Celoročné pneu namiesto letných...
Moderátor: Colommbo
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Ale ono to poznat jde vždy, tedy pokud jsi schopen rozeznat náhražku od pravého másla.
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Neplet jablka s hruskami teda maslo s pneu. Ja si davam 82% a Ramu nemusim. Naopak medzi Continent,Fuldami,GY,Riken,Unir som rozdiel necitil. Jazdim 50,90,120
Ba nejaky ano. Conti boli najtichsie
Ba nejaky ano. Conti boli najtichsie
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Takovým lidem závidím! Jsou vždy spokojeni, se vším...
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Zimní gumy nejsou třeba, říká šéf Michelinu
Zdroj: https://auto.idnes.cz/zimni-pneumatiky- ... tomoto_fdvŠéf Michelinu Jean Dominique Senard si před pár týdny ještě přisadil, když v jednom rozhovoru řekl, že v určitých regionech nejsou zimní pneumatiky vůbec nutné, celoroční prý bohatě dostačují.
V rozhovoru pro nedělník Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung vysvětluje, že zimní gumy jsou zapotřebí nanejvýš v horách, pro ostatní řidiče má jiné doporučení. Němečtí řidiči by podle něj měli raději kupovat celoroční pneumatiky – samozřejmě od značky Michelin. Jaká v tom je výhoda? „Můžete s nimi jezdit skutečně všude a navíc ušetříte spoustu času a peněz, protože nemusíte pneumatiky každý půlrok měnit,“ vysvětlil Senard. Sluší se připomenout, že Michelin od roku 2015 mohutně propaguje svou celoroční pneumatiku CrossClimate.
--------------------------V rozhovoru šéf Michelinu svým konkurentům předhazuje, že vyrábějí pláště, které se velmi brzy ničí. Pneumatika se skládá z několika vrstev gumy. Někteří výrobci podle Senarda používají vysoce kvalitní materiál pouze pro nejsvrchnější vrstvu, aby gumy obstály v odpovídajících testech. Kvalita se ovšem výrazně zhorší poté, co se první milimetry gumy sjedou. Problém prý tak trochu připomíná Dieselgate: výrobky se prokážou jako naprosto špičkové při testování, ovšem nejsou navržené tak, aby dlouhodobě vydržely.
Senard srovnává tyto gumy s elektrickými přístroji a jejich programovanou obsolescencí, tedy plánovaným zastaráváním. Příslušné výrobky se údajně vyrábějí tak, aby se zkrátila jejich životnost – údajně se rozbijí vždy krátce po uplynutí záruční lhůty. Jednoznačně prokázané ovšem takové případy dosud nejsou. Senard je ale o domněle špatných produktech konkurence přesvědčen, jelikož je prý Michelin ve svých laboratořích testoval.
Zdroj: https://auto.idnes.cz/michelin-crosscli ... tomoto_vokMichelin se chlubí letní pneumatikou vhodnou i do sněhu
17. března 2015
Výrobce pneumatik Michelin představil nečekanou technickou novinku. Pneumatika CrossClimate je podle něj první letní pneumatika, která má zároveň certifikaci pro zimní provoz. Řidiči se díky ní zbaví nutnosti přezouvání. Pneumatika splňuje zákonné podmínky i v zemích, kde jsou zimní pneumatiky povinné.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Tento tyzden, teda minuly uz je 0:04, som cital clanok ze cim ma clovek vacsi majetok tym je nespokojnejsi so zivotom a stale chce mat viac a viac. Naopak ludia zijuci v skromnejsich podmienkach si ziju lepsie a aj kazda drobnost ich dokaze potesit
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Ať ještě šéf Michelinu vysvětlí, jak si v letním provozu poradili s ekologickým znečištěním od "skorozimní" gumy.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Mě by potěšila úplná drobnost, tedy pár drobností: kdyby lidé poctivě odváděli svou práci a používali přitom mozek a kdyby výrobky kvalitně sloužily svému účelu a nehrály si na něco, čím nejsou. To mj. předpokládá nestavět náhražku do role originálu, tedy třeba zrovna nevydávat margarín za máslo a celoročky za zimáky i letňáky zároveň.jerome píše:...Naopak ludia zijuci v skromnejsich podmienkach si ziju lepsie a aj kazda drobnost ich dokaze potesit
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Ad Michelin: ano, vydrží dlouho, akorát se na nich nedá jezdit za vlhka rychle.
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Tak ta doba je už min. čtvrt století pryč (co mohu srovnávat), protože lidé jsou více pohodlní (díky technice), "náročnější" na svá práva (myslí si to), vedou více konzumní život a nechají se více ovládat.Jerry3 píše: Mě by potěšila úplná drobnost, tedy pár drobností: kdyby lidé poctivě odváděli svou práci a používali přitom mozek ...
Co se pneu týče, líbil se mi názor, že v zimě také nechodíč v sandálech. Já bych doplnil, že někteří odchoděj v botaskách celý rok. Stejně jako někdo odjezdí v univerzálkách.
Pokud to dává smysl (městský provoz, malý roční nájezd), proč ne. Ale také guma není jako guma.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Ano, souhlasím. A kvituji, že nevydáváš margarín za máslo. Přesně o to mi totiž šlo, resp. jde.
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Nazev vlakna presne sedi na to, co podniknu z jara.
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Ajta krajta Otec to zrobí taky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Osobně rozumím tomu, proč někdo v létě jezdí na celoročkách. Pokud totiž z nějakého důvodu potřebuje lepší trakci v lehkém terénu, nic jiného mu vlastně nezbývá.
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Asi tak. Potřebuje s SX4 občas sjet ze silnice. V zimě zimní, v létě celoročky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Celoročné pneu namiesto letných...
Ja do terenu nechci, nicmene kvuli urcitym podminkam, měkčí gumu s poddajnejsim vzorkem potrebuju.