Zbytek ? Tuto problematiku (co naliat) som vtedy este neriesil ale co si pamatam 2x10tis. Valvoline 10W40 a 2x 10tis. Total 15W40 a co tam predosli majitel lial netusimAutoxxxrady píše:A před tim jsi měl co? Když dáváš Texaco druhou výměnu po 10 000km + starline 5000km, tak je to 25 000km a zbytek?
Cinol?
Moderátor: Colommbo
Re: Cinol?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Cinol?
to jerome: Ten Tvůj motor je fakt čistější ale ten žlutý povlak není nic proti ničemu, a může to být "pozůstatek" LPG, který se v motoru - potažmo v oleji chová trochu jinak, než benzin. Určitě ale čistotu uvnitř motoru dost podstatně ovlivňuje včasná výměna oleje kterou Ty i NOVON praktikujete.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Cinol?
fiha tak to fakt klobuk dole taky cisty motor chcem aj ja
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Text z mob.internetu
Dal jsem C na zimu,tak hyn sa ukaze. Odhaduji do dubna,coz bude tak 2 max 3tis km.
Re: Cinol?
Co myslíš, že se jako ukáže? Jestli mohu hádat, neukáže se vůbec nic. Pouze Ti zbylo v kapse pár stovek.
Text z mob.internetu
...a za usetrene prasule dam na leto jinej C.
Castrol.
Vzdy jsem byl trochu buric,tak pujdu proti 'proudu' zdejsich nazoru.
Dle serv.knizky na nej motor jezdil 0-140tkm s puv.majitelem. A ja pak udelal zmenu. Sehnat ale dobrej 15-40.
Castrol.
Vzdy jsem byl trochu buric,tak pujdu proti 'proudu' zdejsich nazoru.
Dle serv.knizky na nej motor jezdil 0-140tkm s puv.majitelem. A ja pak udelal zmenu. Sehnat ale dobrej 15-40.
Re: Cinol?
Cinol na zimu tak na 2 max 3tis km? Proč ne.... Jen (pokud si dal) 15w40 bych nechal až po zimě
Ono tou "patnáctkou" nejdeš ani tak proti proudu, jako proti motoru. Ano, dříve se dával 15w40 vždy a všude (teda skoro), ale dnešní (a nestaré) motory jsou trochu jinak vyrobené a mají i trochu jiné "požadavky".... Ale i když - při Tvém nájezdu motor přežije i v zimě 15w40. Ale 10w40 by bylo lepší
Ono tou "patnáctkou" nejdeš ani tak proti proudu, jako proti motoru. Ano, dříve se dával 15w40 vždy a všude (teda skoro), ale dnešní (a nestaré) motory jsou trochu jinak vyrobené a mají i trochu jiné "požadavky".... Ale i když - při Tvém nájezdu motor přežije i v zimě 15w40. Ale 10w40 by bylo lepší
Jde to, třeba http://www.oleje.cz/p/ekolube-super-tri ... -4-l--1625 nebo http://www.oleje.cz/p/valvoline-maxlife ... -4-l--2938 nebo http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... -15W-40-4lPePe píše:....Sehnat ale dobrej 15-40.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Cinol?
Pepe: Já myslím, že v létě s tou 15W-40 nejdeš ani proti motoru, spíš nechápu, proč tak složitě. Ale proti gustu...
Re: Cinol?
Pepe: Ovšem, pokud jsi dal 15W-40 teď na zimu, tak to také nechápu. Měl jsem za to, že se jedná o 10W-40?
Text z mob.internetu
Motor v Alme je v super stavu,15ku na zimu bych ji nedal. (viz podpis)
Xsarina je zrout,ty je to fuk,tam leju co je k mani SG...
Xsarina je zrout,ty je to fuk,tam leju co je k mani SG...
Re: Cinol?
Také se připojím do této diskuze. Otec má Hondu CRV 2.0L, LPG, kdy motor má již najezděno skoro 500 000 Km. Vždy tam lil olej Shell 10W40 a to po 10 000 Km. Nedávno začaly při jízdě ve 3000 ot. nepříjemně klepat ventily. Poté auto odvezl do servisu Honda, kdy mu bylo řečeno, že jsou asi již zaklepány sedla ventilů. Z tohoto důvodu se sháněl jiný motor do Hondy, kdy pak otci doporučil jeden mechanik olej Cinol 10W40. Po výměně uvedeného oleje a následného nastartování motoru byl motor tichý až jsem tomu nemohl uvěřit. Následnou jízdou již žádné ventily neklapaly a ani v Hondě tomu nemohly uvěřit, tak levný olej dokázal, tak ztišit motor. Tak za mě je Cinol určitě použitelný a za svou cenu i dost kvalitní olej.
Re: Cinol?
Tak, jak je to napsané, to nedává smysl, a to především proto, že samotné ventily nikdy neklepou! Myslím, že i ostatní by uvítali bližší osvětlení, např. co do hydroštelů (má je motor/nemá?), jak se motor projevuje těsně po nastartování za studena, co detonační spalování apod.standa píše:... Nedávno začaly při jízdě ve 3000 ot. nepříjemně klepat ventily. Poté auto odvezl do servisu Honda, kdy mu bylo řečeno, že jsou asi již zaklepány sedla ventilů. Z tohoto důvodu se sháněl jiný motor do Hondy, kdy pak otci doporučil jeden mechanik olej Cinol 10W40. Po výměně uvedeného oleje a následného nastartování motoru byl motor tichý až jsem tomu nemohl uvěřit. Následnou jízdou již žádné ventily neklapaly ...
Re: Cinol?
Tak Honda CRV 2.0L jako většina Japonců hydroštely nemá. Prostě se u těchto motorů časem zaklepají sedla ventilů a pak cvakají. Proto se také musí každých 30 000 Km vůle ventilů seřizovat. Jinak po nastartování jel motor relativně tiše, až po vytočení motoru do 3000 ot. se ozývalo klepání nebo cvakání.
Re: Cinol?
Jinak auto bylo v servisu Honda, kde vše prověřily a i palivová soustava byla v pořádku. Takže směs se spaluje v pořádku. Jinak pokud by to bylo detonačním hoření, tak by to asi nepřestalo po výměnně oleje a také by se klepání neprojevovalo jen ve 3000 ot., ale ve všech otáčkách a i na volnoběhu.