čím namazat na fichtl cup (jawa pionýr 50)

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Itall

Příspěvek od Itall »

Pitris píše:
Itall píše:.....místo Repsol 2T Competition radši Castrol.....
No comment
Samozřejmě Castrol ekvivalentní, tedy plně syntetický, jak vyplynulo z kontextu, ale radši to dodávám (může být i Garden háhaha :lol: - dnes mám fakt dobrou náladu, tady na olejích :P ). Ale myslím to vážně :D (s těmi oleji i Gardenem). Už ho nějakou dobu nepoužívám, ale jak jsem už zde děl, došlo u něj ke změně na etiketě - mísicí poměr změněn z 1:100 na 1:50 a označení ze syntetický na plně syntetický, pokud se pamatuji. Takže ty 2 změny textu šly spíše proti sobě. Nebo možná nešly, nějací zahrádkáři třeba zadřeli sekačku... :lol:
Ale Repsól je dobrý olej, to jo. Sice více kouří, než Castrol a více zalepuje mechanizmezečky přívěry, ale jinak proti němu nemám vůbec nic, však jsem ho také vyjezdil kolik litrůch :P .
micra

Příspěvek od micra »

díky za rady. Ten Dolmar je API TC JASO FD. Snad plná syntetika. Kupodivu ani při 1:25 vůbec nekouří. Zajet už to moc nestihnu, ale výbrus jsem nechal udělat trochu volnější (o 0,01mm) snažím se tomu krátkodobě dávat kartáč, ať si zvyká. Ten závod je pro motor maso, protože přes ostatní pincky nejde motor slyšet a jede se v podstatě na plnej knedlík 2x2,5hodin v kuse. Když tak se Brňáci přijeďte příští sobotu do Slavkova podívat http://www.fechtl.cz/
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Že bych měl na sobotu osumadvacátýho program..... :lol:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Příspěvek od Itall »

Durex píše:Já bych dal cokoliv s API TC a mísící poměr kolem 1:40. Tím nic nezkazíš. Já mám poladěnou babetu,která nezná nic jinýho, než 15 km do práce pod plným a to samý zase zpět. Když liju olej,tak mám flašku od M2T. Dám oleje 1:50 na 4 l a 1:40 na 1l do 5l kanistru. Tím mě vychází cca 1:44,5. Takto jezdím už 3000 km a pořád je ready :wink:
Ne že by to bylo nějak významné, Durexu, ale z tohohle mixu Ti nemůže vyjít 1:44,5 - je tak? 1:50 na 4 L je 0,08 L oleje a 1:40 na 1 L je 0,025 L oleje. To je celkem 0,105 L oleje. Na 5 L benzinu to dělá poměr 1:47,6. A toho paliva je pak celkem 5,105 L, což se možná do 5 L kanystru i vejde, nevím. Jestli toho máš přesně 5 L, pak ani nevím, jaks ten poměr změřil (to neumím, vysvětli).
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Máš pravdu. Spatně jsem to spočítal.Jinak do mého 5l kanystru se vejde asi 6.5l :lol: ale to se vejde do každého 5l plast. kanystru z obi, z benziny a pod. Jak vlastně ten poměr míchám? Mám flaštičku od M2T - na to je to dobrý :lol: Dám oleje podle rysek a podle poměru a pak jedu na pumpu a natočím přesně 5l :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Příspěvek od Itall »

Aha, já jsem M2T nikdy nekupoval, tak nevím, co má za flaštičky :oops: . Mám jen litrovky od jiných olejů - s ryskami po 1 dcl.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Já to kupoval ve 13-ti do fíka a teď jsem si na to vzpoměl. Koupil,olej vylil a míchám tím krásně synt. Elf do babči :lol:
Obrázek
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Příspěvek od Itall »

No jo, je tam i 1:50, to se snad ani u M2T, API-TA nedoporučovalo. Teď je snad API-TB. Já míchám ve velkém kanystru, obvykle 18L benzinu a 0,36 - O,37 L oleje.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

No tohle je zrovna velká flaška,ale jsou v prodeji za 20 kč i malý a tam je z druhý strany i 1:40 a 1:33 ... Prostě ta nádobka nemá chybu :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

M2T HD :lol:
e-panolin.cz

Příspěvek od e-panolin.cz »

Nechci rýpat, ale opravdu mají rysky 100% správně ?
Itall

Příspěvek od Itall »

V podstatě bych souhlasil s panolinem, flaštičky jsou pěkné, ale pokud se míchá v tak malém množství, snadno se může stát, že poměr je jen hodně přibližný. Každá malá odchylka v množství oleje se silně projeví na mísícím poměru.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Tak odzkoušeno 6000 km na babettě a 20 000 na 32k Cagiva Supercity. Ale pro nedůvěřivce to schválně změřím,jak jsou přesný :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
borigin

Příspěvek od borigin »

Kluci, kteří jezdí Babeta nebo Fichtl Cup berou od nás přísadu od Bishopa recepturu 240 nebo 24073 pro dvoudobé motory. Velice zajímavé výsledky.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Tak já jezdím 15 km do práce a 15 zpět pořád pod plným. Takhle už 6000 km. Jezdím na Elf moto 2 HP eco (teď se hromadně oleje elf přejmenovávají,tak to bude nejspíš road) a po rozdělání nikde žádný karbon. Jen nahnědlý povlak v hlavě,který jde setřít hadrem. Žádné opotřebení. Jen modrofialový svod výfuku :twisted: Dobrej olej za super kačky
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět