Celoročné pneu namiesto letných...

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
dany01
Příspěvky: 359
Registrován: pon čer 26, 2017 14:05

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od dany01 »

jerome píše:Alebo mozno len dany01 jazdi normalnym stylom pri ktorom to ozaj nie je poznat :idea:
mozno je to tým ako píšeš, a to si dovolím povedať že jazdím vela, aj rýchlo ale asi s rozumom.....(jazdil som kompletnú škalu tried, takže viem porovnať)
Je tažko debatit s niekým, ktorý akoby bol predajcom , servismanom, atd , ked napíšem že mám odjazdené veľmi vela či už na "lepších-drahších" zimných - letných gumách , ked som potom skušal "menej lepšie " a dospel som k tomu že na bežné jazdenie - nie závodenie, som na skušku zobral celoročky a bohate to stačí a dokonca aj na hory. Bol som zástancom zima - leto , ale už niesom a dal som realnu skusenosť, a on "že niekomu stačí Rama namiesto 82 masla...." smola - nestačí.....
To je to isté ako o olejoch - skoro "každý" druhý príspevok o tom ako je Castrol total zlý olej a nikdy viac....
-ja som vo firme mal na starosti 300 aut (koncern), v dalšej 55 (koncern), od Polo,Fabia, octavia ,Golf, passaty, audiny, všetko to jazdilo na Castrol, 507 00, 50501, najazdili neskutočné km. dokonca moja privátna octavia BJB do poslednej soboty 295 tis na Castrol, Roomster 250 tis.v robote čo som mal, predošle moje autá už ani neviem kolko km a zatial žadny problém. Teraz som dal prvý krát Valvoline Allclimate 50501 -budem dufať že bude dobrý, ktorý môže do PD a budem ho davať do všetkých aut v rodine, preto kupim 60 l sud.
a to niesom predajca, mechanik , len užívatel
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od Jerry3 »

Jestli to bylo adresováno mně, tak jsem rovněž pouhý uživatel, bohužel také uživatel firemního vozu. To bohužel podtrhuji, neboť garážmistři ve snaze "přilepšit" mi měli obvykle snahu např. obout mně přidělený vůz do pneumatik, které oni považovali za nejlepší. A znovu bohužel si nepamatuji ani na jediný případ, kdy by to byla z mého pohledu trefa do černého.

A jestli to takto stačí? Holt musí stačit. :( Jsem však daleko tomu vydávat to za optimální, tím méně pak za ideální řešení.

A ještě pár slov k tomu Castrolu. Obvykle mne zajímá, proč se něco porouchalo. A třeba v případě vynucené výměny hydroštelů v motoru V6 2,5 l od MMC jsem jich pár rozebral, abych příčinu odhalil: nejspíše aditivum ("inteligentní molekuly"), které za léta používání Magnatecu dokázalo zaplnit celý vnitřní prostor těch nefunkčních.
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od jerome »

dany01 píše:mozno je to tým ako píšeš, a to si dovolím povedať že jazdím vela, aj rýchlo ale asi s rozumom.....
Jazdenie s rozumom je v dnešnej dobe žiaľ už výnimočný jav... :roll:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od Durex »

A ke Castrolu asi to,že já osobně sem zaznamenal problém s prokluzem spojky u Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50,kdy plnil normu JASO MA ... Obecně ke značce Castrol to,že se jedná o normální olej,většinou draze zaplacený s možností koupě padělku. Castrol žije z dobrého marketingu a ze symbiózy s koncernem. Taky je dobře usídlen ve většině servisů,kde jsou jeho sudy (typicky jeden sud,pro všechny auta bez rozdílu) často vidět.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od Durex »

Libor píše:No, hledím, hledím... :D
Souvisí to, ad 1) jak píšeš, máš celoročky. Mepřímo, ale v rámci fóra ad 2) vidím, že jako správný olejář, máš hezky čistou a namazanou ketu (řetěz) :D
Tak abych moc neodbočoval od tématu, tak na moto ohledně pneu letní/zimní moc na výběr není. I když pár ryze zimních pneu je a především na skútry a využívají toho poslíčci.

Pak většina jak já říkám zubatých pneu (enduro vzorek) má M+S a tudíž by neměl příslušník v zimně na horách nic říct,pokud by mě odlovil.

Co se řetězu týká,tak péče o něj je základ. Jednak z pohledu životnosti (předchozí sada mě na Haye vydržela přes 40 000 km,což je hodnota neskutečná),pak vzhledu a v neposlední řadě i výkonnosti,neboť ač se to nezdá,tak řetěz je velkej žrout energie a u slabších strojů vyčištění a namazání udělá neskutečně moc.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od bloke »

Tuším sme tu pár dní v situácii, keď kocúr nie je doma, myši majú bál - v pneu sú mazivá, vo výfuku klapky.. :)
Durex píše:Pitris mě zabije za plevelení ... Tímto se moc omlouvám a na GS mám taky obuty celoroční pneu :lol:
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od Pitris »

Kocúr je, ale na tlf a tam se to "opravuje" blbě. Myšičky musí počkat až bude kocúr na PC :)

Edit: Tak jest opraveno :P a přesunuto do moto http://www.oleje.cz/forum/motorky-a-o-m ... -4777.html :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
MartinKopalek
Příspěvky: 2
Registrován: čtv dub 09, 2015 8:37

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od MartinKopalek »

Já je používám a jsem spokojen, odpadají tím problémy spjaté s přezouváním. Jezdí se na nich dobře, přilnavost k vozovce v pohodě, na vodě nekloužou.

https://pneuvyhodne.cz/313-celorocni-pneumatiky
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od Pitris »

A které pak to z těch "kočkopsů" :?:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od bjukemen »

jerome píše:Naopak medzi Continent,Fuldami,GY,Riken,Unir som rozdiel necitil
nazyva sa to sofersky talent, nech je na aute cokolvek rozdiel ziaden..
..Riken je najvacsi sunt ved na tom sa vobec neda jazdit
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od bloke »

Pitris a MHD v Brne prezúva? Nedávno som niekde zbežne čítal kritiku, že v BA sa jazdí na celoročných ( https://bratislava.sme.sk/c/20756429/ )
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od Pitris »

Ano. Brno přezouvá. A třeba trolejbusy jezdí na pneu KAMA, Bridgestone a byl i Michelin. Teda vpředu. Vzadu "jen" protektory - na těch kostrách. Taky když přijdou fungl nový vozy tak ty nový gumy zůstanou jen vpředu a jedna z prvních věcí která se s každým vozem udělá, je že se přezuje zadek i prostředek. Jo, vy tam máte Kramáre, ale tady je těch kopců o dost víc. Ale někdy je to stejně jedno, nejedem :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od bloke »

Tak to máte OK, napokon je známa vec, že Brno má vyšší mestský rozpočet, než naše hlavné mesto (kde je prinajmenšom cez pracovné dni vrátane pendlerov z celej SR spolu aj milión jedincov).
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od tonny »

Bloke, Brno je víc na severu. :D
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Celoročné pneu namiesto letných...

Příspěvek od Pedro »

DP Pha celorocni, takze neprezouva. Nekolik set busu s nekolika rozměry nejde zvládnout. Jezdime Conti a vcelku neni problem. Spise vadi lehke cumaky, kde,, nic,, neni. Ve starych karosach bylo misto pro rezervu, tak jsme si do stareho disku, nechavali nalit beton.
U dnešních, nízkopodlažních kramu, by to ani neslo.
Odpovědět