo naprosto nejhorší volbou. :evil:
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Brembo »

Opel už nepatrí pod divíziu GM. A to že GM pohnojilo niektoré komponenty ešte neznamená,že celé auto stojí za hovno. Matiz bol ako nízkorozpočtové auto za čo možno najnižšiu cenu,tak tomu zodpovedá i kvalita a koncepcia. Kto očakáva Porche za 6000 €,nech sa páči,ale v ríši snov. žiadny výrobca Vám nikdy nič nedá zadarmo. Aj Ford Ka patrí do rovnakej kategorie a kvality,Punto,Sandero detto to isté a pokračovat by sa dalo.
Naposledy upravil(a) Brembo dne pát bře 14, 2014 19:53, celkem upraveno 1 x.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Návštěvník

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Návštěvník »

A kam tedy Opel patří?
Návštěvník

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Návštěvník »

PePe píše:Myslim že karosérie byla nabídnuta,během vývoje, Fiatu....,je to dosti dávno... :(
Z rodícího se strategického spojenectví s GM/Opelem se Fiat naštěstí včas vyplatil, což mu nejspíše zachránilo holou kůži.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Colommbo »

Milý návštěvníku, při vší úctě a respektu k tobě a tvým znalostem a zkušenostem dovolím si (a bez jakéhokoli postranního úmyslu či nějakého dvojsmyslu) připodotknout, že taková měřítka na (nejen) auta, jako máš ty, má dle mého odhadu tak dvě procenta populace a možná míň (děti do dvaceti let a důchodce nepočítám)... :D Netroufám si hodnotit, je-li to dobře nebo špatně, jen to konstatuju... :)
P.S. Předchůdce Matizu, Tico, mě kdysi před lety na dálnici (s Omegou) asi ve 140km/h předjíždělo, jelo to jako kuna... :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Návštěvník »

Colommbo píše:... taková měřítka na (nejen) auta, jako máš ty, má dle mého odhadu tak dvě procenta populace a možná míň ...
Ber to tak, že proces oddělování zrna od plev nemusí mít nutně stejný výsledek, a to ani z těch dvou procent. :lol:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Colommbo »

A neúroda bude čím dál větší... :) (Anebo spíš :cry: ...)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět