Aha tak to potom ano. Já se totiž setkal jen s odsátím z nádobky .... Tohle berumodelar píše:Nerozumime si: Zde jde rec o "odsati" vakuovou pumpou pYes odvzdusnovaky na trmenech! Proto se jedna o rovnocenny, ale zaroven setrnejsi postup.
Cim mazete cepy plovoucich brzdovych trmenu
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Fakt nevím, ale snad by to šlo, povolit dole odvzdušňovací šrouby a vysát to nahoru? Je to sice blbost, ale pro servis by to bylo jednodušší, ne? Mám nějakou takovou informaci, že to tak někde dělají.modelář píše:Tak o odsávání horem vím jenom v souvislosti s tím, jak napálit zákazníka: totiž vyměnit pouze kapalinu v nádobce!Itall píše:Tak to ano, zaslechl jsem něco také o odsávání horem (jak píše Durex), to jsem právě nepochopil, proč to svinstvo táhnout celým systémem.
Představuji si, že se saje pouze z nádržky, tedy v jednom místě.modelář píše:No a v čem by to vlastně mělo být pro kohokoli jednodušší? Osobně to vidím spíše jako mnoho komplikací navíc.Itall píše:... Je to sice blbost, ale pro servis by to bylo jednodušší, ne? Mám nějakou takovou informaci, že to tak někde dělají.
Vezmi to takhle:Itall píše:Představuji si, že se saje pouze z nádržky, tedy v jednom místě.
- Při odsávání zespoda je ideální zvednout si auto sloupovým zvedákem, pak jdeš od jednoho třmenu ke druhému (počínaje tím nejblíže k nádobce a konče nejvzdálenějším), vždy povolíš odvzdušňovák, nasadíš hadičku vakuové pumpy, odsaješ odpovídající množství či dle barvy kapaliny (dobré je střídat barvy) a přitom pouze hlídáš, aby si systém nepřisál vzduch přes nádobku, tj. aby v nádobce bylo vždy dost kapaliny.
- Pokud bys to chtěl řešit shora, bylo by to v zádadě podobné, pouze bys musel mít pomocníka, který by držel něco s kapalinou, neměl bys jistotu, že si systém nepřisál bordel či vzduch kolem závitu odvzdušňováku, a hlavně bys potřeboval speciální adaptér na každé z mnoha provedení zásobních nádobek kapaliny, který by umožnil nádobku hermeticky uzavřít. K tomu přistupuje další problém v případě, že nádobka je společná i pro okruh hydraulického ovládání spojky. Prostě zbytečná pakárna nepřinášející žádný užitek!
V amatérských podmínkách nastává problém s pomocníkem a také s tím, že se musejí sundavat kola, poněvadž jinak se k odvzdušňovákům prakticky nedá dostat. No a další rizika jsou spojená s tím, když kapalina nebyla dlouho měněná: koroze "nečinné" části brzdového válce, která při "prošlapávání" pedálu způsobí poškození břitů gumových kroužků, totálně zarezlé odvzdušňováky...
Nerozumím dotazu, ale jestli se bojíš, že by WD-40 mohlo napadnout prachovku, tak si myslím, že je to nepravděpodobné. Naopak, většina mých známých takovéto silikonové oleje používá na oživení gum.
WD-40 je skvělé na odstranění starého maziva, ale jako samostatné mazivo je pro trochu náročnější aplikace nepoužitelné.
WD-40 je skvělé na odstranění starého maziva, ale jako samostatné mazivo je pro trochu náročnější aplikace nepoužitelné.
Jenže WD-40 není silikon, a pokud je pryž vystavena nějakou dobu WD-40, bobtná! Kdo nevěří, nechť si to vyzkouší sám.skodovkar píše:Nerozumím dotazu, ale jestli se bojíš, že by WD-40 mohlo napadnout prachovku, tak si myslím, že je to nepravděpodobné. Naopak, většina mých známých takovéto silikonové oleje používá na oživení gum. ...